~ BACK STORY ~
Sano Manjiro'nun anlatımı
Saat öğlen 2.30 sularıAkemi'nin bayıldığını görünce kendimi kaybettim. Narin bedenini kucağıma alıp banyoya götürdüm. Ona gerçekten zarar verdim... Yaşama nedenime zarar verdim kendimi asla affetmeyeceğim. Akemi'ye duş aldırdıktan sonra onun için aldığım en güzel kıyafetleri giydirip yatağa yatırdım. Üzerini güzelce örttüm. Odaya Sanzu girdi yüzü telaşlıydı.
"Patron İzana size ulaşamayınca beni aradı. Dedektif Hayashi ve Hanemiya Kazutora sizin bilgilerinizi arıyormuş."(Sanzu)
"Versin."(Mikey)
"Tama- bi dakika ne? Versin mi?"(Sanzu)
"Versin dedim. Evimin yerinide söylesin. Ne de olsa yaşamayacaklar. Sonunda o Hanemiya ölecek!"(Mikey)
"Peki efendim."(Sanzu)
Sanzu odadan çıkınca Akemi'nin saçlarından öpüp odadan çıktım. Onun yanından 1 saniye bile ayrılmak istemiyordum ama şuan halletmem gerekn bir mesele vardı.
~ŞİMDİKİ ZAMAN~
"Korkudan tirtir titrerken Akemi'yi nasıl alacaksın? Hanemiya."(Mikey)
Mikey gözü dönmüş bir şekilde silahı Kazutora'nın başına tutuyordu. Dedektifi çoktan öldürmüştü. Kazutora, bir yerde kanlar içinde yatan dedektife bakıyor bir de başına silahı dayayan Sano Manjiro'ya bakıyordu. Sonunun geldiğini düşündü.
~~~
Akemi'nin anlatımıDışarıdan gelen silah sesiyle gözlerimi araladım. Ayağa kalkacak halim yoktu. Neler olduğunu hatırlyamıyordum. Ayağa kalkmaya çalışsam da bu imkansızdı. O şerefsiz... En son hatırladığım şey bana tecavüz ediyordu. Ne kadar süre baygın olduğum hakkında bir fikrim yoktu. Kalan son gücümle ayağa kalktım. Cama doğru ağır adımlarla ilerledim.
"Bi dakika! Hayal mi bu? Kazutora ve Mikey. Hayır olamaz onu öldürecek!"
Kapıya doğru koşarak ilerledim ama kilitliydi. Bir şekilde Kazutora'ya ulaşmam lazımdı camdan atlamaya karar verdim aşağıya bakınca o kadar yüksek olmadığını anladım. Vücudumdaki yaraları önemsemeden aşağı atladım. Burası arka bahçeydi ve korumalar yoktu. Şuan aklımdaki tek şey Kazutora'yı kurtarmak olduğu için acılarımı hissetmiyordum. Koşarak Kazu'nun yanına gittim. Ona sıkıca sarıldım. Gözyaşlarımı tutamadım. Mikey'in tetiği çektiğini gördüm.
"Akemi çekil!"(Mikey)
"Siktir git Sano! Ben sana ait değilim!"
Kazutora kollarıyla sıkıca sarıyordu beni. Mikey silahı ona doğru sıktı. Refleks olarak Kazu'nun önüne geçtim. Kurşun bedenime girince yere yığıldım.
...
"Akemi! Akemi uyan güzelim beni bırakma nolur!"(Mikey)
Mikey yere yığılan sevgilisine gözyaşlarıyla bakıyordu. Şuan hiç birşey umrunda değildi Kazutora'yı bile unutmuştu. Akemi'yi hızla kucağına aldı
"SANZU ARABAYI HAZIRLA ÇABUK!"(Mikey)
Sanzu şoför koltuğuna geçti. Mikey ise Akemi'nin başını dizine koydu. Elini tutup yaşaması için dua ediyordu.
"Çabuk ol Sanzu çabuk!"(Mikey)
Sanzu son sürat hastaneye geldi. Kazutora'yı orada bırakmışlardı.
~
Kazutora'nın anlatımıPiç kurusu Akemi'yi vurdu. Hemen Baji'yi aradım.
"Noldu lan?"(Baji)
"Baji çabuk milleti topla attığım konuma gel acil!"
"Noluyo oğlum?"(Baji)
"Ya o piç kurusu Akemi'yi vurdu lan çabuk gelin!"
"Ne? 10 dakikaya ordayım!"(Baji)
Bajigil'i beklemeye başladım. 10 dakika sonra gelmişlerdi. Hemen Akemi'yi götürdükleri hastaneye doğru gittik. Akemi'nin yoğun bakımda olduğunu öğrenince hemen onun olduğu odaya gittik. Mikey'i görünce sinirlerim kat kat arttı. Ona son gücümle yumruğumu geçirdim. Tepki vermemişti. Araya hemen Sanzu denen adam girmişti.
"Suçsuzmuş gibi ağlaman ne haddine lan amına koyduğumun oruspu çocuğu!"(Baji)
"Kesin sesinizi! Hastanedeyiz."(Mitsuya)
Doktor umutsuz bir ifadeyle odadan çıktı. Hepimiz başına toplandık.
"Durumu ne?"
"Pek iç açıcı değil. Elimizden geleni yapıyoruz."(Doktor)
Mikey aniden silahı doktorun kafasına dayadı
"Onu yaşatmazsan bütün hayatını bitiririm. Duydun mu?"(Mikey)
"Mikey kes şunu!"(Ran)
Aniden odadan bir doktor daha çıktı
"Nabzı atmıyor..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Ukala
FanfictionTokyo'nun en büyük mafya lideri Sano Manjiro zengin ve son derece kendini önemseyen Kitamura Akemi'ye takıntılıdır...