31 - neden ben

3 0 1
                                    

" Bazen gözyaşlarını silicek birisi lazım "

Kadın lafı ağır laftır. Her kes taşıyamaz o lafı ağır çünki kadına her çamuru ata bilirler. Bende yaşadım babam tarafından beni annemi çok küçük düşürürdü küçümsezdir. Odanın kapısında durmuş onları izliyor. Ayaz ipeyi gıdıklayırdı oda gülüyordu. Onlara bakarken gözümden bir yaş süzüldü. Aklımda " baba bizde böyle ola bilirdik " diye geçirdim. İpek bir anda beni çağırdı " abla " dedi bana sonra düzelti " açelya abla " dedi Ben ise akan göz yaşımı silmeye çalışdım. Arkamı döndüm gittim. Kapı çalındı çalışan abla yoktu. Ben açmak için indim. Ayaz arkamdan geldi " noldu iyimisin? " dedi " iyiyim sadece duygulandım sizi öyle görünce " dedim güldüm " tamam sil göz yaşlarını " dedi " tamam " dedim kapıya doğru gittim. Açtığım anda ipek " Ayaz abi " dedi koşarak indi " çimçime " dedi onu kucağına aldı. Kapını açtığımda kapıda berk vardı. " Sen? " dedim çünki berk uzun süredir yoktu ve Ben notları ararken bana akılsızın dedi destek olmadı. Şimdi ise karşımda " hoş geldin berk abi " dedi " hoş bulduk " dedi berk amma bana bakıyordu " Ayaz abi oynuya bilirmiyiz? " dedi ipek " olur çimçime " dedi onlar yukarı çıktı. " kapıda kaldım da " dedi berk " gel " dedim kapını kapatım. Salondan balkona geçtik " bu napıyo burda? " dedi berk " tabi yani Sen çıkıp gitin haberin yok kardeşinde öyle nazlı ve eceye sor o anlatır sana " dedim " tamam " dedi " o zaman Sen bu adamla sevgilisin? " dedi berk " evet neden? " dedim " vay be açelya " dedi " vay be berk senin gibi bir adamın bu hale gelmesi " dedim " öylemi " dedi " evet " dedim " Ben gidiyorum " dedi " gelmen hataydı " dedim balkonda çıkarken arkama baktım Ayaz kapıdaydı. Yanıma geldi beni kendine çekti. Öptü ondan araladım " Ayaz ipek görücek " dedim " yukarıda oynuyor " dedi kollarını belime doladı. Dudaklarını boynuma gömdü " Ayaz " dedim " ne? " dedi " bak yapma " dedim " Ayaz abi? " diye bağırdı ipek " bak " dedim " tamam be Allah Allah " dedi Ayaz beni elimden tutu yukarı çıkardı. " noldu abisi kurban " dedi Ayaz " amma Ben yanlız sıkılıyorum " dedi " tamam o zaman gel bakalım açelya ablası " dedi Ayaz " geliyim bakalım " dedim oturdum. İpeyin ateşi düşmüşdü baya mutluydu. O mutlu olunca bende oluyordum birlikde oynadık. Akşam masal okudu Ayaz uyudular sabah kalktık.

 Akşam masal okudu Ayaz uyudular sabah kalktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazırlandık ipekle işe gittik. Sonra ise ona söz verdim ve onu Ayazlara götürdüm. " merhaba " dedim kapı açılırken " bu güzel kız kim? " dedi fadime abla " ipek " dedi ipek " ohhh maşallah " dedi fadime abla içeri geçtik. Demir Uraz Kara ipekle konuştu sonra ise yağızla konuştular " uslu uslu oynayın " dedim " tamam " dedi ipek " güzel " dedim geçtim oturdum onlar tatlı tatlı oynuyolardı. Kara " Ben size bir şey diyicem " dedi " de bakalım " dedi Ayaz " Ben eceye evlenme teklifi yaptım " dedi " ne? " dedik hepimiz " baba noldu ? " dedi yağız " hiç oğlum oynayın siz " dedi demir " bak sen eceye bana hiç söylemedi " dedim " ola bilir aslında " dedi " ola bilir korumaya bak Sen? " dedi demir " şey bende " dedi Uraz " Sen demi? " dedi Ayaz " he nazlıyla çıkıyoruz " dedi " ulan siz ne ara konuştunuz bak kafam dalmış neler oluyor " dedim " yani iyki dalmış " dedi Uraz " aaa " dedim " şuna bak demir vursana şunu " dedim " ya yine Ben ortada kaldım ya " dedi Uraz güldük. " acaba neden? " dedi Ayaz " acaba " dedi demir güldük. " yeter amma bak rahat bırakın çoçuğu diyicem amma bırakmasınızda olur " dedim " amma bak ikl nasıl ümidlendim " dedi Uraz " olur öyle " dedim " eee açelya duydum sesin güzel bir şarkı patlatsan " dedi demir " tamam " dedim " dur gitar alayım " dedi Kara " vay be Kara bey" dedim " eee " dedi Kara gitti hemen döndü koltuğa geçti oturdu. Çalmaya başladı. Bende aklıma ilk gelen o şarkıyı söyledim
" sanki ilk baktığım gözlerdi gözlerin
Duyduğum en güzel şarkı sesin
Sabah utanmaz artık başka çok başka
Çünki sabahlar artık senle hep senle
. " dedim durdum hemen sonra
" her şey senle ilk aşk belki senle
Senle senle karışamak güzel senle
Her şey güzel senle
Senle senle hep senle
.
Her şey senle ilk aşk belki senle senle
Senle her şey senle hayaller belki senle
Senle senle
.
Her şey senle senle senle
Aşk güzel senle. " dedim
" bravo " dedi her kes el çaldı ipek ve yağız yanıma geldi ikside öptü beni. " çok güzeldi " dedi yağız " yaaa yakışıklım " dedim. Öptüm ikisinde onlar oynadı Baya geç olmuşdu. Eve döndük işlerim vardı onları hall ettik sonra uyudum. Sabah kalktım kahvaltı yaptıkdan sonra şirkete gittik. İpek evde kaldı çünki ödevi vardı. Arabaya bindim çalışdırdım. Giderken şarkı açtım. Ve şarkı " her şey senle " bu şarkı hayatımın parçası olmuşdu. Çünki bana ayazı hatırlatıyordu. İşe gittim. Hemen işlerimi hall ettim. Sonra kapı çaldı " gel " dedim kapını açtı ve Ayaz girdi içeri yüzüm güldü hemen ayağa kalktım. Gittim. Ona sarıldım " güzelim nasılmış? " dedi saçlarımı kokladı " iyi Sen? " dedim " seni gördüm Baya iyi oldum " dedi güldüm " çok güzel gülüyorsun " dedi " yaaa " dedim " utanma kız " dedi bir anda elime baktı " nerde bak? " dedi "ne? " dedim " sana taktığım Hata evlenme teklif etiyim yüzük " dedi " ha unutmuş " dedim " tamam amma bundan sonra tak " dedi. Akşam eve döndüyümde. Aklıma sözleri geldi. Çekmecini açtım yüzüyü aldım parmağıma taktım. Sabah kalktım üzerimi giyindim. Çok güzeldi bilmem bu gün biraz garipdi sanki işe gittim. Bir kaç toplantım vardı onları hall ettim. Baya süredir Ayaz dan haber yoktu bende işi vardır diye rahatsız etmedim. Akşam eve dönerken bir numaradan bir mesaj geldi. Sahile yakındım oraya gittim. Arabayı park ettim. Telefonu elime aldım baktım. Bu bu bir resimdi foto bu Ayaza Baya benziyordu. Amma sanki deyildi. Anlam vermedim asla hemde.
.
Ayaz bunu yapamazdı asla hemde Hayır Hayır " Hayır " dedim kendi kendime dikkatle baktım " o " dedim " Allah kahr etsin " dedim " neden Ben " dedim gözümden bir anda yaş süzüldü bir ilkdi bir kezde annemi öyle görünce gözümden yaş akmışdı . Birde şimdi amma bu nasıl olur. Zor kendime geldim telefonu kapatım. Ve bende bir yerlere içmeye gittim ve eve deyildi diğer evime gittim boş kalan evimize. Gelir gelmez kafamı yastığa attım . Ve onda ağlmaya başladım. Sanki alkol beni rahatlatıyordu. Ve ağladıkca kendime geliyodum güzel duygu anlatamam . O gece öyle geçti sabah kalkarken kafam zongulduyordu. Anlatamam kalktım ayılmak için bir limonlu su yaptım.içtim kendime geldim . Her zaman arabamda yedek giysi olurdu üzerimi deyişdim çıktım şirkete giderken telefonumu yaktım. Abim ve Ayaz başta olmakla kaç kişi aramışdı . Şirkete geldiyimde odama çıktım kapıyı açtım içeri girdim. Ve karşımda ayaz vardı " Sen nerdesin?" dedi bana. " sana ne? " dedim.
.
" ne demek bana ne ? " dedi Ayaz " be demek işte " dedim " açelya noldu ? " dedi yanıma geldi. Ona baktım " sadece şunu sorucam sen beni gerçekden seviyormusun? " dedim " o ne demek? Tabi ki " dedi " tamam o zaman " dedim telefonu aldım. Ve dün bana gelen fotonu ona çevirdim " bu bunu kim atı sana? " dedi " bir numaradan " dedim " açelya bak " dedi o anda kapı çaldı " gereksiz açıklama istemiyorum Ben anladım " dedim ve kapıya doğru yöneldim asistanımdı toplantı vardı çıktım odadan.
Bu bölümlük bu kadar amma bir kaç bölüm sonra kitabı final yapıcam amma sonu nasıl olucak o süpriz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ölümun dansı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin