5.fejezet

270 26 0
                                    

Dominik tudta hogy elcseszte aznap este amikor Gemmánál vacsorázott, azonban ideje már nem volt megbeszélni a nővel, mert mire reggel felébredt, ő már nem volt a lakásban.
A testvére szerint reggel korán elment dolgozni, mert aznap délután az egyetemre is be kellett mennie. A barátai még egy pár napig maradtak, így volt alkalma arra hogy meghívja őket az egyik meccsére.
Nem tudja hogy Gemma elmegy-e, de Balázs biztos volt benne hogy mind a hárman jelen lesznek már a kapunyitásra.
Dominiknak sikerült szereznie három VIP jegyet, így Balázs végre kiélheti a nagy liverpool fanos vágyát.
A meccs napján beszélt Balázzsal, de nem volt mersze megkérdezni tőle hogy Gemma is velük tart-e.
Így az utolsó edzés előtt, meggondolatlanul küldte el az üzenetet a nőnek, amire egyáltalán nem várt választ.
-Ingyen jegy egy Liverpool meccsre?  Még téged sem utállak annyira hogy ezt miattad kihagyjam. Remélem azért jó helyre szereted őket, és nem a stadion eldugott részébe száműzől.🫣🙄-elnevette magát amint az üzenet végre ért, és ez feltűnt a mellé ülő barátjának is.
-Te min röhögsz ennyire?-bökte meg Trent, de Dominik nem foglalkozott vele mert minnél előbb válaszolni akart Gemmának.
-Szóval csak az ingyen jegy miatt, értem én. Nem sűrűn láthatsz a pályán olyan jóképű focistát mint én, úgyhogy nyugi a legjobb helyre ültök majd.😁😁
-Domi? Domi!
-Mi van?-kapta fel gyorsan a fejét, de Trent már előtte állt és nem mellette ült.
-Menni kell haver, de már szóltam miatta.-Dominik gyorsan eltette a telefonját és már húzta is fel a cipőjét hogy minnél előbb a pályán legyenek.

A meccs elötti edzés nagyon jó hangulatban telt, így Dominik boldogan ment le a pályáról. Lassan már a szurkolók és jelen lesznek, és talán lesz ideje beszélni még a játék előtt a barátaival.
Balázs azt mondta már a kapunyitásra jelen lesznek, de ez nem azt jelenti hogy már az elsők között bent lesznek majd.
Írt a barátjának hogy ha bent vannak akkor csak írjon neki, és ha lesz ideje akkor még a meccs előtt felmegy hozzájuk.
Persze Balázs azonnal válaszolt hogy már a helyükön vannak, úgyhogy tolja fel a seggét ha most ráér. Dominik csak mosolyogva a fejét rázva írt vissza hogy  az északi oldalon lévő bejárathoz menjenek, és ott találkoznak.
Dominik gyorsan oda szólt az egyik csapattársának hogy egy pár percre elmegy, de siett vissza.
Mire oda ért a bejárathoz, már a vendégei is ott voltak, és csak rá vártak.
-Az emlegetett szamár. Mizu tesó, nem izgulsz?-veregette vállon Balázs, mire Dominik egy pillanatra csak Gemmára nézett.
-Nem. Már várom a meccset. Jó lesz majd.
-És a kezdőben vagy! Ez kurva jó Domi.-Balázs mindig támogatta és örült a sikereinek,még egy olyan kis dolognak is mint hogy kezdő az egyik meccsen.
-Ja, hát ez tényleg jó.
-Azért tedd oda magad a pályán. Ne hogy szégyent hozz rám.-Dominik csak elnevette magát Balázs beszólása miatt, hiszen pont hogy ő az, aki néha cikis helyzetbe hozza a focistát.
-Te szegény, ne hogy lesüljön a képed miattam.
-Hát figyelj, ha már egyszer itt vagyunk ,akkor lőj már egy jó kis gólt.
-Ja hát az könyebb itt mondani mint megtenni.-Dominik telefonja rezengni kezdett, ami jelezte számára hogy ideje lenne vissza mennie.
-Mennem kell. Klopp kinyír ha nem érek vissza időbe.
-Sok sikert Domi. Csak ügyesen tesó.-ölelte át Balázs, ezzel biztatva a focistát. Anna is ugyan úgy megölelte, és csak egy ügyesent suttogott a fülébe.
Dominik egy pillanatra megtorpant, hiszen fogalma sem volt róla hogy Gemma hogyan gondolkodik. Lehet hogy ő csak oda szól majd neki, vagy csak simán elköszön tőle, de amikor a fiatal nő egy apró lépést tett előre, Dominik gondolkodás nélkül lépett oda hozzá és ölelte meg.
-Ügyesen szépfiú.-Dominik csak elmosolyodott, és gyorsan rákacsintott Gemmára amíg a többiek egymással beszélgettek.
Dominiknak sietnie kellett, így csak gyorsan elköszönt és már rohant is vissza az öltözőbe, ahol a csapat többi tagja már jelen volt.

Boldogan indult el a folyosó felé, hiszen nem elég hogy a meccset megnyerték, de még egy gólt is sikerült rúgnia. A nagy eufórikus pillanatban a lelátó felé rohant, pont oda ahol a barátai ültek , és egyenesen feléjük mutatott. A tudat alattia egy személy keresett, akit hamar megtalált és minden gondolkodás nélkül mutatott rá. Most hogy már leülepedett benne minden, csak remélni meri hogy a barátai nem szúrták ki amit tett, de ha mégis akkor talán Balázs azt hiszi rá mutatott.
-Domi! Gratula tesó. Hihetetlenül jó voltál. Ilyen meccset, na ezért már megérte kijönni.-Balázs olyan szorosan ölelte át, hogy az már szinte folytó volt a focista számára.
-Köszi tesó. Jól esik a lelkemnek hogy csak ezért jöttetek ki.-nevetve vált el tőle, mire a másik férfi csak egy kicsit beleütött a vállába.
-Ingyen Liverpool jegy egy meccsre? Ki nem hagynám, tudod. De az hogy te is itt játszol már, többször jövünk majd az biztos.-nézett egy pillanatra hátra a feleségére aki egy apró mosollyal az arcán bólintott. Anna egyedül állt, Gemma nem volt mellette. Dominik szeretett volna körbe nézni hátha látja valahol a nőt, de az túl feltűnő lett volna.
-Gemma? Csak nem lelépett?-próbálta viccesre venni a kérdését, hátha így nem tűnik úgy hogy a nőt keresi.
-Telefonál. Még ilyenkor is dolgozik, vagy mi. Mindjárt jön és mehetünk ünnepelni.
-Mértékkel, holnap megyünk haza és nem akarom egész úton azt hallgatni hogy fáj a fejed és a gyomrod.
-Ugyan már baba, nem is szoktam panaszkodni.-Dominik csak mosolyogva hallgatta a barátait, egészen addig amíg Gemma vissza nem tért hozzájuk.
-Ezek min vitatkoznak?-állt oda a Dominik mellé, így már ketten nézték a friss házaspárt akik már egymás karjaiban voltak.
-Már semmin. Végeztél?-Mutatott a telefonra, titkon abban a reményben hogy talán elmondja majd neki hogy kivel beszélt.
-Igen. Ügyes voltál a pályán. Szép gól volt.
-Köszi. Jó meccs is volt.
-Azért, legközelebb találj ki valamit, mert az a mutogatás utánna elég selejtes volt.-Dominik csak elnevette magát, és lassan oda hajolt Gemma füléhez.
-Én nem úgy láttam hogy nem tetszett. Legközelebb majd kitalálok valamit hogy biztos legyél benne, hogy neked szólt.
-Ki mondta hogy lesz legközelebb?-Fordult felé a nő, ami meglepte Dominikot, de az ajkait  huncut mosolyra húzva lépett hátrébb egy lépést.
-Oo hidd el Gem, lesz legközelebb.

Ismeretlen Ismerős(Sz.D.ff.)Where stories live. Discover now