10

83 9 16
                                    

Tam uykuya dalacakken kapının hışımla açılmasına sıçrayarak uyandım. Mikey elini yumruk yapmış sinirle üzerime geliyordu. Zaten karşılık veremiyordum birde ellerim sargılı artık hiç karşılık veremem.

"Sen ne dediğinin farkında mısın?"(Mikey)

"Yine napmışım ya noldu?"

"Ben şimdi o Kazutora'yı öldürmeye gidiyorum sakın ses çıkarma."(Mikey)

Beynimden vurulmuşa döndüm.

"Ne? Hayır ama bişey yapmadım bu sefer yeter artık suçsuz yere... "

Cebinden bi cihaz çıkarıp ses kaydını dinletti. Şok içinde elimle ağzımı kapattım. Kendi kendime Kazu'nun ismini sayıklarken duymuştu beni. Hayır Kazu'yu öldürürse ben biterim artık.

"Mikey nolur yapma yalvarırım Kazu'ya zarar verme bi şans daha ver bana lütfen!"

Ağlayarak Mikey'in önünde diz çöktüm. Düz çöktüren bi kızdan diz çöken kıza döndüm sikiyim böyle hayatı. Mikey'de eğilip yüzüme yaklaştı. Çenemi sıkıca tuttu. Gözleri kararmıştı.

"Ben sana istediğin kadar şans verdim Akemi. Hepsini tek tek harcayan sensin. Şimdilik sadece Kazu'yu öldüreceğim. Böyle davranışlar sergilemeye devam edersen ailende ölür."(Mikey)

Artık sabrım iyice taşmıştı. Mikey ayağa kalkıp arkasını döndü bileklerimi umursamadan elime ağır bir cisim aldım. Son gücümle Mikey'in kafasına fırlattım. Akan kanlara bakılırsa bayılmıştı. Hızlıca koşarak kapıyı kilitledim. Mikey'in cebinden telefonunu çıkardım. Hemen Kazu'nun numarasını tuşladım

"Alo kimsiniz?"(Kazu)

"Kazu benim Akemi. Fazla vaktim yok beni iyi dinle "

"Akemi s-sen nerelerdeydin?"(Kazu)

"Kazu ben kaçırıldım. Ve bana takıntılı bu psikopat senden hoşlandığımı öğrendi ismi Sano Manjiro seni öldürmeye gelecek acele et polise git ve saklan başka ülkeye falan git nolur Kazu benim için kurtul yalvarırım "

Gözümden akan yaşlara engel olamıyordum.

"Akemi sakin ol güzelim halledicez kurtarıcam seni tamam mı? Sık dişini yakında yanında olucam bak "(Kazu)

"Biliyorum Kazu seni çok seviyorum "

"Bende seni çok seviyorum Akemi herşeyden önce... Polisler senin nerede olduğunu araştırıyordu. "(Kazu)

"Aklıma fikir geldi! Ama mesaj olarak yazacağım ses kaydı olabilir çünkü odada"

Aramayı kapatmadan mesajlara girdim

" Bu telefondan konum atacağım sana"

"İşte senden beklediğim gibi güzelim! Bekliyorum hadi."(Kazu)

Hızlıca Kazu'nun numarasına girip konumu attım.

"Şimdi kapatmam lazım görüşürüz seni seviyorum"

"Dikkat et kendine seni kurtaracağım. Ve... Seni seviyorum Akemi."(Kazu)

Telefonu kapatıp içindeki herşeyi temizledim. Ama yetmeyince duvara atıp parçaladım. Telefon un ufak olmuştu. Mikey'in nabzını kontrol etmek için üzerine eğildim. Nabzı atıyordu. Tam ayağa kalkarken kolumdan tuttu.

"İyi eğlendin mi?"(Mikey)

"Ne-ne eğlenmesi?"

"Hanemiya'yla iyi eğlendin mi?"(Mikey)

Hiç cevap vermeden yüzüne bakıyordum. Ayağa kalkıp belimi sıkıca tuttu

"Eğlenme sırası bende."(Mikey)

Küçük UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin