Gözümü açtığımda Mikey'in olduğu hastanedeydim. Olanları hatırlamıyordum. Her yerim bandajla sarılmıştı. Kapının açılmasıyla irkildim. Böyle hayatın amına koyim içeri Sanzu girdi.
"İyi misin?" soğuk bir ifadeyle sordu. Alayla güldüm
"Çok iyiyim ya ben dayak yemek için doğmuşum resmen. Kana susamışlık desen tavan"
"Tamam tamam kes. Ailen artık öldü. Çünkü Mikey'in olana zarar verdiler."
"Ne?" ağzımdan çıkan tek sözcük bu oldu.
"Yani öldü derken şu anlık gözetim altındalar. Mikey'e bıraktık ne de olsa sen onun olduğun için onun halletmesi gerek."
"Bi dakika bi dakika Kazutora'ya bişey yapmadınız değil mi? Düğünü iptal ettim ve onun suçu yok!"
"Düğünü iptal etmekle iyi yaptın Kazutora'ya bişey yapmadık"
Derin bir nefes verdim. İçim rahatlamıştı. Birden Sanzu bana olan bakışlarını derinleştirdi. Açıkçası çok seksi bakıyordu ama bu beni korkuttu.
"İchika..."
Sayıklayarak üzerime doğru yürüdü.
"Sanzu noluyo?"
"İchika beni bırakma!"
"Ne diyon amık!"
Sanzu bana doğru eğilip sıkıca sarılmaya başladı. Ama bu sarılması gittikçe sıkılaşıyordu. En sonunda boğazımı sıkmaya başladı
"Nasıl onunla nişanlanırsın lan! Sen benimsin! Ona ait olmana izin vermeyeceğim!"
"S-sanzu! B-bırak!"
Kapı hızla açıldı. İçeri Ran ve Rindou girdi. Sanzu'yu üzerimden hışımla çektiler. Rindou bana su verdi.
"Sanzu bu yaptığını Mikey duyarsa nolur bil bakalım"(Ran)
Sanzu sonunda kendine geldi. Sanırım krize girmişti üstelik bir kızın adını sayıklıyordu. Rindou Sanzu'ya silah doğrultmuş konuşmaya başladı
"Sanzu kendine mezar beğensen iyi edersin."(Rindou)
Sanırım Sanzu'nun sorunları vardı merakım arttığı için onunla konuşmam gerekiyordu.
"Rindou silahını indir. Sanzu'yla konuşmam gerek."
Rindou bana tip tip bakmaya başladı.
"Çıkar mısınız odadan?"
Hepsi kapıya yöneldi
"Sen dur Sanzu."
Ran ve Rindou odadan çıkınca Sanzu kapının yanında bana baktı.
"Ne var?"
"Dök içini. Kim bu kız?"
"Seni ilgilendirmeyen işlere burnunu sokma."
Sesimi şefkatle yumuşatmaya çalıştım.
"Hadi ama Sanzu sana yardımcı olabilirim bana derdini anlatman yeterli."
İkna olmuş gibi duruyordu. Kendini koltuğa atıp gözlerini yere dikti.
"Ortaokuldaydım. Hayatım boyunca dışlanan biriydim. Sonra bir gün İchika bana yaşama sebebim oldu bana iyi davranan tek kişiydi. İlk başlarda benimle dalga geçtiğini düşündüm. Sonra giderek ona aşık olmaya başladım. 20 yaşına geldiğimizde hâlâ görüşüyorduk. Bir gün beni heyecanla arayıp nişanlanacağını ve beni erkek arkadaşı ile tanıştıracağını söyledi tabi dünyam başıma yıkılmıştı. Çağırdığı kafeye gittim. Elini tutuyordu... Daha fazla dayanamayıp kafeden çıktım kalbimi acıtıyordu. Günler geçtikçe kafayı yedim. Beni o günden beri de aramıyordu. En sonunda onu takip etmeye başladım. Yalnızken dışarı çıktığı gün onu ara sokağa çektim..."
~Back Story~
Sanzu'dan
İchika dışarıya tek çıkmıştı. Konuşmak için son fırsatım diye düşündüm. Onu ara sokağa çekip gözlerinin içine baktım
"Sanzu? Noldu?"
"O kadar umut verdikten sonra bu kadar kolay mı yani?"
"Ne diyorsun Sanzu anlamıyorum."
"Mutlu musun o piçle senin yüzünden ne hallere düştüm farkında mısın? "
Bir elini tutup kalbimin üzerine koydum
"Burası çok acıyor İchika..."
Elini çekmeye çalıştı ama izin vermedim.
"S-sanzu ben..."
"Sen ne?"
"Lütfen yapma nişanlımı aldatıyomuş gibi hissediyorum."
Sözlerine daha fazla devam etmesine izin vermeden onu duvara yasladım hızlıca dudaklarına yapıştım. Benden zorla kurtulunca sinirle bağırdı.
"SENDEN NEFRET EDİYORUM SENİ NEDEN DIŞLADIKLARI BELLİ SEN Bİ HİÇSİN TAMAM MI? SİKTİR GİT HAYATIMDAN!"
Dayanamayıp başına silah dayadım. Gözyaşlarıyla bana baktı. Onu ağlarken görmek canımı yakıyordu.
"Sanzu yapma!"
"Benim olmayacaksan kimsenin olamazsın."
Tetiği çekince İchika önümde kanlar içinde yığıldı. Gözyaşlarımı dindirmeye çalışıp nişanlısını öldürmeye gittim.
***
Sanzu'nun tüm hikayesini dinleyince içim acımıştı. Ayağa kalkıp yanına gittim saçlarını okşayıp ona moral verdim"Merak etme ben yanında olurum."
Hızla elimi çekip bana şaşkınlıkla baktı
"Çek elini. Mikey'in delirmesini mi istiyorsun?"
"Neyse ne bundan sonra arkadaşımsın"
"Senin işin kolay tabi çevren çok geniş"
"Popüler olmak o kadar da kolay değil bi kere!"
"Mikey beni yanına almadan önce hep yalnızdım. O çok iyi biri ve benim için çok değerli lütfen ona iyi bak."
Ona elimi uzattım ama karşılık vermeyince geri çektim
"Senin için değerli olan benim içinde değerli arkadaşım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Ukala
FanfictionTokyo'nun en büyük mafya lideri Sano Manjiro zengin ve son derece kendini önemseyen Kitamura Akemi'ye takıntılıdır...