Omzum açıyodu. Gerçekden çok acıyo bir anda ışıklar açıldı karanlıkdan ışığa geçtiyim için gözüm kamıştı . " ben demiştim bulurum seni diye eski dost " dedi ses önüme geldi maskesini indirdi . Bu oydu aytaç Ayazın fotosunda olan o adam oydu aytaç ve karşımda olan o mektepu bana yazan beni vurduran öydü " Sen " dedim " evet ben aytaç " dedi " nasılsın deyişmişim deyilmi? " dedi " Sen " dedim. " aa yaralanmışsın? " dedi " Sen yaptın ya eski dost " dedim " amma Sen hala aynısın " dedi " öyle derler " dedim . " aa bak nasılda anlamış hiss etmişsin kırmızı giymişsin " dedi " kanla nasılda karışmış kıyamadım bak " dedi " bak dokunma bana seni buraya gömerim " dedim " bak korktum " dedi ilk üzerinde olan çeketi çıkardı. Sonra maskesini sonra ise eldivenlerini ve belinde olan silahı çıkardı odada olan masaya bıraktı. " nasılsın gerçekden eski dost " dedim " iyi sağol Sen? " dedim " iyi " dedi " iyi ol her zaman " dedim ve güldüm " sende " dedi oda alayçı gülümsüdü. " illa ben burdan kurtulucam ve Sen aynı benim gibi duruma düşeceksin " dedim " ben yok takışto ( buna benzer demekdir söz)olmaz o boşuna gözmedeme " dedi " ele olsun " dedim " çox helede deyişmemisen " dedi " spasiba (tesekur ederim demedikdir) " onunla sadece sinir olması için rusca konuşuyodum çünki onun ailesi Rusiyada bir mafiya tarafından öldürüldü. " bez problem ( buda problem deyil demekdir) " "tamam söyliyosun ki kısasa kısas " dedim " evet güzellik hem zeki hemde güzelsin" dedim " spasiba " dedim tekrardan ve sinirleniyordu. " Sen bende ne istiyorsun " dedim " çok şey " dedi " bana Sen deyil Ayaz Kara lazım " dedi " ee ben niye burdayım? " dedim " zekice bir Soru çünki onun sana olan düşkünlüyü yüzünden onu buraya sana olan düşkünlüyü getiricek " dedi " n@h " dedim " saat küfür hiç yaklaşmadı " dedi " bu seni alakadar etmez " dedim " tamam " dedi. Biraz sonra önümde bir telefon koydular . Bir şeyler yaptı ve bir görüntülü arama açıldı. " vay Ayaz Kara " dedi aytaç " Sen alara " dedi " iyiyim " dedim " iyisin eminmisin milyy? ( tatlım demekdir) " dedi ve eli ile yaralı olan omzuma darbe vurdu acıdan yüzümü buruşturdum. " Sen iyi deyilsin " dedi Ayaz " oo anladın helal " dedi ve kamerya yaklaştı el çaldı. Sonra " Eger bu kız gitsin istiyorsan iyi şekilde sallam şekilde o zaman Sen buraya geliceksin " dedi " tamam " dedi Ayaz " Ayaz yapma " dedim " Hayır alara " dedi ve sonra aytaç telefonu kapatı " p@ç , şerefsiz para aşkın seni bir gün öldürecek " dedim " merak etme moya krasavçik (benim güzelim demekdir) para beni öldürmez " dedi " bir daha bana güzelim deme " dedim " emredersiniz " dedi ve güldü. bir anda dışarıdan silah sesi geldi. Aytaç panikledi benim cebimde arabadan aldığım bir cam parçası vardı dikkatli bir şekilde onu çıkardım kolumda olan ipleri kestim hemen sonra yavaş haraket ile bacağımda olanları açtım adamları vuran her kimse buraya geliyodu. Ve sesi duydum bu oydu Ayaz " oo Ayaz gelmiş " dedi arkasını döndüyünde elimde olan camı bacağına sapladım. Hemen sonra arkadan hamle yaptım yere serdim. Hemen sonra ayağına hamle yaptım amma beni yakalıdı darebe ile yere serdi" o Ayaz ayağıma kadar geldi onu öldürmeme engel olamazsın " dedi " Sen öyle sana burdan bir tek senin naşın çıkacak " dedim ayağa kalkdım. Arkadan vurdum . Amma silahı aldı. Bana doğru tutdu . Tam tetiyi çekeceken ona yaklaştım ilk anlamaya çalışdı bu yüzden zaman kaybetti ve bacağım ile silahı yere attım üzerine atladım. Hamle ile arkasına döndürdüm ve onu boğdum bir anda bıraktım o kendisine gelmeye çalışırken bende yerde olan silahı aldım. Ve ona doğru gittim. " sana kural asla bir haraketi anlamaq için bekleme " dedim ve silahla onu vurdum. Bu zaman kapı açıldı daha doğrusu kırıldı içeri girdiler. " ben sana demişdim burdan senin naşın çıkıcak " dedim ve bir daha vurdum. " iyimisin " dedi Ayaz yanıma geldi " iyiyim? " dedim " yenge iyimisin? " dedi Uraz " oğlum yenge deme " dedim " tamam tamam " dedi " durun sonra kavga edersiniz iyimisin gel? " dedi Ayaz " iyiyim sadece kolum hiss etmiyorum " dedim gerçekden hiss etmiyordum "tamam " dedi " gel yardım et " dedi ayaz Uraza ikisi de koluma girdiler destek verdiler bana beni arabaya bindirdiler ve sonra eve döndüler. ben oraya geldiyimde artık kendim de deyildi. Biraz sonra uyandım. Bir odaydım. Yanımda Ayaz vardı amma uyumuşdu. Kendime geldiyimde omzuma baktım. Sarılmışdı galiba kurşunu çıkarmışdılar. Biraz ayaklanmaya çalışdım. Amma acını hiss ediyodum. Telefonum komidinin üzerindeydi. Onu aldım. Abim hem aramış hemde mesaj yazmışdı. Baktım cevap verdim. " merak etme abi iyiyim " diye yazdım. Çok geç olmadan cevap geldi " tamam amma nerdesin? " dedi " Ayazın evinde amma akşam yada yarın gelicem " dedim " tamam çabuk gel " dedi " tabi efendim hemen " dedim. Sonra telefona baktım amma mesaj yoktu. Bir anda bildirim geldi. Ayaz önün sesine uyandı. " iyimisin? " dedi " iyiyim merak etme tesekur ederim " dedim " bir şey deyil iyiysen iyi " dedi güldüm. Ayağa kalkmak istedim oda yardım etti " acıtıyomu? " dedi " biraz" dedim " tamam dikkatli ol " dedi bana yardım etti. Kolumdan destek verdi. Birlikde aşağı indik salona geçtik " nasılsın " dedi Uraz " iyiyim " dedim " gel şöyle " dedi demir " tesekur ederim " dedim " nasıl oldu yaran? " dedi Kara " iyi " dedim . " kahve " dedi Ayaz " olur " dedim "fadime abla " dedi Ayaz " efendim oğlum " dedi içeri geldi " kızım nasıl oldun? " dedi " iyi abla sağol " dedim " tamam kızım iyi ol o zaman size güzel bir tepsi yapayım " dedi fadime abla " tesekur ederim " dedim. Biraz sonda abla elinde tepsi içinde çikolota, meyve tabağı, kahve, ve biraz tuzlu atıştırmalıklar . " yaa abla tesekur ederiz " dedi Ayaz " evet abla neden zahmet ettin? " dedim " ne zahmeti kızım afiyyet olsun " dedi " tesekur ederim " dedim elinde olan tespini masanın üzerine bıraktı. " oo çekirdek var dedikodu ne dersin? " dedi Uraz " yani olur da o kadar sevmem amma şimdi yaparım " dedim " tamam " dedi tepsiden çekirdeyi aldı. Karşılıklı oturduk " bir Soru ilk benden? " dedi Uraz " söyle gönder " dedim yerleştim koltukta " bu güzellik kimden geliyor? " dedi Uraz " annem " dedim " kim görse aynı annenin güzeliyi aynı osun derler bana " dedim " ee hangi özelliyini aldın ?" dedi Uraz " mavi gözlerim beyaza çalan tenim aynı annem " dedim " ne güzel " dedi " tesekur ederim " dedim." ee annen nereliydi?" dedi Kara " rus " dedim " oo ne güzel " dedi " öyle " dedim " ismi neydi? " dedi demir " Eva " dedim " Eva Bektaş " dedim " ne güzel ismi varmış " dedi demir " bende severdim " dedim . " ee her halde güzelliyin yüzünden sana çok sevgi itirafı geldi " dedi Kara " ooo say say bitmez " dedim güldüler " anlamak zor deyil " dedi Uraz. " tamam senin dövmen varmı? " dedi demir " evet sırtımda " dedim " demek o zaman araştırırken doğru öyrenmişim. " dedi Ayaz " Sen beni neden araşdırdın? " dedim " lazımdı" dedi " neye? " dedim "sonra kendin öyreneceksin " dedi " öyle olsun " dedim . " ee dövme Sen ne alaka? " dedi Kara " bunu annem tasarlıdı neden ve ne için bilmiyorum " dedim " öldükden sonra odasında bu notları buldum çoğu şey hala Soru işareti bulamadım " dedim " anladım " dedi Kara.
Hepinize merhaba bu dövme önceden paylaşmışımsam unutum amma dövme bu bununla alakadar bazı şeyler çıkıcak şimdiden merak edin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölümun dansı
RomanceO bir örgüt kuruçusuydu. O örgütün ismini bile annesinin bırakrığı notlar ile koydu. O bu örgütü annesi için kurdu ve amacı o notları acmak amma bilmiyodu ki bu notlardan başka şeyler çıkacak öyrecenek çok şey var