-Üdv, Gemma Lendvai.-nyújtotta a kezét a szemben álló férfinak, aki mosolyogva fogadta el.
-Hello, Brendon Collins. -miután mind a ketten helyet foglaltak, Gemma csak arra várt hogy a férfi végre elmondja miért kereste fel.
-Szeretnék egy lakást találni Manchesterben. Jobban inkább a város északi részére gondoltam.
-Rendben. És van valamilyen elképzelése? Szoba szám, bármi?-Gemma mindent elkezdett lejegyzetelni, amíg a férfi elmondta az elképzeléseit.
-Két szobás legyen. És ha nem lenne túl nagy gond, örülnék egy erkélynek is.
-Megoldható. Nem hiszem hogy olyan elvárásai lennének amiket nem tudok megoldani.-próbálta oldani a helyzetet, amire úgy tűnik az ügyfél is vevő volt.
-Féltem kicsit hogy túl nagy elvárásaim lennének, de most ennek örülök.
-Nos, akkor én minnél előbb nekiállok keresgélni, és ha találok valamit akkor jelentkezem. Viszont lenne egy fontos dolog. Ár?
-A megfelelő lakást keresem magamnak. Az ár nem fontos, és köszönöm szépen Gemma. Lehetne egy kérdésem?
-Persze.
-Nagygond lenne ha tegeződnénk? Korban kb egy korúak vagyunk.-Gemma csak elmosolyodott, mielőtt beleegyezett volna.
-Így még könnyebb is lesz majd. Akkor megpróbálok minnél előbb jelentkezni.
-Rendben. Köszönöm Gemma.
-Szívesen Brendon. És viszlát.
-Viszlát.-A férfi még egyszer rámosolygott a nőre mielőtt kiment volna az irodából. Pár perc múlva már
Mary rohant be hozzá.
-Ez a pasi! Anyám! Láttad a kezét? Ugye nincs rajta gyűrű?
-Jézusom Mary, ő az egyik ügyfelünk.-nevetett fel a barátnője láttán.
-Na és? Attól még jó pasi. Láttam ám hogy mosolygott rád. Szerintem bejössz neki. De komolyan Gemma, ne forgassd a szemedet, ez egy álom pasi.Péntek lévén Mary nagyszerű ötletét támogatva Gemma már teljesen felszerelésben várta a taxit, ami elviszi őket az új szórakozóhelyre bulizni.
Oda érve elég nehezen sikerült bemenniük, hiszen rengetegen voltak már, akik arra vártak hogy sorra kerüljenek.
-Jézusom ennyi embert. Komolyan mindenki ide akart ma este jönni?-Gemma csak jót nevetett Maryn miután elindultak a pulthoz, hogy kérjenek valami italt amivel elkezdik az estét.
-Szerinted? Mi nem itt vagyunk?
-Jó de az más. Na igyunk és menjünk táncolni.-Mary hiába akart hamar táncolni menni,az italuk megszerzése is elég nehézkesen ment.
Pár ital után amit elfogyasztottak, végre belevetették magukat az éjszakába.
Már egy ideje táncoltak amikor Gemma egy pillanatra oldalra nézett és egy ismerős alakot vélt felfedezni a tömegben.
-Nahát, ezt nem hittem volna hogy itt találkozunk.-Gemma is elmosolyodott, bár lehet ez csak az elfogyasztott italok miatt.
-Ahogyan én sem.
-Meghívhatlak egy italra?
-Csak egyre.-A férfi mosolyogva lépett oda hozzá, mire Gemma lassan belekarolt a kezébe hogy ne vesszen el a tömegben amíg a pulthoz érnek.
-Mit kérsz? Vagy választhatok én valamit?
-Legyen, de ne legyen erős. - csak bólintott, és pillanatok múlva már a pult mögött is volt. Gemma értetlenül állt a pult másik oldalán, mire nagy nehezen megtalálta a hangját.
-Ugye tudod hogy oda nem mehetsz be? Gyere ki onnan Brendon.-Próbált ráhajolni a pultra hátha eléri a férfit ,de az csak nevetve figyelte tovább, még akkor is amikor oda hajolt hozzá a pulton.
-De igen. Nyugi Gemma, én bejöhetek ide. Én vagyok a tulaj.-nevetve hajolt el, és tovább folytatta az ital készítését.
-Micsoda? Ez a te klubbod?
-Igen. Parancsolj. A specialitásom. Neve nincs, de isteni finom.-lassan ivott bele a furcsa színű italba, aminek tényleg nagyon finom édes íze volt.
-Ez nagyon jó. Köszönöm.
-Szívesen.
-Kijössz onnan?
-Szeretnéd hogy kimenjek innen?-Mosolyogva hajolt a pultra és úgy nézett Gemmára.
-Maradhatsz is, de akkor egyedül megyek táncolni.-tette le a poharat a pultra és már fordult is el onnan, mire a férfi gyorsan kiment hozzá és elé állva a kezét nyújtotta felé.
-Azt hiszem ideje lenne táncolnunk nem?Gemma boldogan ment vissza Maryhez, hiába maradt egyedül miután Brendonnak muszáj volt elmenni, mert valami gond akadt.
-Jé téged is látni.-a fekete hajú nő boldogan karolta át a barátnőjét, hiszen már mind kettejükben akadt egy pár pohár alkohol.
-Jól van na. Táncoljunk.-Gemma a kezénél fogva húzta maga után Maryt, azonban arra nem számított hogy valakinek nekimegy.
-Bocsi.-kuncogott fel, mire az illető csak elkapta a karját, miután ő tovább ment volna.
-Gemma?
-Dominik!-kiáltotta fel a férfi nevét és gondolkodás nélkül ugrott bele a focista nyakába.
-Te részeg vagy? Mi van veled?-nevetett ugyan a férfi, de szorosan tartotta a derekánál fogva a nőt, hogy ne essen el ha elengedi a nyakát.
-Csak egy picikét ittam.-nevetve engedte el a focista nyakát, de ő még mindig szorosan tartotta a karjaiban.
-Azt látom. Kivel vagy itt?
-A barátnőmmel. Itt van valahol. Mary?-gyorsan körbe fordult hogy megtalálja a barátnőjét, ám a szervezetében lévő italoknak hála ez nem volt jó ötlet. Újra a férfi karjaiban kötött ki, ám most nem azért mert ő maga ugrott bele a nyakába.
-Hé-hé. Óvatosan. Mennyit ittál?
-Nyugi. Mondtam hogy nem sokat. De ahogy látom te még annyit sem mint én. Gyere megitatlak.-kapta el a férfi kezét és próbált elindulni a pult felé, ám a focista meg sem mozdult.
-Gemma, állj le. Nem megyünk, mert sem én sem te nem iszunk többet.
Menjünk,haza viszlek.
-Nem megyek. Menjél ha akarsz én maradok és megyek táncolni inkább.-próbálta otthagyni a férfit, de persze Dominik erősebb volt nála, és a derekánál fogva húzta magához oda.
-Nem,nem mész. Hazamegyünk, épp eleget ittál. Gyerünk.-indult el vele együtt kifelé a klubból, így Gemmának még arra sem hagyott időt hogy megkeresse a barátnőjét. Amikor ezt szóvá tette a férfinak ő csak elintézte annyival hogy írjon neki egy üzenetet, mert vissza már nem mennek.
-Na mivan? Csak nem megsértődtél? -szólt hozzá a férfi már a hazavezető úton.
-Ugyan már Gemma, most komolyan? Eddig a nyakamba ugrottál, most meg hozzám sem szólsz.
-Rosszul vagyok.-próbálta rendezni a légzését, hátha az majd jót tesz a hányinger ellen.
-Ide nem merj hányni! Hallod! Ha behánysz a kocsimba, nem tudom mit csinálok veled.-Dominik hangján már nem a szórakozás, hanem az idegesség hallatszódott. Egyre gyorsabban kezdett el vezetni amivel csak azt érte el hogy Gemma egyre rosszabbul van.
-Álj félre.-Gemma nehezen ejtette ki a szavakat a szájján, mert egyre rosszabbul érezte magát. Dominik gyorsan félre állt, így Gemma szinte kiugrott az autóból, hogy ne hogy a férfi autójába adja ki a gyomra tartalmát.
Dominik mire kiszállt az autóból Gemma már a járda melletti füves terülten térdelt, és próbálta össze szedni magát.
-Jól vagy?-a focista elég kellemetlenül érezte magát, hiszen eddig sosem fordult elő vele, hogy valaki az ő társaságában részegen egy utcán kezdjen el hányni.
-Igen. Már jobban vagyok.
-Tessék. Igyál belőle és menjünk haza. -nyújtott át a nőnek egy üveg vizet amit az autóba talált. Gemma óvatosan kortyolt belőle egy keveset, és megpróbált a lehető legóvatosabban felállni ne hogy újra rosszul legyen.
A focista csak a fejét rázta, mielőtt kinyitotta volna a kocsi ajtaját neki. Nem épp így képzelte el a szabad estéjét, de úgy látszik Gemmának egyre sűrűben sikerül tönkre tennie a programjait.
YOU ARE READING
Ismeretlen Ismerős(Sz.D.ff.)
Fanfiction-Most őt minek kellett meghívni?-idegesen nézett a nővérére, aki viszont értetlen arccal nézett vissza rá. -Talán mert Balázs gyerekkori legjobb barátja? Na szerinted miért?- csak megforgatta a szemeit, és az előtte lévő italt ami a pulton volt csak...