4

130 8 28
                                    

Gözlerimi açtığımda bilmediğim bir yerdeydim. Kiraladığımız villa da değil. Burası... Daha lüks bir yerdi. Yerimden doğrulup Kazugil etrafta görünüyor mu diye bakındım.

"Boşuna bakma burda değiller."

Sesin geldiği yöne baktım. Bu bayılmadan önce bana yaklaşan adamdı. Sakızım ağzımda mı diye kontrol ettim çok şükür ağzımdaydı. Büyük bir balon patlatıp adama döndüm. Sakız çiğnemek bütün stresimi atıyordu

"Pardon da kanka sen kimsin?"

Beyaz saçlı adam oturduğu koltuktan kalkıp yavaş adımlarla yanıma geldi

"Öncelikle ben senin kankan değilim ve sen benim müstakbel eşim olacaksın"(Mikey)

Sakızımı çiğnemeye devam ettim

"Yoo kim demiş?"

"Ben dedim yetmez mi?"(Mikey)

"Yetmez. Hem sen kimsin oğlum? Beni nerden tanıyon? Ben seni tanımıyorum"

"Ben seni en ince ayrıntına kadar tanıyorum bu yeter"(Mikey)

Ayağa kalkıp karşısında dikildim. Tabi konuşmaya başlamadan önce yine sakızımı patlattım

"Kimsin lan sen? Arkadaşlarım nerde? Beni nereye getirdin? Ve o gazı sen mi saldın?"

"Çok soru soruyorsun bebeğim üstelik bu soruları cevaplamam için baya bi süre gerekiyor "(Mikey)

"Yoksa sende para isteyen tefeci falan mısın?"

Tiz bir kahkaha attı yüzüme iyice yaklaştı

"Sence paraya ihtiyacım var gibi mi duruyorum?"(Mikey)

"O zaman niye beni kaçırdın?"

"Karımdan ayrı mı duracaktım? Ne bekliyordun ki?"(Mikey)

"Kanka dediklerinden bi bok anladıysam neyim. Bana doğru düzgün açıklama yapsana amk çocuğu!'

Yüz ifadesi ciddileşti

"Bana kanka demeyi kes! "(Mikey)

Bağırınca biraz tırstım. Derin bir nefes verip sakinleşti

"Sana bağırdığım için özür dilerim sevgilim. Ama lütfen bir daha bana kanka deme."(Mikey)

"Noluyo lan sevgilim falan? Bana doğru düzgün açıklama yapacak mısın artık?"

"Zamanı gelince her şeyi öğreneceksin güzelim "(Mikey)

Az sonra içeri pembe saçlı bi adam girdi. Pis pis sırıttım

"Oha kanka saçlar lens mi?"

Bana göz devirip beyaz saçlı adama baktı

"Patron dediğiniz gibi hepsini evlerine dağıttık."(Sanzu)

"Güzel. Çıkabilirsin Sanzu"(Mikey)

"Vaay ismin Sanzu demek bunu öğrendiğim iyi oldu"

Sanzu bana ters ters baktı. Beyaz saçlı adamın ismini hâlâ bilmiyordum ama bana baktığını hissedebiliyordum. Sanzu odadan çıkıp kapıyı kapattı.

"Adamlarımla bu kadar samimi olmasan iyi edersin. Küçük hanım"(Mikey)

"Her neyse o değilde sen kimsin? Adını bile bilmiyorum"

"Sano Manjiro. Mikey çetede kullandığım bir lakap"(Mikey)

"Nice"

"Böyle saçma sapan ingilizce konuşma yanımda"(Mikey)

Küçük UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin