8- sen benimsin

4 3 0
                                    

Anlıyorum insanlar neden bu kadar acımasız olur. Galiba acılar yuzunden bazen alaranı anlıyodum. Ben napıcam nasıl bu kızın yarım kalan sevgisini tamamlıyıcam acaba napıcam ben onumde duran kadın en güclü guzel kadın marco haklıydı.
" Alara hanım bir sorunmu var " dedim " hayır Qarayev bunu burdan alın abisinin yanına gomun merak ediyodu artık yan yanalar" dedim " tabi efendim " dedi en iyi korumam qarayev onun bir adı yoktu. O sadece qarayevdi. Koluna baktı sonra amma neye baktı anlamadım. Dikkatli baktım amma bir şey anlamdım. "Bitti efendim " dedi koruma " tamam " dedi. Ve ordan çıktı bana Baya sinir geldi. " kayıt burda bitiyomu" dedim " hayır abi " dedi Uraz diyer kayıtı açdı. "Burası ne be "dedi Kara " galiba " dedi Uraz o anda bir bağırma sesi geldi. Biri " o geldi her kes susun" dedi o anda o meşhur topuklu sesi duyuldu. Sonra kapı açıldı. " Alara hanım hoş geldiniz " dedi biri " hoş bulduk da o nerde " dedim " içeride odasında buyurun " dedi " gerek yok kendim bulurum " dedim " kimi arıyo ki bu? " dedi Kara " ne bilelim oğlum Allah bilir kim " dedim sonra bir kapı açıldı. Kayt başladı. Bir anda kapı açıldı. Amma sert tekmeyle "buna kim cüret eder dedi ve sandelye döndü " dedi ve onda sustu sert yutkundu o kadar sesli olduki biz de duyduk o oydu duman " duman duman nasılsın " dedi Alara. " alara senin burda ne işin var " dedi duman olan adam. Kalktı alaranın yanına gitti. Kollarından tutu." senin burda olmaman gerek Alara " dedi " duman tek soru marconu uzerime Sen mi gonderdin oldureyim diye " dedi karşısında duran adam döndü kaldı. " evet Alara sana karşı açık olucam evet " dedi " helal " dedi " sadece söz verdim yoksa seni gebertirdim" dedi sonra kapıya dogru yurudu o anda o adam. " Alara marcona noldu " dedi " abisinin yanında onu arıyodu buldu " dedi Alara sonra kapını açdı. Ve çıktı. Kapıya dogru ireledi oranı terk etti." bu neydi şimdi ne oldu? " dedi Kara " gelecekde anlarsın " dedim guldum. Kayt devam etti. Alara arabaya bindi. Ve gitmeye başladı. Hemde son gaz ve arabada konuşuyodu. " neden öldürdun deme hak etti zaten ailesi benim ailemin bana yaptığı zülm dahasını yaptı iyi oldu . Eskiden guya  yanımdaydı amma noldu şimdi Beni oldurmek istedi amma olmadı " dedi Alara " haklısın bazen" dedi ses neyse tanıdık deyildi. Ve bu konuşma şimdiye ait deyildi. Eskiydi. Ve gercekden hak etti duman dedi ve kafasını kaldırdı. Yola devam etti.ve Ben onu aradım bize gelsin dedim. Kameradan geldiyini gördum. Arabanın arkasına geçtim. İnerken kolundan tutum kendime çektim. " napıyosun? " dedi Alara " sakin ol neler oluyor oyrenelim " dedim onu yukarı odaya götürdüm. Her kes odada oturuyodu." Alara Sen nerdeydin " dedi Ayaz " ne alaka" dedi kamera kayıtlarını gosterdim. " ha demek bu defa ki sensin " dedi " ne diyosun anlamıyorum " dedim " Sen marco yla neden konuştun " soru sana  " dedi " Ben marcoyla konuşmadım. " dedim " yalan soyleme " dedi " nasıl yanı " dedim " ş öyle ki gencler her yıl bu yaşanır marco her bir hansı adamla konusur amma bana yakın olan sonra o adamdan benim bilgilirimi alır yavaşça sonra böyle geri doner ve beni bulmak ister. Amma olmaz ve onunla kim konusur bu kayıtlara şahit oldu. Hepsini öldürdum " dedi sadece ona batım Ben nasıl böyle bir hataya duşerdim. Ölmekden kormuyorum sadece konu şu içini neler yaptığını bilmediyim esas sevgidiyim kadını istemiyerek satmıştım bu nasıl olur. " şimdi ne demek olur Ayaz damı ölücek" dedi Kara Alara düşünmeden soylediği cumle beni benden aldı. " hayır " dedi net sesle " amma size hic bir şey açıklamıyıcam " dedi Ben o anın etkisinden çıktım " olur açıklama " dedim " tamam " dedi. Alara kapıya dogru yurudu. Aşağı indi. Araba çalıştı. O giderken durdurub kendimi anlatamadım. Çünki manasız olurdu. O gidikden sonrada sanki bu dünyada diyildim onun dedilerinde kalmıştım. Zor kendime geldim. " Ayaz kendine gel artık yeter ne oldu biri anlatsın " dedi Kara " Ayaz " dedi omzumdan tutu saladı beni. " efendim " dedim " noldu " dedi  " galiba bu marcoyla konuşmuş marcoyla da  konuşmak Alara için ihanet demedimi öldürürüm " dedi Uraz " haklı Uraz " dedim "bak sonra yok diyosun dogru dedim " dedi Uraz " dur bir Uraz " dedi demir " ne şimdi seni öldurucekmi " dedi demir " o sorunu bende sordum yok dedi " dedi Kara " yok abi beni öldurmuyucek amma ömrümü beter edecek " dedim.
" dağılın kafamı toplamam gerek " dedim " tamam" dedi Kara ve demir
Yukarı odama çıktım. Karanlık ve kasvetli odada oturmuştum. Ne düşünuyodum. Onumu neden ne için bu aşk diyil bu anlamak benim annemide böyle ittiham etib. İşinden etmiş sonrada bir katile öldürdü. Ben bu yuzden asla orgut insanı olmak istemedim. Beni zorla orgut adamı yaptılar ve bende adamların içine sızarak annemin intikamını almak istedim. Amma biraz zor oldu . Demek olar olmadı. Daha doğrusu zor oldu. Amma alaranın hayatını duydum. Onu anladım. İnsanı onun gibi yaşıyan bilir. Ben biliyorum alaraya yardım etmek istedim Ben aslında alaraya yardım etib. Marconu oldurucektim amma olmadı. Nasıl oldu bunu Ben nasıl yaptım.
Bu kadar bayyyy
Nasıl buldunuz

ölümun dansı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin