21

54 7 0
                                    

Sanzu bana doğru eğildi.

"Mikey'in iyileşmesine az kaldı. O iyi olduğunda sende onun yanına gideceksin. Hazır olsan iyi olur."(Sanzu)

Telefonumdan saate baktığımda 3.45 olduğunu gördüm. Eve gitmek için ayaklandım. Ran ve Rindou denen adamlar havuzu temizlemiş cesedi götürmüşlerdi. Eve gitmek için ayaklandığımda Sanzu omuzlarıma baskı uygulayarak geri oturttu

"Demek beni dinlemiyorsun ukala"(Sanzu)

Nefretle ona baktım.

"Gitmeme izin ver."

Omuzlarıma bastırmaya başladı. Ağzımdan küçük bir inilti kaçtı silah sesiyle omuzlarımdaki baskı gitmişti

"Kendine gel Sanzu. Mikey'in olana dokunursan ölürsün!"(Ran)

Ran elinde silahla bize yaklaştı. Gözlerim kolunu tutan Sanzu'ya yöneldi. Bu silah sesiyle kimsenin uyanmadığından emin olmaya çalışarak eve doğru baktım.

"Kızı bırakın gitsin. Zaten elinde sonunda tekrar Mikey'in yanına gelecek."(Rindou)

"Kardeşim haklı."(Ran)

Ran bana doğru dönüp elini uzattı. Tutmakta tereddüt ettim. Ama direnmemeye karar verdim. Uzattığı elini tutup ayağa kalktım.

"Hadi içeri gir küçük. Hiç bir kanıt bırakmayız merak etme "(Ran)

"Evet kimsenin ruhu duymaz."(Rindou)

Arkamı dönüp hızlı adımlarla eve girdim. Bu hastalıklı adamlar neyin kafasını yaşıyor ki? Erik ağacı sömürür gibi adam öldürüyorlar. Beni kan tuttuğu için cesede bakmamıştım bile. Eve girer girmez direk odama çıktım ve kendimi yatağa attım. Az önceki olanları unutmaya çalıştım. Saat 4 te uyuyakalmışım.

***
Öğlen 2.30 hastane

"Durumu ne doktor?"(Sanzu)

"Gerekli tedavileri uyguluyoruz."(Doktor)

"Uyanacak mı?"(Ran)

"Tedavi iyi giderse uyanacak. Elimizden geleni yapıyoruz merak etmeyin."(Doktor)

Sanzu doktorun yakasına yapışıp kulağına fısıldadı

"Hele bi nefesi kesilsin. Ölümün benim elimden özellikle olur doktor."(Sanzu)

Rindou doktoru Sanzu'dan kurtarıp Sanzu'ya bağırdı.

"Gerizekalı dışarıda mal mal hareket etmekten vazgeç!"(Rindou)

Sanzu sinirli olduğu için bişey demedi. Arkasını dönüp gitti. Hastanenin terasına çıktı. Duvara sırtını dayayıp yere çöktü. Telefonundan Mikey'in resmine baktı.

"Eğer sana bişey olursa kendimi asla affetmem. O Akemi denen kızıda... Eğer sen uyanmazsan benim de yaşamaya ihtiyacım yok. Ama öncesinde Akemi'yi de öldüreceğim. Çünkü o sana ait başkasına değil."(Sanzu)

"Kendi kendine ne konuşuyorsun?"

Sanzu yanına gelen kızı farkettiğinde irkildi. Telefonu kapatıp cebine koydu.

"Seni ilgilendirmez. Beni yalnız bırak."(Sanzu)

Kız Sanzu'nun yanına çömelip konuştu.

"Ama yalnız olmak iyi değildir. Sana eşlik etmeme izin ver."

Sanzu kızın suratına bile bakmıyordu.

"Beni yalnız bırak. Hem senin burda ne işin var?"(Sanzu)

"Aslında kendi sonumu getirmek için çıkmıştım. Ama seni görünce konuşmak istedim."

Sanzu gözlerini açıp kıza baktı

"Ne? İntihar etmeye mi geldin? Saçmalama sen daha gençsin. Hayatı yaşamalısın. Hayatın bu kadar iyiyken neden sonlandırmak istiyorsun ki?"(Sanzu)

Kız Sanzu'ya hafifçe gülümsedi.

"Dur dur sakin! Sadece şaka yapıyordum. Hava almak için çıktım. Konuşacak kimsem yoktu seni görünce konuşmak istedim."

Sanzu nefes alıp önüne döndü. Kız onun tam ideal tipiydi. Ve ona birini hatırlatıyordu. Ortaokuldayken kendisine iyi davranan tek kişi...

Küçük UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin