Kıyafetlerimi tek eliyle yırtıp attı. Karşısında sütyen ve külot ile duruyordum. Bana büyülenmiş gibi bakıyordu.
"İşte karımın kusursuzluğu..."
Kulağıma fısıldadıktan sonra dudaklarımı öpmeye devam etti. Onun üzerindekileri çıkarmasına yardım ettim. Karşımda karın kaslarıyla durunca etkilenmiştim. Bu onu daha çok istememe sebep oldu. Manjiro gülümseyerek elimi kaslarında gezdirdi.
"Bana dokunmana bayılıyorum beni deli ediyorsun sevgilim"(mikey)
Sert bir şekilde dudaklarımı dudaklarıyla kavuşturdu. Çenemden boynuma doğru kayıp orda durdu. Boynumda oyalanmaya başladı. İzler bırakıyor iyice emip ısırıyordu.
"Ahhh"
Ağzımdan kaçan inlemeyle gözlerimin içine baktı
"Sesini çok seviyorum benim için birdaha inle bebeğim"(mikey)
Ardından boynumu dişledi
"Aahh mmm Manjiro içime gir lütfen"
Ellerimi yukarıda kavrayıp dudaklarını kıvırdı.
"İstiyor musun güzelim"(mikey)
Zevkten kıvranmaya başladım
"Herşeyden çok istiyorum"
Bişey demeden dilini boynumdan aşağı gezdirmeye başladı. Vajinamda durdu ve orda oyalandı. Dilini ileri geri sokmaya başladı artık duramıyordum.
"Manjiro lütfen... İçime gir artık!"
Nefesim düzensizdi. Manjiro sırıtıp aletini tuttu. Hızla içime girdi. Belimi sıkıca kavrayıp sert bir şekilde git gel yapmaya başladı. Acıdan ve zevkten gözlerim kaymaya başladı
"Ahhh devam et daha hızlı devam mmmm ahhhh"
"Her zerrene aşığım. Benim için tatlı sesinle inlemeye devam et güzelim hadi"(mikey)
Hareketlerini daha da hızlandırdı. En sonunda dayanamayıp bayıldım. Gözlerimi açtığımda Manjiro'nun kucağındaydım. Eğilip sıcak nefesiyle kulağıma fısıldadı
"Daha ilk turdan pes mi edeceksin güzelim? Çok yolumuz var keyfine bak"(mikey)
Sadece başımı sallamakla yetindim
"Güzel. Dinlendiysen devam edelim"(mikey)
Beni yatağa sırtüstü yatırıp üzerime çıktı
"Bişey eksik"(mikey)
Yandaki çekmeceyi açıp kelepçe çıkardı sonra kolumu yukarıda sabitleyip kelepçeledi.
"Şimdi daha iyi."(Mikey)
Daha sonra elleriyle bacaklarımı ayırıp vajinamın iyice ortaya çıkmasını sağladı.
"Bu gerçekten şaheser!"(Mikey)
Tekrardan içime girip yavaş yavaş gel git yapmaya başladı. Saniyeler geçtikçe hareketlerini hızlandırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Ukala
FanfictionTokyo'nun en büyük mafya lideri Sano Manjiro zengin ve son derece kendini önemseyen Kitamura Akemi'ye takıntılıdır...