19.fejezet

268 18 0
                                    

-Hé Domi!-Darwin vigyorogva indult el Dominik felé aki kényelmesen falatozta az ebédjét, addig amíg a csapattársa meg nem zavarta benne.
-Hello Darwin, mizu?-gyorsan kezet fogtak, és Dominik megvárta amíg Darwin a többieknek is köszön, mielőtt megkerdezné mi ez a nagy jó kedv.
-Láttad az instagramot? A csajok nagyon benne vannak a mai napban.-Dominik csak értetlenül figyelte a férfit , mire Nunez felé nyújtotta a telefonját.
Lorena, Darwin párja és Gemma volt a képen, amin nagyon mosolyogtak a kamerába. Akadt meg egy pár kép, egy közös ebédről, pár a városban tett látogatásról, de a lányok minden képen boldogan mosolyogtak a kamerába.
-Látom jól érzik magukat. Örülök neki.
-Én is.-Nunez helyet foglalt a Dominik melletti üres széken, mire a magyar focista tovább folytatta az ebédjét.
-Tudod Lorena nem mondja, de tudom hogy nem esik neki jól hogy a legtöbb nő a csapatból nem igazán beszél vele csak azért mert... Szóval tudod.-Dominik hirtelen letette a kezében tartott evőeszközt és teljes figyelemével a társa felé fordult.
- Én is örülök neki Darwin. Gemma nem igazán mozog ebben a közegben, és tudom hogy nehezen szokja majd meg. Örülök neki hogy Lorena a pártfogásába vette és hogy ennyire jóban lettek. Legalább Gemma is ki tudja majd beszélni magából a dolgokat. Mind ketten tudjuk hogy sokszor nem épp kedvesek az emberek.
-Azért örülök neki én is Domi. Lorenának is jót tesz végre egy ilyen barátnő. Csak tudod mitől félek?
-Na?
-Attól hogy most márt fixen kibeszélnek majd minket a hátunk mögött.

Dominik a központból egyenesen Gemmához ment, azonban még útközben megállt egy virágárusnál, és egy kisebb csokorral a kezében  ballagott fel a nő lakásához.
Nem kellett sokat várnia hogy az ajtó kinyíljon előtte, és egy meglepődött tekintetű nő nézett rá.
-Szia, hát te?
-Szia, ezt neked hoztam. Boldog névnapot.-Gemma először a csokrot majd a férfit nézte, aki még mindig a virággal a kezében állt vele szemben.
-Dominik, ez nagyon szép. Köszönöm szépen.-Gemma óvatosan átvette a férfitól a virágokat, ám mielőtt Dominik feleszmélt volna, Gemma már a férfi arcára is tapasztotta az ajkait.
-Köszönöm szépen. Épp most végeztem a vacsorával, éhes vagy?-Dominik szemei szinte felcsillantak amint meghallotta hogy Gemma mit kérdezett tőle. Már fogalma sincs róla mikor evett utoljára igazi hazai főt ételt. Talán utoljára az is Gemmánál volt, de egy teljesen másik helyzetben.
-Ugye jól látom? Ezer éve nem ettem krumplis tésztát. -Dominik alig hitt a szemének amint észre vette hogy mi készült a konyhában.
-Az uborkasaláta a hűtőben van. Gondolom kérsz hozzá azt is.-Dominik ha eddig nem érzett volna valamit Gemma iránt, akkor ez a pont lenne az amikor a nő teljesen belopná magát a szívébe. Nehéz ezt róla elhinni,de igen is szereti a gyomrát, és a jó ételeket. És azt már biztosan tudja hogy Gemma istenien főz.
-Parancsolj. -tette le elé Gemma a tányérat miután helyet foglalt az asztalnál.
-Istenem de régen ettem ilyet. Ez valami mennyei lett Gemma.-a nő csak mosolyogva nézte azt ahogyan a focista tömi magába a tésztát.
-Azért ne fulladj meg. Ha tudtam volna hogy egy ilyen egyszerű kajával el lehet téged hallgattatni, már rég készítettem volna. Talán akkor megkíméltél volna egy pár fejfájástól.
-Dominik csak nagyot nyelve elszégyelte magát, hiszen Gemmának teljes mértékben igaza volt.
Sokszor okozott fejfájást neki, és nem csak azt...
-Sajnálom.
-Hagyjuk inkább. Ne hozzuk fel újra ezt a témát.-A focista csak bólintott, és csenden tovább evett.
-Milyen volt a napod Lorenával?-Gemma már mosolyogva nézett a férfira, aki ugyan úgy csodálattal figyelte a lányt.
-Nagyon jó. Nem hittem volna hogy találkozok egy ilyen személlyel mint ő. Nagyon kedves, és borszatóan szerethető.
-Darwin is nagyon örült neki hogy együtt töltötétek a napot.
-És te?-Meglepte hogy Gemma ilyet kérdezett tőle, hiszen ő is ugyan úgy örült neki hogy sikerült egy ilyen barátot találnia.
-Én is. Komolyan Gemma. Örülök neki hogy jóba vagytok. Lorena sokat tud majd segíteni olyan helyzetekben amikben én nem biztos.-Most Dominik figyelte árguss szemekkel a vele szemben ülő Gemmát, aki minden szó nélkül tovább fogyasztotta a vacsoráját.

-Olvastam a kommenteket. Ne nézz így, tudom hogy azt mondtad hogy ne nézzem meg őket, de te is mindig elolvasod.-Dominik egy kicsit sem örült annak hogy Gemma elolvassa a kommenteket amiket a neten írnak idegen emberek. Ők az internet világában nem mindig barátságosak, és nem foglalkoznak olyannal mint az ember lelke.
-Gemma, kérlek ne olvasd el őket. Nem akarom hogy rosszul érezd magad akár egy percig is csak azért, mert egy kanapéhuszár kommentelget a képünk alá.
-Mert olyan könnyű azt mondani. -morogta az orra alatt Gemma, de Dominik mindent hallott.
-Tudom hogy nem könnyű. De hidd el Gem, én csak jót akarok. Nem könnyű kezelni ezeket a dolgokat.
-Tudom Dominik. Lorena nagyon sokat mesélt ma.. én megpróbálom nem magamra venni amit írnak, de nem fogok hazudni sem. Nem volt könnyű olvasni azokat a kommenteket akik szerint csak kihasznállak, és egy kurva vagyok. -Dominik gondolkodás nélkül ült közelebb a nőhöz a kanapén, és a vállánál fogva húzta magához oda. Ami igazán meglepte az az volt, hogy Gemma még jobban oda bújt hozzá, szinte már teljesen hozzá bújt a mellkasához.
-Nagyon sajnálom Gemma. Miben tudok segíteni? Mond meg Gem, és segítek mindenben.
-Semmiben Dominik. Ezt magamnak kell megoldanom. Meg kell próbálnom kizárni ezeket, csak még nem tudom hogy hogyan.-Dominik szorosabban ölelte magához a nőt, és egy puszit nyomott a hajába. Folyamatosan azon járt az agya hogy hogyan tudna segíteni neki, de semmi sem jutott eszébe.
-Jövőhéten lesz a válogatott meccse. Montenegró ellen játszunk, és arra gondoltam hogy ha van kedved és el tudsz jönni akkor akár...
-Szívesen megyek Dominik.-Vágott bele a férfi szavába a nő, ami miatt Dominik eléggé meglepődött.
-Komolyan?
-Igen. Elvégre a barátnőd vagyok nem? És amúgy is ez egy válogatott meccs lesz, kötelességem ott lenni.-A kezdeti boldogság egy pillanat alatt elillant amint értelmezte hogy Gemma hogy gondolkodik. Szóval nem miatta megy el, hanem mert a kötelességének érzi.
Már egy kicsit reménykedett hogy a kapcsolatuk kezdett megerősödni, és az a bugyuta szerződés semmisé lesz, de úgy látszik csak az ő szíve ver hevesebben ha a nő a közelében van.

Ismeretlen Ismerős(Sz.D.ff.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant