רוי
משהו לא בסדר עם היילי אני מרגיש את זה.
היילי קמה מהספה אבל היא לא הצליחה ללכת
"מלאך מה קורה את מרגישה בסדר?" שאלתי שקמתי והחזקתי את היילי מליפול לרצפה."כ-כן כן רק קצת ס-סחרחורת." היא ממש לא נראית בסדר "סמואל תתקשר לרופא שלה שיבוא לפה עכשיו." אמרתי לסמואל שמיהר להתקשר לרופא.
היילי עוד שניה נפלה "פאק מלאך מה קרה לך?" "א...אני לא יודעת." היילי אמרה בקושי לאחר כמה שניות היא התעלפה לי בידיים.
"פאק! איפה פאקינג הרופא הזה!" איפה הוא אני הולך פאקינג להרוג מישהו.
"רוי תירגע התקשרתי הוא אמר שהוא בדרך הכל יהיה בסדר." סמואל ניסה להרגיע אותי אבל לא ממש הצליח.
הנחתי את היילי על הספה בעדינות שהסתכלתי על פניה החיוורות.
לאחר מספר דקות הרופא נכנס לבית "אני פאקינג הולך להוריד לך את הידיים אם קרה לה משהו בגלל האיחור שלך." אמרתי לרופא שהתחיל לרעוד.
"א...אני חושב שזה בגלל הירייה בבטן ה...הגוף שלה לא רגיל לזה היא נהייתה חלשה." הרופא אמר בפחד.
"חושב או בטוח?" שאלתי בכעס "ב...בטוח קאפו."
"מתי היא תתעורר? זה יכול לקרות שוב?" שאלתי שהסתכלתי על היילי המעולפת.
"אני חושב שהיא תתעורר בקרוב אבל לצערי זה יכול לקרות שוב."
"בסדר תודה עכשיו לך ואל תספר לאף אחד שהיית פה או ראית אותה." סמואל אמר לרופא שאני לא אמרתי כלום.
התיישבתי לידי היילי ושמתי את ראשה על ברכיי "אתה בסדר?" סמואל שאל שיתיישב מולי "אני היה בסדר שהיילי תהיה בסדר." אמרתי אבל עדיין לא הסתכלתי על סמואל הסתכלתי רק על היילי.
רק על המלאך שלי.
"אתה באמת אוהב אותה אני לא מאמין שמישהו יצליח להיכנס לך ללב." סמואל אמר בחייך.
"סמואל אין לך מה לעשות פה לך הביתה אני רוצה להיות לבד."
"אין לי מה לעשות בבית כריס כל היום בחדר לא יוצא נראה לי שהוא מתגעגע לאמה." כן אמה ראיתי אותה ארבע חמש פעמים היא נראתה ילדה טובה.
כריס היה בזוגיות יותר משנתיים אבל אז באותו הזמן שאמא מתה אבא של היילי שנא כל כך את כריס שהוא רצח את הבת זוג שלו אמה. זו גם אחת הסיבות שכריס שונא כל כך את היילי אבא שלה לא הסתפק בזה שהוא רצח את אמא שלנו שהוא היה חייב לרצות גם את הבת זוג שלו.
הוא אמר לי שהוא התגבר עליה אבל אני יודע שלא הוא אהב אותה יותר מידי כמו שאני אוהב את היילי גם בגלל זה הוא רצה להיתאבד.
"אני יודע שהוא לא יתגבר על אמה רואים שהוא מתגעגע אליה. זה ממש לא עזר לו לראות את הבת של מי שרצח אותה."
"אני חשבתי שהיא הייתה ילדה טובה אבל לפני שהיא נרצחה ראיתי אותה מנשקת משהו אחר לא רציתי לומר את זה לכריס הוא היה נשבר גם עכשיו אני לא אומר לו על זה גם אתה לא."
אמה התנשקה עם משהו אחר? לא היא לא נראה כמו מישהי שתבגוד בכריס.
"איפה ראית אותה מתנשקת עם משהו אחר?" שאלתי.
"באיזה סמטה חשוכה אבל לא ראיתי יותר מידי מיהרתי."
סמטה זה אף פעם לא טוב "היא נראתה שהיא רוצה את זה?" שאלתי אני חושב שהיא לא רצתה את זה.
"לא יודע היא הייתה בין שני הידיים של אותו אדם הוא אחזיק אותה אבל מיהרתי לא ראיתי הרבה."
"אידיוט למה לא התערבת למה לא העפת אותו ממנה!" כעסתי היא על בטוח לא רצתה את זה היא אהבה את כריס.
"מה אתה רוצה היא רצתה לבגוד בו מה אתה רוצה ממני מה אני הייתי צריך לעשות לצרוח אליה?"
"לא אידיוט היא לא רצתה את זה היא אהבה את כריס היא לא הייתה בוגדת בו!"
"אז היא, פאק פאק פאק אני דפוק מודה אני דפוק הייתי צריך לעצור את זה ידעתי שמשהו לא בסדר היא הייתה ילדה טובה."
"כל הכבוד שאתה מודה עכשיו."
"אני צריך לומר לו את זה?" סמואל שאל אותי
"אל תגיד לו זה סתם יכאב לו לדעת שחברה שלו נאנסה." אמרתי.הרמתי את היילי מהספה "אני הולך לשים אותה בחדר אל תעז לומר כלום לכריס." אמרתי ועליתי לחדר.
שמתי את היילי על המיטה וכיסיתי אותה באתי ללכת אבל אז הרגשתי יד סביב ידי "אל תעזוב אותי אני לא רוצה שתלך." היילי מלמלה.
"פאק מלאך את לא יודעת כמה דאגתי לך את בסדר?" שאלתי שהתיישבתי ליד היילי.
"אני מצטערת שהדאגתי אותך אבל אל תלך אל תעזוב אותי תמיד כולם עוזבים אותי." כנראה יש להיילי חרדת נטישה בגלל אמא שלה.
"אני לא הולך לעולם אני איתך אל תדאגי אני לא עוזב אותך." אמרתי שהנחתי את ראשה של היילי על חזי.
"אני לא רוצה שתלך לעולם בסדר?" היילי שאלה
"מלאך שלי אני לא הולך אני מבטיח לך." אמרתיוזה מה שאעשה אני לא רוצה לעזוב אותה לעולם גם לא יעזוב
YOU ARE READING
when will you be mine
Romance*גמור* היילי רומנו הייתי אמורה לתקוע לו סכין בגב במקום זה התאהבתי בו. רוי רוסו הייתי אמור לרצוח אותה ברגע ששמעתי שהיא הבת שלו אבל במקום זה התאהבתי בה. הספר היה במקום האלה: (בחלק מהמקומות הוא עדיין) מקום 1# במוות מקום 1# ביריות מקום 1# בגבר מקום...