Upuzun bir partla geldim. Normalde ülke gündeminden dolayı bölümü ertelemeyi düşünüyordum ama Nalin'in son bıraktığımız yerde kalmasını istemedim. Dünyada yeterince kötü var. Kurguda bile olsa bir kız çocuğu onların elinde kalmaya devam etmesin.
YAŞI KÜÇÜK OKURLARIMA, KÜÇÜK YAŞTA ÇOCUĞU OLAN OKURLARIMA bir şeyler söylemek istiyorum.
Lütfen sosyal mecralar üzerinden sizi rahatsız eden sapıkların tehdit unsuru olarak sizi kullanmasına izin vermeyin. Yaşı küçük okurlarımdan şu ana dek kişisel bilgilerini paylaşmakla korkutulduklarını çok sık duydum. Pornografik siteler üzerinden paylaşılmakla tehdit edildikleri için onları istismar etmeye çalışan sapıkların isteklerine boyun eğmek zorunda hissediyorlar. HAYIR! KORKMASI GEREKEN SİZ DEĞİLSİNİZ. SİZİ TEHDİT EDENLER. Çünkü kişisel verilerinizi paylaşmaları bir SUÇ! Sakın siber zorbalıklara boyun eğmeyin. Kimsenin sizi istismar etmesine boyun eğmeyin!
Yaşı büyük okurlarımdan da rica ediyorum. Oğullarınızın hiçbir yüreğe acı düşüren bir sapık- katil- tecavüzcü- hırsız olmasını istememeniz yetmiyor. Sorumluluğunuzun ne kadar büyük olduğunu fark edin! Lütfen!
Kız çocuğuna sahip olan okurlarım zaten yeterince diken üstündedir. Sizlerden ricam çocuklarınız başlarına gelen şeyleri anlatamayacak kadar sizden kopuk olmasın. Başıma geleni/neyle tehdit edildiğimi annem/babam duyarsa beni öldürür demesinler. Çünkü başına gelenleri saklayacak kadar korkarlarsa yarın çocuğunuzun ölüsünü kucaklamak içinizi daha çok yakacak.
Sizleri üzmek, zaten zor bir zamanda daha da dehşete düşürmek istemiyorum. Ama maalesef tüm gerçeklerin hepimiz farkındayız.
Herkesin çocuğu önce Allah'a, sonra kendi ailesine ve diğer ailelere emanet.
🎻🎻🎻
Aşağıya aklımdaki Nalin'i görebilmeniz için onu anımsatan bir resim bırakıyorum.
🎻🎻🎻
Bölümdeki Şarkılar:
*Kalp Kalbe Karşı - Aslı Güngör
**Gitme Kal Bu Şehirde - Nazan Öncel
***Korkuyorum - Emel Müftüoğlu🎻🎻🎻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bülbül ve Dans
RomanceNALİN ERDEM "Sen avuçlarımda yıpranmış defterime karalamaya cüret edemediğim sözüm, karanlık odalarda yalnızlığım duyar da üzülür diye mırıldanmaya korktuğum ezgimdin Ozan. Hiç haberin olmadı. Oysa ben henüz besteleyemediğim şarkımın en isyankâr not...