היילי
לאחר שלושה חודשים"אמה אני מפחדת, אני לא יודעת אם בכלל אצליח לעמוד שם." אני אומרת בלחץ לאמה שמאפרת אותי לקראת החופה. אני ואמה התחברנו מאוד. היא עכשיו עובדת בתור מאפרת. למרות שכריס אמר לה שהיא לא צריכה לעבוד יום אחד בחייה. אבל היא אוהבת את זה.
"דיי היילי, הכול היה בסדר, גם אני חשבתי ככה לפני החופה, אבל את היית שם, ראית שהצלחתי לדבר שהצלחתי לעמוד למרות שהייתי בלחץ והייתי בטוחה שאני עוד שניה מתה."
כן אמה וכריס התחתנו לפני שבוע וחצי והם זוג מושלם.
אני נושמת עמוק ואמה אומרת. "היילי, הכול היה בסדר. חוץ מזה אני חושבת שרוי זה שלא יצליח לעמוד אחרי שיראה אותך."
אנחנו שומעות דפיקות בדלת. "אם זה רוי אל תכניס! זה מזל רע!" אמה צועקת.
"זה אני פרח, תפתחי."
"סליחה היילי, שניה אני חוזרת." אמה אומרת בחייך מתנצל והולכת לפתוח לכריס את הדלת.אני קמה מהכיסא ומסתכלת במראה על השמלה שלי. "אמה זה לא חשוף?" אני שואלת את אמה שהיא חוזרת.
"לא, לא, לא, ממש לא, המחשוף מושלם. יש לך גוף מושלם. את מושלמת. אל תדאגי." אני מחייכת אליה ואומרת. "אני מתגעגעת אליו, אף פעם מאז שנפגשנו לא נפרדנו לשבוע."
"זה טוב שאתם מתגעגעים אחד לשני.""היי, שנתחיל לעבוד על השיער?" המעצבת שיער נכנסה לחדר בחייך.
"כן בטח! עוד חמש שעות החופה! אני מתרגשת בשבילך!" אמה אומרת בהתרגשות.
"ההריון הזה עושה אותך יותר מידי רגישה."
"ואני רק חודש ראשון."ביקשתי מהמעצבת שיער שתעשה לי משהו פשוט ויפה. וזה מה שהיא עשתה.
היא עשתה לי רק בייביליס בקצוות. ולדעתי זה מושלם."את לחוצה מידי, שתי." אמה אמרה ונתנה לי כוס שמפניה. "תודה." אני אומרת שותה.
אנחנו שומעות עוד דפיקות על הדלת. "אני הולכת לבדוק מי זה." אמה אומרת והולכת לבדוק.
"היילי! את מתחתנת!" סמואל נכנס לחדר בחייך שיכור. "לא!" אמה צועקת ומכסה אותי עם השמיכה שהייתה על הספה.
"עוף מפה! אף אחד לא יראה את הכלה לפני החופה!"
"למה לך מותר ורק לי אסור?"
"כי אני אישה! לך לחדר של החתן." גם כריס נכנס לחדר.
"נוו מה?! כריס תעיף אותו מפה ועוף גם אתה!" אני מחייכת מזה שאמה כל-כך לחוצה.
תירגעי אישה, אני הולך." סמואל אמר ויצא מהחדר.
"ביי כריס." אמה אומרת וכריס יצא.אמה הורידה ממני את השמיכה ואמרה בחייך.
"עוד שעה וחצי החופה."
____________________רוי
"אתה פאקינג מתחתן!" סמואל צועק וממשיך לשתות את הבקבוק אלכוהול שלו.
"כן והחתונה עוד לא התחילה ואתה כבר שיכור, תפסיק לשתות." כריס אומר ומנסה לקחת את הבקבוק מידו של סמואל.
YOU ARE READING
when will you be mine
Romance*גמור* היילי רומנו הייתי אמורה לתקוע לו סכין בגב במקום זה התאהבתי בו. רוי רוסו הייתי אמור לרצוח אותה ברגע ששמעתי שהיא הבת שלו אבל במקום זה התאהבתי בה. הספר היה במקום האלה: (בחלק מהמקומות הוא עדיין) מקום 1# במוות מקום 1# ביריות מקום 1# בגבר מקום...