3- nifret

7 3 0
                                    

Arabanın kapısı açılır açılmaz ece kollarını boynuma doladı. " alara " dedi " iyimisin guzelim " dedim " iyiyim Sen " dedi " iyiyim Sen kendine bak " dedi " babam nasıl " dedi kapı açıktı bu yuzden diyerleride duyuyodu. " kim babamı? " dedi Kara " evet ahmed erdemin kızı " dedi berk " nasıl " dedi demir gözleri buyudu." alara seni arıyolar" dedi berk telefona baktım " noldu nazlı sorun mu var? " dedi " alara çabuk gelmen gerek Şu anda şirketeyim ipek uyandı seni arıyo ne desem nafile duymuyo ağlıyo anca seni istiyo anca alara diyo " dedi " hemen geliyorum nazlı ona de alara hemen geliyo 100 kadar saysın " dedim " tamam " dedi kapatı sizde gelin amma arabamı ver berk benim sizden önce varmam gerek " dedim hemen arabaya bindim bir gaza bastım. Toz oldu her yer . İpek 100 sayıb bitirene kadar orda olmıydım. "
...
" nereye gitti o kim o ipek ki onu boyle götürdü " dedi demir " ipek onun için baya deyerli" dedi ece " kim ki? " diye sordu katı sesle Ayaz " diyemem kendisi desin bize asla izin vermez onun hakkında bir laf demeye " dedi ece " Allah Allah merak ettim şu küçük kızı " dedi Kara " şirkete öyrenirsiniz " dedi berk
...
Oraya vardım. Hemen yukarı çıkdım odama geldim. Kapını çaldım. Nazlı ve ipek iceride oturmuştu. " alara " dedi ipek bana kostu sarıldı. Küçücük kolları ile. İlk defa biri bana sarılırken sakin oluyodum. Ne zaman sinirli olsam ipeyin odasına çıkar onunla olurdum. O zaman sakin olurdum. " nerde kaldın alış " dedi ipek kırgın sesle " geldim işte guzelim " dedi " eciş nerde " dedi "geliyo "dedim " tamam " dedim " Sen şimdi burda kal ben geliyorum tamam mı? " dedim kafasını saladı. Aşağı indim ben inerken onlarda gelmişti. Ahmed abinin olduğu odaya gidiyorlar " geldiniz " dedim " ha ha " dedi ece " ipek? " dedi berk " odada ece kapını açtı. Babasına sarıldı bu anı gorunce içim acıdı. Neden ben hic boyle olmadım. Diye düşündüm o anda ses geldi. Güvenlik için kapını kapatım. Ve ipekmiş " koşma ipek terliyicen hasta olucan sonra alara canıma okuyucak " dedi nazlı koşa koşa geliyodu. " ipek sana koşma demedimi guzelim " dedim " amma alaş "dedi " AA berk abi " dedi berke sarıldı. " nasılsın güzelik şu güzeliye bak " dedi berk " ben güzelmiyim? " diye sordu ipek " tabi bu dunyanın en guzel kızısın Sen " dedi gülerek ikiside güldü. O gülücek diye yemin ettim. Ve gülüyo. Bu beni de mutlu ediyo. " Sen kimsin" dedi ipek ayaza doğru " ben Ayaz guzel hanımefendi " dedi Ayaz gulerek " Ayaz garip adın varmış." dedi " Sen " dedi " ben demir " dedi " şimdi Sen demir gibi güclümüsün " dedi ipek güldüler. " gibi " dedi " Sen " " ben uraz " dedi " Sen " dedi " ben Kara " dedi " kara hic sevmedim ismini Kara ne ben Kara " dedi ipek " öyle olsun " dedi Kara güldü  " ipek hemen şuanda ablacım asağı iniyosun ve nazlıyla yemek yiyosun " dedim " tamam alaş" dedi ve koşa koşa nazlının yanına gitti. "Nazlını yorma ipek " diye bağırdım peşlerinden. Arkadan duran korumaya " sen peşlerinden git amma ipeye görünmemeye çalış dikkat et onlara " dedim " emredersiniz " dedi ve gitti kapını tekrar açtım. " yaran yok deyilmi ece " dedim " hayır iyiyim alara " dedi " o zaman ece ipeyin yanına in senide görsün " dedim " tamam " dedi kapıdan çıkarken " alara ipeyi az göz altında tut sıkma kızı kendine verdiyin sözü hatırla " dedi " tamam ece " dedim haklı ben kendime sıkmıyıcam benim yaşadığımı o yaşamıyıcak dedim. Amma yaşadı oda baba sevgisiz kaldı. Amma iyi oldu öyle bir adamın sevgisini almadı baya iyi oldu. Diye düşünuyodum. " ee teşekur ederim yardım için " dedim ayaza " buyurun " dedi Ayaz " ee gidelim" dedi Ayaz " hoşça kal alara " dedi Uraz " hoşça kal " dedim bende onlar gitti. Bende odama çıktım. Odama geçtim koltuga oturdum. Kafamı arkaya yasladım. Şu 4-5 saat içinde olanları düşündüm  neler oldu boyle amma iyi oldu her şey daha iyi oldu. Aklıma bir anı geldi.
"Bana bak alara Sen ne olursa olsun gelicekde o orgut başçılardan biri olucaksın duydunmu bunu gormesemde de sen olucaksin hacet nerde sende o akıl amma ipek o o 1 aylık bebek olur inanıyorum " dedi babam yukarı odama çıktım. Annem geldi ağlıyodum. " noldu alara niye ağlıyosun kuzum " dedi annem saçımı okşadı " anne babam bana senden hic bir şey olmaz dedi " dedim " aa oyle demek istemez kızım o senin baban yapma " dedi annem o gece bana Masal okudu uyudum.
Ben hala o kızım inanılmayan o kız bunları düşünurken gozumden. Bir yaş aktı. Neden ben neden boyle olmak zorunda diyildim. Ben sevgiden neden yarım kaldım. O anda kapı açıldı. Bu ses beni düşüncelerimden aldı . " alara iyimisin? " diye sordu berk " ağlamışsın " dedi  berk beni seviyodu. Bu bir Şaka diyil berk beni seviyo aşık ben bunu biliyorum tolga demişti. " iyiyim " dedim berk onumde oturdu . Eli teretut içerisinde yanağıma gitti. Gözyaşımı sildi. " bak kendine daha da azab verme alara senin ipek için ayakta durmam gerek artık her şeyi anlıyo alara " dedi berk haklı o haklı evet ben söz vermiştim. Anneme söz vermiştim.o benim gibi olmuyucak. " haklısın berk aslında amma benim maksadım onun benim gibi deyil istediyi o adam olsun benim gibi bir orgute sıkışıb kalmasın anladınmı neden yapıyorum " dedim " biliyorum guzelim neden yapıyosun " dedi o anda kapa açıldı ipek iceri girdi.
Ayaz anlatımı
" ee ne diyosunuz dediyi gibi varmı " dedim " evet abi var o kadar " dedi Uraz " ee neden olsa topuklu sesinden korkuyolar" dedi demir " yanı oda doğru abi asleti var kadında" dedi Kara ilk defa bir kadına hemde orgutun uyesi olan kadına aselet dedi. Vay be " ee ne dediniz onun hakkında kim ne biliyo dokulun" dedim " şimdi ben bildiyim kadar bu kadına yasak aşkın meyvesi derler. Neden mi? Hemen soru cevabı şöyle ki annesi ve babası yasak aşk yaşamış sonra evlenmiş sonra alara olmuş babası erkek beklemiş ki onlar öldukden sonra orgutunu kursun ve oda üye olsun amma kız oldu hic bir zaman başarıcana inanmadı asla. Güveni olmadı bir tek o deyil büyükbabası, büyükannesi, bir tek annesi inandı sevdi onu. Bu yuzden çoçuklukdan tehlike denilir. Etrafına tehlike saçmamak için kendini tehlikiye atıyo. " dedi Uraz nasıl olurda. Bir kadını hic kimse sevmez. Nasıl? Beni bile sevdiler. " genel olarak annesi ve babasıda arası iyi olmamış en son dönemde annesini dovmus nedeni annesi kan davası olan ailenin kızıydı amma babası sevdi. Ve ailesi onu hic sevmedi bu yuzden o gelinden olan kızı asla sevmediler asla hemde ne olursa olsun sevmediler. Ve onlara " kan gulleri " dediler amma o gül sonda soldu. Olmadı dayanamadı" dedi demir " ee bu ipek kim peki " dedim " bilmiyoruz abi onun soyadı. Adi ümumi onun gorunusdunde biri kayıtda deyil " dedi Uraz " demek nasıl kıymetliyse kayt bile yapılmamış " dedi Kara " haklısın " dedim " acaba kim " dedim " kızı ola bilirmi belki bilinmeyen bir evliliyi vardı. " dedi Kara " olamaz abi yasak evlilik Ankaradan kovulmak demek " dedi Uraz " oda doğru " dedi Kara .
Bu günlük bu kadar bayyyy oper insallah beyenersiniz

ölümun dansı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin