Mikey telefon konuşmasını bitirip bana döndü.
"Baksana"
"Efendim sevgilim?"(Mikey)
"Bende sizin çetenize katılmak istiyorum en azından canım sıkılmaz."
Mikey şaşkınlıkla bana baktı
"Hayatta olmaz!"(Mikey)
"Niyeymiş o?"
"Seni erkeklerin arasına mı bırakayım Akemi saçmalama."(Mikey)
"Ya nolursun. Senin yanından ayrılmam."
"Hayır Akemi."(Mikey)
"Tamam çeteye katılmasam bile senin yanında dursam?"
"Off düşünmem lazım."(Mikey)
Ona sarılıp suratının her yerini öptüm.
"Hadi hadi izin verdin işte. Artık her zaman beraberiz."
Manjiro gülümseyip yanağıma öpücük kondurdu.
"Tamam tamam. Ama en ufak bişey olursa evde kalacaksın ve yanımdan asla ama asla ayrılma."(Mikey)
Gülümseyerek cevap verdim.
"Tamam anlaştık!"
Ceset ve kan göreceğimi sanmıyordum ama yinede içim adrenalin dolmuştu.
***
Sabah erkenden uyandım. İçimde bir heyecan vardı. Çünkü bugün tam bir mafya karısı gibi milletin içine girecektim. Manjiro hâlâ uyuyordu. Belimi sıkıca saran kolundan kurtularak yataktan kalktım. Ama bu hareketimle gözlerini araladı. Beni ayakta görünce gözleri iyice açıldı.
"Nereye?"(Mikey)
"Hiç lavaboya girecektim."
Rahatlamış bir ifadeyle başını yastığa koydu.
"Çabuk gel."(Mikey)
"Tamam."
Hızlı adımlarla lavaboya girdim. Aynanın önünde dikilip kendime baktım. Bu kadar güzel olduğumun farkında değildim. Aklıma Sakura'nın sürekli bana söylediği cümle geldi 'boşuna erkekler senin peşinden koşmuyor Akemi. Aşırı güzelsin.' Her seferinde bu konuyu açmaması için onu geçiştirip duruyordum. Lavabonun kapısının tıklanmasıyla düşüncelerimden kurtuldum
"Güzelim iyi misin? İçeri giriyorum."(Mikey)
Mikey içeri girmeden hemen kapıya çıktım. Kapıya çıkmamla bana sarıldı
"Ohh iyisin. Bişey oldu diye korktum."(Mikey)
"Bakıyorumda seninde korktuğun şeyler varmış" diye alayla güldüm.
"Konu sen olunca kimse önüme çıkamaz. Sen benim kırmızı çizgimsin."(Mikey)
Yüz ifadesi baya ciddiydi. Sonra çocuksu bir tavırla elimden tuttu
"Hadi biraz daha uyuyalım. Daha uykumu alamadım."(Mikey)
"Off bensiz uyuyamıyor musun?"
"Hayır."(Mikey)
"Açık sözlü olduğun için teşekkürler."
Tekrardan yatağa döndük. Manjiro göğüslerime gömülüp anında uyuyakaldı. Bazen nasıl lider oldu diye düşünüyorum. Daha bebek gibi. O uyurken bende onun saçlarını oynamaya başladım. Aşırı sevimli gözüküyordu. Isırmamak için kendimi zor tutuyordum. Kedi gibi bana iyice sokulmuştu. Onu izlerken bende uyuyakaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Ukala
FanfictionTokyo'nun en büyük mafya lideri Sano Manjiro zengin ve son derece kendini önemseyen Kitamura Akemi'ye takıntılıdır...