İçimde kötü bir his vardı. Havuza gitmemem gerektiğini söyleyen hisse güvenip güvenmemek konusunda çok kararsızdım. Ama arkadaşlarımın eğlencesini bölmek istemiyordum. Bu yüzden sessiz kalmaya karar verdim. Aşırı stresten midem bulanmaya başlamıştı ama belli etmedim. Şezlongta uzanırken Kazutora elinde içeceklerle geldi birini bana uzattı
"Akemi gerçekten çok gergin görünüyorsun rahatla biraz bak hiç bir şey yok ortada"(Kazutora)
Sakızımı elime alıp buzlu limonatamdan bir yudum aldım
"Biliyorum Kazu ama içimde çok tuhaf bir his var ve bu his midemi bulandırıyor biraz rahatlamam lazım"
"Gel hava alalım"(Kazutora)
Diğerlerine seslendim
"Biz hava almaya çıkıyoruz geliriz birazdan"
"Tamaaam"(Sakura)
Kazutora ile beraber dışarı çıkıp temiz havayı içime çektim. Kazu'nun beni izlediğini hissedip ona döndüm
"Haklıymışsın rahatladım şimdi bişey yok gibi duruyor hadi kaydıraklara gidelim!"
Gülümseyip saçlarımı okşadı
"Heh şöyle neşen yerine gelince çok güzel oluyorsun bak"(Kazutora)
Kazu'nun bileğinden tutup içeri doğru koşmaya başladım. Sonra el ele havuza atladık. Herkes bize gülüyordu. Daha sonra Take Hina ve Naoto havuzdan çıkıp bizimle vedalaştılar. Ardından Hakkai ve Yuzuha'da gitti geriye Kazu ben Sakura Baji ve Mitsuya kaldık.
...
"Patron salalım mı şimdi?"(Sanzu)
"Hayır havuzdan çıksınlar öyle"(Mikey)
"Hayret Mikey Akemi dışındakileri önemsemezdin noldu?"(Ran)
Mikey Ran'a göz devirdi
"Bende bilirdim hepsini öldürmeyi" yumruklarını iyice sıktı Kazutora'ya sinir oluyordu. "özellikle de o Kazutora'yı... Ama prensesimin üzülmesini istemiyorum anlıyor musun?"(Mikey)
"Heee demek o yüzden"(Sanzu)
"Boşver Sanzu sen anlamazsın"(Rindou)
"Rindou oraya gelirsem seni sikerim"(Sanzu)
"Lan sen kim oluyonda kardeşimi sikiyon?"(Ran)
"Pardon abi"(Sanzu)
"Cıvıtmayın harekete geçin çabuk havuzdan çıktılar!"(Mikey)
Mikey'in emri ile Sanzu mekanizmayı çalıştırdı ve uyuşturucu gaz yavaş yavaş aqua parka yayılmaya başladı.
...
"Lan noluyo!"(Kazutora)
"Ya ben demiştim ya demiştim kötü bir şey olacak diye!"
"Ya dışarı çıkın çabuk oğlum zehirlencez amk!"(Baji)
"Durun lan zehirli gaz değil bu uyuşturucu gaz hepimiz solursak bayılırız dışarı çıkmamız lazım"(Mitsuya)
Hepimiz eşyaları umursamadan kapıya doğru koştuk
"SİKTİR! KAPI KİLİTLİ!'(Chifuyu)
"Ya napcaz amına koyim "
Herkes panik atak geçirirken yavaş yavaş gazın etkisi altına girdik. Herkes baygındı. Bende yere yığılmıştım bilincim kapanıyordu. En son hatırladığım şey beyaz saçlı bir adamın bana doğru yaklaşmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Ukala
FanfictionTokyo'nun en büyük mafya lideri Sano Manjiro zengin ve son derece kendini önemseyen Kitamura Akemi'ye takıntılıdır...