🎻9.BÖLÜM - Part 3🎻

499 61 190
                                    

Veee BVD ile geceler şenlensin diye daha bir uzun part daha. İki gündür uyumuyorum. Hadi ben bayılıp zıbarmaya 🤕

Keyifli okumalar 💃

🎻🎻🎻

Bölümdeki şarkılar:
**Xanimê Lê Xanimê - Sasa
***Ax Eman - Rewşan

🎻🎻🎻

'Bir kin var kalbinden içeri işlemeli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Bir kin var kalbinden içeri işlemeli. O kinde bir ben var yüreğine gömmüş seneleri. Bu gözlerinde sırılsıklam üşüyen çocuk da kimin neyi?'

1999

Koridordaki çeyizlikleri kaldırırken duraksayıp gözüme bakmıştı Zelal. Çıkmadan önce Bülbül'ün bana kızdığını duymuş olmalıydı. Elindekiyle yanıma geldi. "Bana da dedi kolumdan tutma, diye. Sevmiyormuş."

"Niye?" diye sordum ne yaptığını bilmez şekilde ayakkabılarını giymeye çalışan Nalin'e doğru bakarken. 

"Demedi bir şey. Yarası falan da yoktu görünürlerde ama."

Görünürde yoktu. Görünmeyen ne vardı? 

Zelal çıkarken peşinden çıktım. Ayakkabımı ayağıma geçirirken Nalin'in peşinden baktım. 

Şiyar abinin arabasının bagajı dolmuş, Berzan'nınkinin önünde sıra olmuştu. Sıranın en ardına geçmiş, orada duruyordu Nalin. Gözü yere dalmış, bir şey düşünüyordu. Sıra ilerliyor, bagajda doluyor, Nalin daldığı yerden gözlerini ayırmadan bekliyordu. Onun sırası geldiğinde elindekinin arabaya sığamayacak kadar büyük olduğunu ancak fark etti.

Merdivenlerden aşağı ikişer ikişer indim hızla. Transiti açtım anahtarla. "Getir buraya." Bagajı açtım. 

Yavaşça yanaşıp elindekini bıraktı bagaja. Yana çekildi suskunca. İçeri girip yenileriyle çıkan kızlar da ellerindeki getirip bizim bagaja bırakmaya başladılar. Nalin onlar gibi geri girmedi içeri. Bir yere de gitmedi. Bekledi o kenarda. 

Gitmedim bir yere. Bekledim o kenarda. Gözüm kaydı kollarına.

Hatırlamaya çalıştım. Düşmüş müydük bir yerden? Yaralanmış mıydık beraber? Dikkat çekici bir iz görmemiştim kollarında bu sabah. Neredeyse emindim buna.

Düşündüm. Düşündüm. Düşündüm. 

Nalin ayağının tekini kaldırıp indirip sürttü yere. Bir eli buldu diğer kolunu. Okşar gibi dolandı orada. 

Düşündüm. Düşündüm. Düşündüm. 

Başını döndündürdü Nalin benden tarafa. Kahve gözleri bir çocuğun gözleriymişçesine masumlaştı bu bakışında. Çatıldı kaşları. Küskün bir çocuk oldu, yüz çevirdi bana.

Bülbül ve DansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin