‼️ UYARI ‼️
Bülbül ve Dans kitabında ana karakterlerimizin meslekleri gereği sürekli şarkılar söylenecektir. Sanatın evrensel olmasına dayanarak şarkılar da zamansız parçalar dersek onları geleceğe gittikleri gibi geçmişe de götürebiliriz diyorum😌 Yani kurgu 1999'da geçiyorsa da geneli 70'lerden 80'lerden olduğu gibi 2000'lerden de şarkılar olacaktır. 99 yılında bu şarkı daha piyasaya çıkmamıştı diye şaşırmayın. Şarkılar zamansızdır diye anlaştık biz sizinle 😉
Peki hazırsanız başlayalım mı artık? Ben çok özlemişim çünkü 🥹
Ay tarih atın şuraya 💋
🎻🎻🎻
Bölümdeki şarkılar:
*Semiramis Pekkan - Bile Bile
**Mahsum Kırmızıgül - Kızlar Kızlar Gelem mi?
(Şarkılarımız tam da Nalin ve Hozan uyumu gibi değil mi? 😂)‼️UYARI 2 ‼️
Akşam Güneşim'den alışkınsınızdır. Sahne arasında emoji koyduğumda Nalin'den Hozan'ın anlatımına geçiyoruz demektir.
Tamamdır. Bu defa gerçekten başlıyoruz💃🏻
🎻🎻🎻
'Ehvenişer bir sancı olur sanmıştım gizimde uyuttuğum aşkının kahrını. Yanılmışım.'
1999
"Çabuk ol Nalin, başlıyoruz!"
Dudak kalemiyle dudak çizgimin etrafına bir sınır çizmiştim. Kapağı açık halde beni bekleyen rujumu çizdiğim sınır içinde kalan her yerime sürdüm aceleyle. Taşıracak oldum. Parmağımın kenarıyla silip kontrolü ele aldım.
"Nalin, son üç!"
Rujun kapağını takamadan makyaj masasının üstüne bıraktım. Birkaç adım geriye gidip aynadan kendime baktım. Mor elbisenin ince askıları omzuma saplanmış, şimdiden derimi kesecek gibiydi. Göğsümün hizasından tutup elbiseyi yukarı çekiştirdim. Askıları biraz bollaştırmıştım. Hareketimle saçlarım önüme gelecek oldu. Başımı iki yana savurup geriye attım. Dalgası gür dursun diye maşayı yalvar yakar Ezgi'ye yaptırmıştım. Sahneye çıkmadan bozulmasına izin veremezdim.
"Nalin, son iki!"
Şimdiden titremeye başlayan ellerimi elbisemin eteğine yapıştırıp dizimin üstünde biten pileli kısmın gereksiz kabarıklığını söndürmeye çalıştım. "Güzel olmuş mu?"
Önündeki telefondan başını kaldırmadan omzunu kaldırıp indirdi Orkun.
"Bi' baksaydın!" dedim topuklu ayakkabılarımın tıkırtılarıyla yerimde hareketlenirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bülbül ve Dans
RomanceNALİN ERDEM "Sen avuçlarımda yıpranmış defterime karalamaya cüret edemediğim sözüm, karanlık odalarda yalnızlığım duyar da üzülür diye mırıldanmaya korktuğum ezgimdin Ozan. Hiç haberin olmadı. Oysa ben henüz besteleyemediğim şarkımın en isyankâr not...