" bazı gerçekler can acıtır "
" ee Soru " dedim " yok Vallah " dedi Kara " dur aklıma bir şey geliyo " dedi " ha esas Sen furkanın kardeşin olduğunu biliyodun neden yardım ettin? " dedi Uraz " çünki bu benim haraketin bir hissesi " dedim " nasıl? " dedi " malesef çünki bunu sadece benim çevre biliyo bu zaten yakında sonlanacak sorun ve başka şeyler çıkmazsa her şeyi halledicem ve her şey meydana çıkacak annemin anlamadığım notlarıda " dedim " umarım yapa bilirsin " dedi demir " umarım " dedim. " ee sizin ev nerde? " dedi Kara " parisde ve şimdi o evi Tamir ediriyorum yeniliyorum " dedim " ordamı kalıcaksın? " dedi " hayır başka planlarım var " dedim " anladım " dedi demir " ee başka Soru " dedim " yok bende" dedi demir " bende var galiba " dedi Kara " siz Nazlı, ece , berk ve Tolga nasıl bir araya geldiniz " dedi Kara " bizi ahmed erdem ve Ankara bir araya getirdi aynı bayatların olan 5 kişi birlikde gerçekleri gün üzüne çıkarmak için çalışıyo " dedim " sizin her birinizin ayrı işi var demi" dedi demir " evet hepimizin bir işi var " dedim " mesale bizde Uraz Hacker gibi Kara dış işleri ben büyük işler Ayaz da her türlü iş " dedi demir " bizdede Tolga hacker gibi " dedim " ha ne güzel " dedim. Fadime abla yanıma geldi " kızım telefonun mutfakda şarjda kalmış çaldı al " dedi " ay Sağol abla ya " dedim aldım " yok kızım sende " dedi ve gitti. Baktım arayan tanıdık bir numara amma isim yok . Diger adam ise tolgaydı aradım biraz çaldı sonra açtı " alara hemen soruma geçiyorum sonra seni sorucam " dedi " ilk nefes al ve sor" dedim " şimdi sana..... Böyle numarada biri aradımı " dedi " evet " dedim " kızım şans ayağına geldi Sen aradığın seni buldu " dedi " kim ki? " dedim " bu Aleksiy " dedi isimi duyunca duraksadım bu bana en lazım olan isimdi " nerden buldu beni " dedim " şimdi bu adam aytaç ve bazılarının peşindeymiş kendinden önce bunları kim yok etti diye bulmaya koyuldu seni buldu " dedi " anladımda Sen nerden buldun? " dedim " işte texnika " dedi " anladım bir şey bulursan söyle " dedim " tamam sende konuşursan söyle " dedi " tamam " dedim telefonu kapatmak isterken bir anda Tolga " ha-a alara " dedi telefonu tekrar kulağıma apardım" efendim " dedim " abim seni merak etti vakit olduğunda ara rica ederim " dedi " tamam ederim " dedim kapatı. " kimdi? " dedi Kara " Tolga önemli bir konu vardı onu dedi" dedim " anladım " dedi Kara sonra " benim konuşmam gereken bir arama var siz konuşun ben geliyorum " dedim " tabi buyur" dedi Ayaz balkona geçtim. Hemen o numranı aradım . " merhaba " dedim açınca " merhaba alara Bektaş " dedi " merhaba Aleksiy " dedim " nasılsınız? " dedi " iyi siz " dedim " sizi bulma nedenim var " dedi " güzel dinliyorum " dedim " sizi yarın ziyaret ede bilirmiyim " dedi " tabi buyurun " dedim " o zaman yarın görüşürüz " dedi " tabi sağolun " dedim " sağolun " dedi kapatım. Salona geri döndüm. " gel bitimi konuşma " dedi " evet " dedim geçtim aynı yerde oturdum. " bence geç oldu ben nerde kalıcakdım çünki yarın önemli bir işim var binaya gidecem " dedim " tabi biraz önce kaldığın oda misafir odası " dedi " tesekur ederim ve iyi geceler " dedim " iyi geceler" dediler. Yukarı odaya çıktım. Hemen sonra kapını kilitletim bu bende adeti. Hemen sonra ise berki aradım hemen açtı " alara nerdesin iyimisin? " dedi " iyiyim merak etme bir arkadaşın evindeyim yarın geri dönucem ve bazı şeyler var her şey düzeliyo galiba " dedim " güzel Tolga dan duydum yarın gel konuşalım " dedi " tamam binada olucam adamda gelicek " dedim " tamam iyisin dimi? " dedi " merak etme iyiyim siz? " dedim " iyiyiz merak etme " dedi " o zaman yarın görüşürüz " dedim " tamam " dedi kapatı. Bende biraz da rahat uyumak için yatağa yattım ve de rahat uyudum. Sabah uyandığımda saat 9 olmuşdu hemen aşağı indim. " alara nereye gel kahvaltı YAP " dedi Ayaz " Ayaz benim arabamı getirdiniz dimi benim gitmem gerek saat 9 bir saat sonra binada olmam gerek " dedim "tamam evet evin önünde anahatar orda " dedi " tesekur ederim her şey için size afiyyet olsun Haydı bay " dedim anahatarı aldım hemen dışarı çıktım. Arabaya bindim. Direk eve ordanda binaya gidecekdim. Eve geldim arabadan indim. Eve girdim. İpek hemen koştu bana sarıldı " abla nerdeydin özledim " dedi " geldim burdayım merak etme işim vardı güzelim " dedim bende sarıldım " nasılsın? " dedi abim " iyiyim merak etme " dedi " gel kahvaltı yap "dedi " olur da dur üstümü deyişderiyim " dedim " tamam çabuk ol " dedi " tamam" dedim hemen yukarı çıkdım. Üzerimi deyiştim.
Asağı indim. " ooo ne güzel olmuşsun kırmızı senin rengin " dedi Vera " Sağol yaa yenge Sen her gün güzelsin " dedim " Sağol aşkım " dedi kahvaltı yapıldı. Ben ve abim binaya On. Evde Vera, Nazlı ve ipek kaldı. İpeyin öğretimeni gelib gittikden sonra onlarda gelicek oraya . Biz binaya geldik arabadan indik. Odama çıktık . Biraz sonra yardımçım geldi " alara hanım önemli misafir geldi " dedi " tamam gelsin " dedim odadan ben vardım. Abim gitmişdi. Ayağa kalktım. Adam geldi. " hoş geldiniz Aleksiy Bey " dedim " hoş bulduk " dedi " buyurun şöyle geçin " dedim bende kendi yerime geçtim " ee sizi bulmam şans eseri oldu " dedi " öldürmük istediyim adamların peşinde düşdüm ve sizi buldum zaten arıyodum hatta sizi beni bulmak istiyordunuz" dedi " evet " dedim. " annaniz demi konu onun bıraktığı notlar " dedi " evet " dedim " şimdi siz notlarda dediyi gibi ireliyorsunuz binanın ismini dediyi gibi koydunuz, simgesinide öyle, sonra o simgeden dediyi gibi dövme de yaptırdınız " dedi " ağa öyle oldu " dedi " güzel zaten az kaldı " dedi " ee yani bu kadarmı? " dedim " siz size başka biride olduğunu söylenen nota geldinizmi? " dedi " Hayır öyle bir şey mi var? " dedim " evet amma bir bir " dedi " tamam " dedim. " şimdi sizinle bir anlaşma yapalım konuşalım " dedi " olur " dedim " buyurun " dedim " evet Ben yarın güzel bir davet yapmak istiyorum sizi tanınan bu işde yardım edicekleri bir araya getiricem sizi de görmek istiyorum " dedi " tabi o zaman siz yeri ve zamanı söylersiniz " dedim " tabi buyurun hoşçakalın " dedim " sağolun " dedi ve gitti. Biraz dosyalarla ilgilendim boştum nazlını aradım ve ipeyi burayı getirmeyin çünki ben eve dönüyorum dedim. Eve geldiyimde. İpek beni kapıda güllerle karşıladı. " yaa güzelim " dedim ona sarıldım " güzel ablama güzel hediyye " dedi. " güzelim gel" dedim içeri geçtik. " bunu kim düşündü? " dedim " Ben " dedi abim "yaa abi " dedim onada sarıldım.
Bu günlük bu kadar bayyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölümun dansı
RomanceO bir örgüt kuruçusuydu. O örgütün ismini bile annesinin bırakrığı notlar ile koydu. O bu örgütü annesi için kurdu ve amacı o notları acmak amma bilmiyodu ki bu notlardan başka şeyler çıkacak öyrecenek çok şey var