רוי
ראיתי את סמואל יוצא מהחדר שלי בחייך דבילי
"למה היית בחדר שלי? ולמה את מחייך יש משהו שאני צריך לדעת סמואל?.""רק שאלתי את המלאך שלך אם היא צריכה משהו, היא באמת נראית כמו מלאך ולא כמו בת של רוצח בן זונה."
אני יודע "סמואל אתה לא נכנס אליי לחדר ובטח שלא מדבר עם היילי." אמרתי בעצבים.
רגע למה אני עצבני?
"תירגע אח גדול, אני לא אתחיל איתה, היא שלך המלאך שלך." סמואל אמר לי בחייך שמאוד עצבן אותי.
"סמואל פשוט תסתום, היא לא שלי, וגם לא תהיה שלי."
"בסדר שמענו אותך אח גדול." סמואל אמר והלך, חתיכת דפוק.
נכנסתי לחדר השינה שלי ראיתי את היילי שקועה במסך המחשב, רגע מאיפה היא הביאה מחשב?
סמואל."מה את עושה?" שאלתי, היילי אפילו לא הרימה את מבטה שאמרה "בודקת עליך."
"בודקת עליך?" שאלתי בחייך, אלוהים כמה זמן לא חייכתי, למה אני בכלל מחייך?
"כן אלה אם כן אתה הולך לספר לי עליך?" היילי אמרה והחזירה את פניה למסך המחשב.
תוך כמה שניות פניה נהיו חיוורות.
זה הצחיק אותי ידעתי שהיא ראתה שאני קאפו איטליה מי שהיא אמורה לרצוח הסתכלתי על הפנים שלה שהיו בהלם.
היא הסתכלה עליי בהלם מוחלט.
את...אתה קאפו איטליה?" היילי שאלה שהסתכלה עליי בהלם.
"כן היילי." אמרתי בקול רגוע "מה, למה לא אמרת לי?" היילי שאלה.
"כי את אמורה לרצוח אותי." אמרתי ברוגע.
"אולי תספר לי עליך?" היילי שאלה, בעצם למה לא היא כבר יודעת שאני קאפו איטליה.
"אין לי בעיה זה עדיף מלבדוק עליי בגוגל." אמרתי "אז מה את רוצה לדעת עליי."
"למה אבא שלי רוצה שאני ארצח אותך? בבקשה תענה לי אני לא יכולה עם זה שאני לא יודעת אפילו תענה לי רק על זה, בבקשה?"
"אבא שלך רצח את אמא שלי, אני לא כל כך יודע למה הוא עשה את זה אבל מאז אנחנו אייבים,
הוא רוצה אותי מת כי כמעט כל חודש אני הורס עסק אחר שלו וגורם לו לפשיטת רגל.""וואו אני לא יודעת מה להגיד, אני מצטערת כל כך."
"על מה?" שאלתי היא לא צריכה לבקש סליחה על המעשים של אבא שלה הוא רוצח והיא פאקינג מלאך.
"על מה שאבא שלי עש-" "לא את לא פאקינג צריכה לבקש סליחה על המעשים של אבא שלך את לא אשמה בכלום היילי."
היה לה דמעות בעיניים "למה את בוכה?" "אני לא." היילי מהירה לומר "את יכולה לומר לי, את יכולה לסמוך עליי היילי." אמרתי בקול רך יותר ממקודם.
"כי אני יודעת איך זה לאבד אמא, זה הדבר הכי כואב בעולם, ועכשיו שאני יודעת שאבא שלי לקח גם ממך את אמא שלך ולא רק מימני, אני מבינה כמה רע הוא, לא שלא חשבתי שהוא רע, ותמיד רציתי לדעת שאולי הוא אוהב אותי, אבל הוא אף פעם לא אהב, הוא תמיד אמר לי שאני כמוהו, אבל אני לא."
פה היילי נשברה ידעתי שהיא החזיקה את הדמעות האלה כל כך הרבה זמן.
התקרבתי אליה ועטפתי אותה בחיבוק, היא קפאה, אני לא יודע מה אני עושה אבל זה הרגיע אותה שמחתי על זה שהחיבוק שלי ירגיע אותה.
אחרי כמה דקות שאני מחבק את היילי הנשימות שלה היו עמוקות יותר הבנתי שהיא נרדמה בחיבוק שלי.
שמתי אותה על המיטה כיסיתי אותה ויצאתי מהחדר.
__________________עכשיו אני בסלון לבד חושב קצת, כולם ישנים שעה 3:48 בלילה אבל רק אני לא מצליח לישון היחידה שנמצאת אצליי בראש עכשיו זאת היילי.
תכננתי ללכת לישון על הספה בסלון ולא ללכת לחדר אבל פתאום שמעתי צעקות מהחדר שלי.
"לא! לא! דיי! בבקשה דיי! תפסיק אני לא רוצה לעשות את זה! דיי!
רצתי לחדר שלי שהצעקות של היילי רק התגברו.
פתחתי את דלת החדר שלי שראיתי את היילי צועקת מתוך חלום.
"היילי, היילי זה חלום, תתעוררי, היילי זה אני, זה אני זה רוי, היילי."
פתאום היילי קמה מתנשפת, מזיעה, ובוכה
היא הסתכלה מסביב מחזיקה את הראש שלה
היא עדיין בטוחה שהוא בחלום."היי היילי, זה אני, זה רוי, את לא בחלום את איתי, אני איתך."
היילי עדיין הסתכלה עליי בהלם הדבר היחיד שעשתה הוא לבכות.
"א..אני...אני מצטע...רת" היילי אמרה בעצב ובכאב "לא לא לא אל תצטערי לי הכל בסדר אוקיי הכל בסדר, אני איתך."
אמרתי להיילי שהצמדתי אותה אליי והצמדתי את מצחי למצחה.
"לא ל...א זה לא בסד...ר הערתי או...אותך?" היילי שאלה שהסתכלה ליי בעיניים מבט מצטער.
היא כל כך מלאך, היא הרגע חלמה סיוט ואכפת לה אם היא העירה אותי.
"לא נרדמתי." אמרתי בלחש "אני יכולה לבקש משהו?" היילי אמרה בשקט.
"תמיד." אמרתי אני אעשה הכל בשביל לגרום לה לשכוח מהסיוט שחלמה.
"אתה, אתה יכול להישאר איתי עד שירדם? אני לא אוהבת להיות לבד אחרי סיוט."
"בטח בואי." אמרתי ושכבתי על המיטה.
היילי באה לידי והסתובבה אליי עם הגוף שלה "תודה." היילי אמרה.
"תמיד מלאך." אמרתי וקירבתי את היילי אליי.
היילי קברה את פניה בחזה שלי.
התענגתי על התחושה שהשיער שלה קרוב לאפי, נותן לי להריח את הריח המתוק שלה.
שמתי לב שהיילי נרדמה והסתכלתי על הפנים היפות שלה.
פאק היא עוצרת נשימה כמו מלאך טהור.
וככה עם הריח שלה והפנים היפות שלה מולי פשוט נרדמתי.
YOU ARE READING
when will you be mine
Romance*גמור* היילי רומנו הייתי אמורה לתקוע לו סכין בגב במקום זה התאהבתי בו. רוי רוסו הייתי אמור לרצוח אותה ברגע ששמעתי שהיא הבת שלו אבל במקום זה התאהבתי בה. הספר היה במקום האלה: (בחלק מהמקומות הוא עדיין) מקום 1# במוות מקום 1# ביריות מקום 1# בגבר מקום...