B|1

5.8K 92 40
                                    

Buraya başladığınız tarihi yazın.💙

İyi okumalar.

&

yavuzaydogan: Selam.

Gelen bildirimle birlikte telefonumu açtım. Elimdeki kitabı masama koyup şarjda olan telefonumu elime aldım.

Yavuz abi mesaj atmıştı. Abimin arkadaşıydı.

melinsekla: Selam.

Gönderdikten sonra anında baktı. Çünkü beş dakikadır yazacağım şeyi düşünüyordum ve görüldü olarak gitmişti.

yavuzaydogan: Nasılsın Melin?

melinsekla: İyiyim Yavuz abi, sen nasılsın?

yavuzaydogan: Bende iyiyim.

Ee ne yazacaktım?

melinsekla: Bir sorun mu var?

yavuzaydogan: Hayır, öylesine.

melinsekla: Peki.

yavuzaydogan: Size geliyorum şimdi.

melinsekla: Gel Yavuz abi.

yavuzaydogan: Görüşürüz bal.

Bal.

melinsekla: Görüşürüz.

Üzerimdeki sweat'i düzeltip aşağı indim. "Oo Melin hanım, siz hiç aşağı iner miydiniz?" dediğinde gözlerimi devirdim. "Yine çok komiksin abi."

Yanına oturdum. "Öyleyimdir." dedikten sonra elini omzuma attı ve beni kendine sertçe çekti. O hızla birlikte koltuktan düşürdü.

Uğraşmasa olmazdı. "Abi!" diye bağırdım ama saçlarımı karıştırmasına engel olamadım. "Bırak." dedim ve kendimi zorla kurtarıp geri çektim. O ise halime gülüyordu. Tam o sırada kapı çaldı.

"Git aç." dedi ve bende Yavuz abinin geleceğini unutup kapıyı direkt açtım. Şuan muhtemelen saçlarım mükemmel bir şekilde dağılmıştı.

"Noldu?" diye sordu. Saçlarımı hızla düzelttim ve yukarı sıyrılan sweat'imi aşağı çektim.

"Yok bir şey Yavuz abi, abim sağolsun." dedim ve gülmesini izledim. Kahretsin, gülüşü çok güzeldi.

İçeri girdi ve abimle tokalaştılar. Sonrasında koltuğa yayıldı ve bende yanlarına gittim. Bir koltuğa geçtim ve bacaklarımı kendime çektim. "Nasılsın Melin?" diye sordu. İyi olduğumu söyledim ve ona bende aynı soruyu sordum.

"Bende iyiyim." dedi ve sonrasında abime döndü. Birkaç konuşmalarını dinledim fakat fazlasıyla sıkıcıydı.

Of'layarak yanlarından kalktım ve mutfağa geçtim. İki paket cips açtım ve yanına kola koyup içeri götürdüm. Masaya yerleştirdim ve bir tabağını kendime aldım.

"Oha Melin!" dedi, abim. Ne yapayım? Bana anca yeterdi. "Sanane abi, ye işte." dediğimde kaşlarını çattı. "Şaka yaptım, gül diye." dedim ve sırıttım.

Yavuz abinin bakışlarıyla birlikte bende ona döndüm. Ona döndüğüm anda bakışlarını çekti. Bende abime döndüm.

Yaklaşık iki saat sonra Yavuz abi kalktı. "Bizde kal bu gece." dedi abim ve Yavuz abi ikiletmedi. "Melin benim odadaki koltuğu aç, hazırla Yavuz'a." dediğinde başımı salladım ve yukarı çıktım.

Abimin odasında koltuğu hazırlarken Yavuz abi içeri girdi. "Yasemin'le nasıl gidiyor?" diye sordum. Yasemin, sevgilisiydi.

"O biteli baya oldu. Senin?" diye sordu. "Yok." dedim alayla.  "Olsa abim beni öldürür, en iyi sen biliyorsun." dediğimde gülümsedi.

"Doğru, orasını unutmuşum." dedi. Hazırladığımda kalktım ve odadan çıkacağım sırada Yavuz abinin sesiyle durdum.

"İyi geceler Melin."

Ona döndüm.
"İyi geceler Yavuz abi."

Abimin Arkadaşı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin