26 - proje

1 1 0
                                    

Akşam evde bir konu dönüyordu. Şimdi bu çiçek ne yani. " bu ya " dedi Uraz " gerçekden ya " dedi Kara demir " fadime abla " diye bağırdı " efendim oğlum " dedi mutfakdan geldi " abla Sen bilirsin bunlar ne? " dedi demir " bunlar ikiside açelya çiçeği " dedi " genel olarak ikisinede derler açelya çiçeği " dedi fadime abla " ne çiçeği abla? " dedi Kara " açelya " dedi fadime " tamam Sen işine dön bence " dedi demir " tamam oğlum " dedi fadime abla. " şimdi anlaşıldı bunu burdan bir kişi ala bilir " dedi demir " evet abi "  dedi Kara  " bu adam kesin aşık " dedi Uraz " yok biz deli diye biliyoduk " dedi demir " gerizekalı " dedi Kara . Bu zaman aşağı esas kahraman indi. Hemen çiçeklerin yanına geldi. Dokundu " bu? " dedi demir " bu çiçek buda tam abim " dedi " geveze " dedi demir Her kes güldü. " bunları napacaksın? " dedi demir " biri benim yanımda kalacak diğeri ismi sahibi olucak " dedi Ayaz " neden iki? " dedi Kara " çünki bu isimde iki çiçek vardı hemde dedim ya " dedi Ayaz " tamam tamam durun git Haydi " dedi demir " aman be " dedi ayaz çiçekleri aldı üst kata çıktı. Çiçeği gün alan yeren koydu. Sonra ise diğer çiçeye not yazdı.
        ‧͙⁺˚*・༓☾ ölümün dansı ☽༓・*˚⁺‧͙
Sabah kalktım üzerimi geyindim .

Aşağı indim ipek koştu bana sarıldı bende kucağıma aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aşağı indim ipek koştu bana sarıldı bende kucağıma aldım. Öptüm sarıldım birlikde kahvaltı yaptık. " Vallah açelya kıskandım kırmızının yakıştığı bu dünyada bir kızsın " dedi Vera " haklısın " dedi ılgaz dün burda kalmışdı " çok tesekur ederim " dedim kahvaltı yapıldı abim ve ılgaz başka yere gittiler. Bende bir kaç gündür kafa dinlemek için yanlız gidiyordum. Çıktım arabama bindim. Şarkı açtım kendime baktım. Kırmızı ruj kırmızı elbise. Gerçekden yakışırmıyodu?. Neyse bir şarkı açtım. Ve şarkı -
Adamlar - zombi
Bu şarkını gerçekden seviyordum sesini verdim. Ve yolda gittim. Binaya geldim girişde kartı okutum. Asansörle ikinci kata çıktım. Odama geldiyimde asistanım " açelya hanım misafiriniz var " dedi " tamam tatlım " dedim bu gün Baya keyfim yerindeydi Odanın kapısını açtım. Açar açmaz koksu burnuma doldu. Arkasını dönükdü bir şeyler uraşıyordu. Kapını kapatım içeri adım attım. Kapının sesini duydu arkasını döndü " hoş geldin " dedim " hoş bulduk doğru senden önce geldim " dedi " olsun sıkıntı yok " dedim masama doğru gittim. Ve onu gördüm evimde olan aynısı bu açelya çiçeyidi. Pembe rengi göz okşuyodu. Baktım sonra ona baktım. Çiçekleri ellerim ile okşadım. Ona baktım o zaten oda bana bakıyordu " şimdi farkettim üzerin ile aynı " dedi " aa evet " dedim elbisime baktım. Ona sarıldım " tesekur ederim " dedim " sorun değil " dedi " bu arada kırmızı çok yakışıyor pembe biraz sönük kalır buna " dedi " tesekur ederim " güldüm Kapı çaldı. Hemen uzaklaştık. " gel " dedim içeri girdi ılgazdı " Hello " dedi içeri girdi. " sanada Hello " dedim " Ben gideyim işim var toplatım var geç kalırsam demir ayrı büyükler ayrı bilirsin " dedi " tamam nasıl istersen " dedim çıktı. Bende çiçekleri aldım oturdum. Ve onlara bakarak güldüm . " dur güldün " dedi " evet güldüm " dedim " o ne? " dedi ılgaz ayağa kalktı . Yanıma geldi " bunu o mu aldı? " dedi " aha " dedim iç çekerek " Baya güzel haraket baş köşene koy " dedi " Sus be " dedim " tamam " dedi bende kalan dosyaları hall ettim. Sona toplantıya girdim. Bu binana diğer işi tasarımdı bazı şeyler tasarım yapıyordu bir deyil bir kaç şey. Asistanım geldi " açelya hanım bir toplantı var amma burda yok amma  IV bınasında " dedi " tamam anladım " dedim " o zaman Ben çıkıyorum " dedim " o zaman bende kendi iş yerime bay " dedi ılgaz " sanada " dedim aşağı indim arabama bindim. Binanın önünde durdum içeri girdim. " hoş geldiniz galiba toplantı için buyurun " dedi " evet " dedim " buyurun " dedi asansör ile ikinci kata çıktık. Sonra Odanın önünde durduk bende kapını çaldım içeri girdim. Erdem amca, Uraz, Kara, demir abi, Nazlı ve ece vardı. İçeri girdim. " hoş geldin kızım " dedi erdem amca " hoş bulduk " dedim geçtim oturdum. " kırmızı yakışmış " dedi Kara kısık sesle " Sağol " dedim. Bende kısık sesle karşılık verdim. Erdem amca " şimdi şöyle biliyorsunuz sizin öldermekden dedi başka işleriniz var şimdi bize bir tasarım geldi bir taraf isimi ve üretimi alacak, diğer taraf ise tasarımı " dedi " o zaman iş gereyi bizim taraf tasarımı alıyor " dedim " evet" dedi erdem amca " o zaman bizde isim ve üretim " dedi " olur " dedi erdem amca " o zaman konuşuruz bu konunu " dedim " olur tabi " dedi Ayaz. Bu zaman telefonun çaldı. Elime aldım Aleksiyfi hiç o havada deyilim amma bakmam gerek "  bir şuna bakayım " dedim " tabi " dedi Ayaz dışarı çıktım " buyurun " dedim " merhaba bir kaç olay yarın sizi arayacaklar ve Parisden bir kaç not gönderiyorum sizin evden bulundu bu notlar sizi çok şey bulduracak " dedi " anladım tesekur ederim " dedim " buyurun " dedi kapatı. " bu notlar Beni Deli edecek " dedim kendi kendime kapı açıldı ilk Nazlı sonra ece ve diğerli çıktı. " biz Eve geçiyoruz ipek için Sen? " dedi " Ben gidiyorum ofisde ve dışarıda bir kaç işim var " dedim " anladım sağolun " dedim asansörle indik aşağı hemen arabaya bindim güzel öyle yemeyi yedim sonra ise gittim ofise bir kaç dosya olar aldım ve Eve döndüm. İpek bana sarıldı bende ona genelde onunla olunca kendimi bir farklı hiss ediyorum rahatlıyorum kafa dinliyorum. Hemen işlerimin başına döndüm bir kaç çizim yaptım akşama kadar Akşam yemeyinde ipek Beni  çağırdı sonra ise işe döndüm. Abim odama geldi. " açelya biliyorum bu aralar iş var amma Ben Vera ile bir yerlere gitmek istiyorum neden olsa balayı olmadı ya " dedi " tabi abı Ben halederim merak etme git " dedim " güzelim " dedi kalktığın yerdi yanıma geldi Beni öptü " onda hafta sonu biz kaçar " dedim " o zamana kadar yardım edersin bana " dedim " tamam " dedi odadan çıktı. Daha çok vardı onlarən gitmesine. Ben bir kaç şey tasarladım. Sabah gidib onlarda gösteririm . Nede olsa aynı proje . İki tarafada aitdi akşama yatana kadar yani uykum gelene kadar 3 kart yaptım ikisi çiçek olan bir fotoydu rengli biri kadındı 3 tarafında kılıç vardı. Genel olarak böyle şeyler " kılç 3 " ve ya gülün 6 leçeyi vardı " 6 gül " derler bunları konuşuruz birlikde her halde. Akşam odamda uyumaya çalışırken aklıma bir anda o geldi sadece yanlız olduğumda bir anda aklıma geliyordu. Çok güzeldi. Aklıma çok güzel geliyor. Amma aklımı dağıtan. O lafdı Parisden yarın gelicek notlar önemli şeylerdi. Neden? Yani neden? Zaten çoçuluğum iyi olmadı neden şimdide? Neden Ben diğerleri yok? Asla anlam veremiyodum. Neden yaptılar annem mi? Yoksa babamı hangisi yaptı? Neden yaptı?
Bu günlük bu kadar baysss

Bu ilk çiçek

Bu ilk çiçek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buda diğeri

ölümun dansı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin