Dudaklarıma yapışınca ondan kurtulmaya çalıştım. Ama o kadar güçlüydü ki ondan kurtulmam imkansızdı. Dudaklarını ayırıp gözlerimin içine baktı ama en ufak bi hareket etse anında dudaklarıma değerdi.
"Dur biraz!"
"Bi sorun mu var güzelim?"(Mikey)
Daha ne sorun olabilir amk
"Tamam in üstümden seni dinleyeceğim bundan sonra."
Zafer kazanmış gibi sırıttı. Yavaşça üzerimden indi
"En ufak hatanda olacaklara sen katlanırsın meleğim"(Mikey)
Uzattığı elini tutup yataktan kalktım. Ayağa kalkınca yanağıma bir öpücük kondurup aşağı indik. Mikey'e farkettirmeden dudaklarımı silmeye çalışıyordu. Yemekten sonra Mikey beni yatak odasına geri götürdü
"Toplantıya gidip geleceğim uslu bi kız ol"(Mikey)
Sesi tehdit barındırıyordu. Kapıdan çıkacakken kolundan tutup onu durdurdum.
"Bari telefonumu ver canım sıkıldı "
Bana ters ters bakmaya başladı
"Telefonun yok artık. Üstelik verirsem sosyal medayada gezeceksin. Kim bilir hangi piç kuruları çıkar karşına? Buna müsaade edeceğimi düşünme bile güzelim."(Mikey)
"Ya of! Ne kısıtlayıcı adamsın Manjiro. Pardon adam kelimesi fazla oldu."
Beni hızla duvara yasladı
"En ufak hatanda olacaklara katlanırsın demiştim bebeğim?"(Mikey)
"Tamam tamam. O zaman kendi telefonunu ver."
Tereddütle bir telefonuna bir bana baktı
"Bunu neden yapayım?"(Mikey)
Küçümseyici bir şekilde ona baktım
"Ne o ? Başka kadınların resmini telefonunda görmemden mi korkuyorsun?"
Sert bir tokatla yere yığıldım. Mikey kalkmama izin vermeden üzerime çıktı
"Böyle bir şeyi nasıl söyleyebilirsin!!?"(Mikey)
Ardından boynuma gömülüp öpmeye başladı. Dudaklarının geçtiği her yer tenimi yakıyordu.
"Senin için ne kadar yanıp tutuştuğumu bilmiyor musun? Sürekli huzursuz, resimlerine bakarak dayanmaya çalışmamın ne kadar acı verici olduğunu farketmedin mi hiç? Sensiz uykularım bile dağınık! Beni hayata döndürebilecek tek kişi sensin Akemi."(Mikey)
"Sen ne saçmaladığının farkında mısın? Seni tanımıyorum bile!"
"Artık bana aitsin! Benden kaçamazsın güzelim "(Mikey)
Tek eliyle yerden kaldırıp yatağa fırlattı. Gözleri eskisinden daha da karanlıktı.
"Bu senin son şansın Akemi. Eğer kaçmaya tenezzül edersen... Seni zincirlerim."(Mikey)
Daha sonra yanağıma bir öpücük kondurup çıktı. Kilit sesini duyunca kapıyı kilitlediğini anladım. Ben nasıl bir yere düştüm böyle? Beni ne ara gördü de bu kadar tutuldu bana? Çaresizce yatakta oturdum. Daha fazla sıkılınca ayağa kalkıp odayı gezmeye başladım. Aynadan yüzüme baktım tokadın izi hâlâ duruyordu.
"Şerefsiz..." Diye fısıldadım. Daha sonra odanın içindeki banyoya girip elimi yüzümü yıkadım
"Oha jakuzide var! Evimdeki jakuziyi özlemiştim zaten. Buradakiyle hasret gidersem nolur ki? Ooo süper benim kullandığım şampuanı markası da var. Off iyice şizofren oldum yalnızlıktan amk! Neyse jakuziye giriyim duş falan alıp kendime gelirim."
Mal mal kendi kendime konuşurken jakuziyi doldurdum. Kıyafetlerimi çıkarıp içine girdim. Derin bir rahatlama gelmişti. Yaklaşık 1 saat sonra sıkılınca çıktım. Benim için ayrıldığını tahmin ettiğim bornozu giydim. Kapıyı açınca dibimde bekleyen Manjiro'yu görünce yerimden sıçradım. Manjiro belimden tutmasa yere kapaklanacaktım
"Napıyon lan dibimde! Ödüm koptu amk"
"Jakuziye bensiz mi girdin yani? Moralim bozuldu"(Mikey)
"Derdini sikiyim..." Diye fısıldadım
"Efendim?"(Mikey)
"Yok bişey. Odadan çık üzerimi giyeceğim"
"İnsan kocasından utanır mı hiç?"(Mikey)
Mikey'i sırtından itmeye çalıştım. Güldüğünü hissedebiliyordum.
"Ne gülüyosun be! Çıksana yoksa evde bornozla gezerim."
Arkasını dönüp bana baktı
"Bornozla gezmen işime gelir fazla uğraştırmaz. Ama evin içinde gezemezsin sonuçta etrafta adamlarım var ve seni böyle görmelerine müsaade edemem bebeğim. Yoksa hepsinin gözleri oyulmuş olur ve gözleri olmayan adamlar bi işime yaramaz"(Mikey)
Onu dinlemiyomuş gibi yaptım. Başımı kaldırıp yüzüne baktım
"Bişey mi dedin?"
"Akemi beni sınıyormusun? Her neyse çabuk üzerini giyin yemek vakti"(Mikey)
"Odadan çıkacakmısın?"
"Bu seferlik alışman için. Bidahakine öyle bişey olmayacak haberin olsun."(Mikey)
Mikey odadan çıkınca benim için aldığı pahalı kıyafetlere göz attım. Tarzımı gayet iyi biliyordu. Hemen giyinip çıktım Mikey kapıda bekliyordu. Elimden sıkıca tutup merdivenlere yöneldi. Birlikte aşağı yemek salonuna indik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Ukala
FanfictionTokyo'nun en büyük mafya lideri Sano Manjiro zengin ve son derece kendini önemseyen Kitamura Akemi'ye takıntılıdır...