11.

634 42 20
                                    

-Hova megyünk?

Hiába kérdeztem, csak húzott maga után a hatalmas hajón, míg nem elértünk a hátsó részhez, ahol egy motorcsónak pihent a ringatózó vízen.

-Hajókázni akarsz?-Miközben a szoknyám igazgattam értetlenkedve figyeltem ahogy balfaszoskodik a kötéllel.- Nem biztos, hogy jó ötlet, mindketten ittunk és...

-Maradj itt, várj meg!- Más helyzetben nem tetszene, ahogy parancsolgat, de most... A hanglejtéstől még a hideg is kirázott és az sem segít, hogy imádom ahogy az olasz szavakat kiejti.

Nem sokkal később Joris kíséretében jelent meg és vele együtt indultunk el a part felé, ahol mi kiszálltunk a csónakból de ő visszament a jachthoz.

Egészen a fiúk szállásáig meg sem álltunk, szedtük a lábunkat, mintha csak pár percünk maradt volna hátra az életből.

Az ajtón besasszézva egyből Charles szobája felé vettük az irányt és a szívemet kívülről is hallani lehetett, annyira zakatolt az izgatottságtól.

-Akarlak, nem bírom egy percig sem tovább.- Kezével a nyakamat simogatta, ami az egész területet körbefonta.- És tudom, hogy te is. Ne állj ellent tovább.

-Hogy értetted, hogy ha nem érünk egymáshoz, az nem számít megcsalásnak?- Szemeim felfelé lestek és keresték Charles zöldjeit.

Jobb kezével megfogta az enyém, és a mellemre nyomta, majd a markába zárva az enyémet, összeszorította a domborulaton.

-Csináld, én pedig nézlek.-Hátrébb lépve tőle figyeltem rá értetlenül, kezünkkel még mindig a mellemen.

A ruhám pántjáért nyúltam, ami a vállamon pihent, majd mindkét oldalon leejtve azt, nem maradt más rajtam csak a halvány kék csipkés fehérnemű, amivel az előbb játszadozott.

-Úgy érted... Érintsem meg magam... Mondjuk így?- Mindkét tenyeremet a melleim köré vezettem és apró de mégis határozott mozdulatokkal izgatni kezdtem a mellbimbóm, majd az ágyhoz sétálva elfeküdtem a hátamra.

Szótlanul, kis hézaggal az ajkai között leült az ággyal szemben található fotelba, és hátradőlve figyelt engem.

-Kurva szexi vagy, tudod igaz?- A fognyom egészen biztos, hogy alsó ajkán látszódni fog, mondjuk engem csak még jobban feltüzel azzal, hogy látom mennyire kellek neki.

Ujjaimmal elindultam a bugyim felé, majd felpattant a helyéről és hozzám sietve szétnyitotta az összezárt combjaimat. Azonnal lendítettem a kezem, hogy az övét ellökve magamtól emlékeztessem, hogy nincs tapi, mire ő felmorgott az orra alatt.

-Direkt hergelsz....

-De hát te kérted, nem igaz?- Elhelyezkedtem az ágy egyik szélén, majd magam mellett megütögetve az anyagot jeleztem neki, hogy feküdjön mellém.- Csináld te is.- Súgtam a fülébe.

-Megakarlak csókolni, érezni akarlak.- Hangja minden szó után egy kicsit elhalt, erőtlen és rekedt volt. Teljesen felülkerekedett rajta a vágy, amit eddig ő is elnyomott.

Felnevettem, majd egyből elkomorodtam, amikor odanyúlt és egy határozott mozdulattal letépte a bugyimat. Felé kaptam a fejem, de csak egy bocsánatkérős boci szemű Charlest láttam magam mellett, aki egyből elfeledtette velem, hogy az egyik kedvenc bugyim most landolt a kukába.

A szabályokat betartva mindketten eljutottunk a csúcsra, saját magunk által, majd tovább feküdtünk az ágyban, mintha egy baromi jót szexeltünk volna.

-Úr isten... Sosem csináltam még ilyet.- Szólalt meg a halkan.

-Én sem, de egyébként tetszett. Nagyon tetszett.- Fejemet felé emeltem, mikor már majdnem összeért a szánk akkor kapcsoltam, hogy mire is készülök épp, így a szája helyett az arcára nyomtam egy puszit.-Megyek, megfürdök.

-Megyek veled.- Egyből felpattant az ágyból, én pedig elétartva a kezemet jeleztem, hogy jobb, ha marad.-Akkor megyek utánad, szexi.

Nem is merek belegondolni, hogy mit fognak szólni ehhez a lányok, ha elmesélem majd nekik.
Talán már túl sokáig voltam a zuhany alatt a gondolataimmal, amikor Charles hangja hozott vissza a való világba.

-Valami baj van?- Nem számítottam rá, hogy belép mellém, így teljesen az üveghez simulva ráztam meg a fejem.

-Én már végeztem, kint megvárlak.

Amilyen gyorsan csak tudtam magam köré csavartam a törölközőt és úgy siettem ki a fürdőből a hálóba. A bugyim elszakadt, így a ruhámat felkapva visszavettem magamra, majd kisétáltam a teraszra, ahol a medence, utána pedig a tengerpart terült el a szemem előtt.

Csak meredtem magam elé a csillagos ég alatt és újra a sok borzalmasan unalmas és idegesítő dolgon kezdtem el gondolkozni. Hátulról megéreztem a fiú közelségét, majd kezeit a vállam köré fonta, és úgy ölelt át.

-Szóval, mi a baj? Az előbb nem válaszoltál.- Arcomra nyomott egy puszit, majd maga felé fordított és levette rólam kezeit.

-Ez a bajom.- Mutattam kettőnk között oda-vissza.- Te vagy a bajom, meg ami alakul kettőnk között.

-Mi alakul kettőnk között?- Tudtam, hogy ez a mosoly a fején és a kérdés, mind csak azért van, hogy az én számból hallja azt, ami számára is egyértelmű, így válasz helyett csak megráztam a fejem és elfordultam vissza a víz felé.- Én imádom ezt, ami kettőnk között van. Amióta megláttalak a vízbe esküszöm, hogy nem tudok nem rád gondolni és remélem, hogy két hét múlva nem fog befejeződni ez az egész.

-Charles, én férjhez fogok menni. Ne ringasd magad tévhitekbe, nem vagyok rá képes, hogy kilépjek az utolsó pillanatban és megbántsam őket.

-Mondj most nemet, én pedig lehozom neked a csillagos eget. Engedd, hogy boldoggá tegyelek, ahogy most is sikerült anélkül, hogy hozzád értem volna. Saját magad állsz a boldogságod útjában.

-Mit akarsz tőlem, de komolyan? Nem is ismersz!- Kiáltottam rá, majd mikor felfogtam, hogy mit tettem, elszégyelltem magam.

-Teljesen nem ismerlek, de amit eddig mutattál magadból, az teljesen elvette az eszem. Nem ismerlek, de megakarlak ismerni és tudni akarom, hogy milyen reggelente felkelni melletted, hogy milyen, amikor látlak a lelátón szurkolni, vagy milyen, ha nem kell azon aggódnod, hogy mi lesz ha... Mert mellettem nem kéne aggódnod semmin...

A szememben gyűltek a könnyek, talán még sosem mondtak nekem ehhez hasonló dolgokat, így teljesen a hatalmába kerített az érzés, hogy milyen is az, ha valaki igazán törődik velem.





Sziasztok!😊🫶🏻

Megtálalhattok most mar Instán is: eszet.lenul27 néven. 🥰📝🩷

Istenem, adj egy jelet (Charles Leclerc)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora