Már lassan egy hete annak hogy találkozott Dominikkal. Az utolsó beszélgetésük érzelmileg mind a kettejüket megterhelte, de be kellett látniuk hogy ami történt, az egy hiba volt. Még annak ellenére is, hogy Gemma szíve majd megszakadt az utóbbi napokban.
Megpróbált a munkájára koncentrálni, amiből szerencsére nem volt hiány. Nem sokszor fordult elő hogy késő estig dolgozik, de az utóbbi napokban egyre tovább maradt mindig bent az irodában.
-Hé Gem. Én mennék ha nem gond. Te nem akarsz velem jönni?-Mary tegnap tovább bent maradt vele, miután rájött hogy szinte egész héten estig dolgozott, hiába mondta neki hogy arra semmi szükség nincs.
-Még ezt az egyet befejezem és megyek is. Menj csak nyugodtan, már nem maradok én sem sokáig.
-Biztos? Dominik tudja hogy esténként jársz haza?
-Sokat dolgozik most ő is. Rengeteg meccsük lesz és szinte késő estig edzésen van.
-Figyelj csak. Ha gondolod akkor lemondom a mai estét Thomassal és elmehetnénk bulizni valahova. Úgy is régen voltunk már, ránk férne.
-Majd legközelebb. Most nem igazán van kedvem hozzá, és te se hanyagold el miattam Thomast. Amúgy is randitok van ma, miattam ne hogy lemond.
-Jól van. Azért ha valami van csak hívj nyugodtan. Ne maradj sokáig, azok a papírok megvárnak hétfőig. Akkor én megyek, még haza kell mennem átöltözni. Szia Gemma, és ne maradj sokáig.
-Jól van Mary menj csak. Ne hogy Thomas várjon rád. Hétfőn találkozunk.-intett neki az irodából mielőtt kiment volna az ajtón.Gemma fáradtan eset be az ajtón, pedig eddig nem érezte mennyire leterhelte magát a héten. Semmi másra nem vágyott csak egy nyugodt éjszakára, ahol a férfi nem bukkan fel az álmaiban. Egy gyors zuhany után, álmosan eset be az ágyába, és akármennyire is érezte hogy az álom már a kapuban jár, sajnos nem sikerült könnyen el aludnia. Éjszaka közepén a telefonja hangos csörgésére ébredt fel, amit fáradtan, szinte csukott szemmel emelt a füléhez.
-Hallo?
-Hello. Gemmával beszélek ugye?-Egy ismeretlen férfi hang szólalt meg,ami miatt Gemma szinte kiugrott az ágyból. Nem szokott ismeretlen számokat az éjszaka közepén felvenni, azért gyorsan ellenőrízte a hívót, azonban az minden volt csak nem ismeretlen számára.
-Igen.Kivel beszélek?
-Trent vagyok. Dominak a csapattársa. Figyelj tudom hogy kurva késő van, de jó lenne ha el tudnál jönni érte. Nem igazán van olyan helyzetben hogy vezetni tudjon.
-Akkor hívj neki egy taxit. Ne haragudj de hajnali 2 van, és azt sem tudom hogy hol vagytok.
-Manchesterben vagyunk egy klubban. Elküldöm a címet. Szólok hogy jössz, így simán bejöhetsz. Csörgesd fel ezt a faszt és megkereslek ha itt vagy. -Gemma már épp tiltakozott volna, amikor rányomták a telefont. Pillanatok múlva már egy üzenetet kapott, ahol a klubnak a neve és a címe volt. Idegesen kelt ki az ágyból, és gyorsan a szekrényéhez ment hogy valami ruhát magára vegyen. Túlzásba nem vitte, csak egy farmert húzott fel az alvós pólójára, és gyorsan magához vette az egyik dzsekiét és már indult kis a lakásból hogy össze szedje a focistát. Egész úton Dominikot szidta. Egész héten nem kereste, erre az éjszaka közepén az egyik csapattársa őt hívja, hogy szedje össze a focistát aki valamelyik klubban részegségig issza magát. Szerencsére nem volt messze a klub, és a forgalom sem volt, így elég hamar oda ért. Még az autóba felhívta a férfit, de a telefont senki sem vette fel, csak újra rányomták a hívást.
Hiába volt már nyár eleje, azért az éjszakai levegő elég hűvős volt, ezért összehúzta magán a kabátját amíg oda ért a klub bejárata elé.
Egy ismeretlen férfi már a bejáratnál várta, aki meg sem várta hogy a belépőt kifizesse, csak berángatta a kezénél fogva a klubba.
-Trent vagyok. Reméltem hogy téged hívlak, ennek a majomnak tiszta hülyén van minden beírva a telefonjába.
-Gemma. Hol van Dominik?-Trent egy kis vigyorra húzta a száját, és a kezénél fogva kezdte el maga után húzni Gemmát.
Hatalmas volt a klub, és a zene folyamatosan üvöltött a hatalmas hangszórókból. A fáradtság minden apró kis szikrája is eltűnt már belőle amikor elindult a focistáért, de ha egy kicsit is érezte volna hála a hangos zenének, biztos eltűnt volna.
Már a lépcsőn mentek fel, ami valami VIP részleg lehetett, mert az alján is által kidobók, akik senkit sem engedtek fel engedély nélkül.
Már a lépcső tetején észre vette a férfit aki a korlátnak támaszkodva dülöngélt jobbra és balra, egy üveggel a kezében.
-Segítek levinni. -Szólt oda neki Trent, mire Gemma csak egy aprót bólintott és ellépett a férfi mellett.
Dominik még nem vette észre mert a szemei is csukva voltak, és úgy mozgott jobbra balra.
Gemma Dominik elé lépve először végig nézett a férfin, és csak utánna vette ki a kezéből az üveget.
-Add oda.-Amint meghalotta a nő hangját, azonnal kinyitotta a szemeit. Gemma már letette az üveget az egyik aszlatra ami ott volt melettük, de a szemét továbbra sem vette le a férfiról.
-Itt vagy.-Alkohol mámoros tekintettel nézett le rá Dominik, mire Gemma megforgatta a szemeit mielőtt megfogta volna a férfi kezét.
-Menjünk.-A focista nem ellenkezett csak csendben követte Gemmát, akinek már a testartásából is észre vehető volt hogy mennyire feszült.
Trent ott várta őket a lépcső mellett, így nem volt azzal gond hogy hogyan vigye le a férfit a lépcsőn.
-Köszi. Innen már megoldom.-Fordult az angol focista felé, aki még mindig a társát tartotta.
-Segítek kivinni ha szeretnéd.-Gemma csak ránézett Doninira aki folyamatosan őt figyelte, mire megrázta a fejét.
-Köszi, de szerintem az autóig ki tud sétálni. Amúgy is, valahogyan haza is kell mennie, ha nem akar a kocsiban éjszakázni.-Trent csak elnevette magát, és óvatosan átadta a barátját Gemma karjai közé.
Egy gyors búcsú után, elindultak ki a szórakozóhelyről, ami könnyebben ment mint azt Gemma gondolta volna.
-Ülj be.-Nyitotta ki az autó ajtaját a férfi előtt,aki szó nélkül tette amit kértek tőle.
-Tessél ezt idd meg. Talán kicsit segít majd.-Nyomott Dominik kezébe egy üveg vizet, de az csak hátrahajtott fejjel ült mellette az autóban.
-Miért jöttél el?
-Részeg vagy.-Gemma nem gondolta hogy ezt a beszélgetést ebben a pillanatban kellene lefolytatniuk, így miután a férfi nem szólt többet, csak csendben elindult a lakása felé.
-Miért jöttél el értem Gemma?-kérdezett rá újra Dominik, pedig az első kérdésére sem kapott rendes választ.
-Az egyik haverod felhívott az éjszaka közepén, csak azért mert te olyan kurva jól érezted magad, hogy szinte a sárga földig ittad magad. Azért jöttem el érted, pedig elhiheted, semmi kedvem nem volt az éjszaka közepén miattad autóba ülni. De itt vagyok, szóval jó lenne ha nem szólnál hozzám amíg nem érünk haza.-Nem akarta most letámadni a focistát, mert biztos volt benne hogy annyi alkohol van a szervezetében, hogy erre kis kiakadására másnap egyáltalán nem fog majd emlékezni.
-Sajnálom Gemma.
-Fogd be Dominik.
-Miért nem hagyod hogy szeresselek? Pedig én úgy szeretnélek szeretni..-Gemma majdnem áthajtott a szemközti sávba amint meghallotta hogy a férfi miket mond. Gyorsan ránézett Dominikra, de a férfi csukott szemmel dőlt neki az ablaknak, fel sem fogva hogy milyen súlyos szavak hagyták el az ajkait.
YOU ARE READING
Ismeretlen Ismerős(Sz.D.ff.)
Fanfiction-Most őt minek kellett meghívni?-idegesen nézett a nővérére, aki viszont értetlen arccal nézett vissza rá. -Talán mert Balázs gyerekkori legjobb barátja? Na szerinted miért?- csak megforgatta a szemeit, és az előtte lévő italt ami a pulton volt csak...