היילי
אני מתעוררות בשעה 19:21 שאני שומעת רעשים מהסלון.
זה רוי? אבל הוא אמר לי שהוא חוזר ב22:00.
ירדתי במדרגות ראיתי את הבית הפוך כל הדברים היו על הרצפה "רוי? רוי אתה פה?"
שמעתי רעש מאחורי שהסתובבתי ראיתי משהו לבוש שחורים.
מי זה?
אותו אדם חייך אליי הוציא סכין מכיסו.
התחלתי לרוץ שאותו אדם רץ אחרי אחרי כמה שניות הרגשתי יד חזקה סביב אמצע גופי.
"תעזוב אותי! רוי! רוי! תעזוב אותי מזדיין!" אחיזתו במותניי חזקה כל כך, עד שאני בקושי מצליחה לנשום.
הוא נושא אותי אל עבר הדלת, ורק כשהוא מושיט יד לפתוח אותה, אני מנצלת את זה. הזרוע שלו מושטת אל הדלת כדי לפתוח אותה. כשהיא עולה למעלה, אני מסתערת קדימה נושכת אותו חזק.
הוא צועק, ואחיזתו מתרופפת מספיק כדי שאצליח לחמוק ממנו.
אני מצליחה להתקדם שני צעדים בדיוק, לפני שהוא תופס אותי שוב, אבל אני נלחמת בו. אני אוחזת באגרטל שעל השולחן ומכה אותו בפניו חזק כל כך על שהזכוכית מתנפצת וחותחת את עורו.
"בת זונה מזדינת! את תשלמי על זה כל כך!" הוא נוהם, ומהדק את אחיזתו על מפרק כף ידי.
אני מנסה לבעוט בו אבל הוא חזק יותר ממני.
הוא מוציא מזרק מכיסו ודוקר אותי חזק בצוואר
מה שהוא הזריק לי עובד מייד. הגרון שלי כאילו נסגר, אני לא יכולה לצעוק או בכלל לדבר."יופי, סוף סוף את שותקת." הוא אמר בחייך.
הוא חייב סטירה
הוא הרים אותי ואלך אל הדלת "תגיד לבוס שאנחנו בדרך, והבחורה אצלנו."
אלוהים אדירים מי אלה?
אני לא מצליחה לראות כלום כשהראייה שלי הולכת ומתעמעמת, אני לא רואה דבר, מלבד חשכה.
___________________רוי
"רגע מי זה?" סמואל שאל שראינו במצלמות אבטחה מסביב לבית משהו מצלם את הבית.
ישר שאני וסמואל נכנסנו לבית הלכנו לראות במצלמות מה קרה כאן.
ראיתי את היילי שלי שהיא פאקינג נלחמה כמו לביאה בבחור שחטף אותה הצלחתי למצוא אותו
אנחנו עוד כמה דקות הולכים לעשות לו ביקור בית.יש לנו חיילים שמוקפים מסביב הבית של מי שחטף של היילי שלי אבל אני יודע שהיילי לא אצלו זה לא הבית של רוברט רומנו.
"עוד מזדיין הוא מצלם את הבית שלנו בשביל להראות אותו לרוברט הוא לא יודע איך הבית נראה עברנו רק לפני כמה שבועות. תשיג לי אותו"
YOU ARE READING
when will you be mine
Romance*גמור* היילי רומנו הייתי אמורה לתקוע לו סכין בגב במקום זה התאהבתי בו. רוי רוסו הייתי אמור לרצוח אותה ברגע ששמעתי שהיא הבת שלו אבל במקום זה התאהבתי בה. הספר היה במקום האלה: (בחלק מהמקומות הוא עדיין) מקום 1# במוות מקום 1# ביריות מקום 1# בגבר מקום...