18- aşk için

3 1 0
                                    

"Güven yürütür, şüphe çürüyür "

Nişan hazırlığı son hız başladı. Bizde yardım ettik. Çabuk bitsin.asagi indim  bu gün düyün ve nişan için elbise bakılıcakdı. Aşağı indim " gunaydın " dedim " sanada gunaydın guzelim " dedi abim kahvaltı yapıldı. Tam evden cıkacakdık ki, abimin nişanlası Vera ile bir anda aklıma ece geldi. Ortalarda yoktu. " arkadaşlar Ece nerde " dedim" aa doğru lan nerde bu kız " dedi duman " ne bileyim ben " dedim "arayım " dedim aradım ulaşamadım. Sonra aklıma Ayaz geldi.mesaj yazdım.
Alara - Ayaz merhaba nasılsın?
Bir kac dakika sonra Ayaz cevab verdi.
Ayaz - iyi Sen merhaba
Alara - iyi Ayaz ne sorucam ece sizdemi?
Ayaz - iyi olasın da evet neden
Alara- iyi tamam bir şey deme ne zamandır sizde
Ayaz - bir saat olur her halde karanın yanına gelmiş
Alara- iyi guzel hic bir sey soyleme
Ayaz- tamam da sorun mu var?
Alara - yok be sorun filan
Ayaz -tamam öyle olsun
Dedi sonra abime" kaçağı buldum siz Heva ile gidin bende onunla gelicem " dedim " oda hic bir şey sormadan tamam " dedi zaten nişanlası ile yanlız gitmek istiyodu. Buda fırsat oldu. Bende kendi arabamla ayazların evine gittim. Arabadan indim. Kapını çaldım. Fadime abla açtı. " Hoş geldin kızım gel gec " dedi salona geçtim. Demir salonda oturmuş yağızla oynuyodu. İkiside beni gördü. " hoş geldin Alara " dedi demir " hoş bulduk " dedim " hoş geldin Alara abla " dedi koştu bana sarıldı. " hoş bulduk yakışıklı " dedi "çok  guzel olmuşsun abla " dedi " sende bu gün ayrı yakışıklısın " dedim " çok sagol " dedi " sonra demire Ayaz nerde " dedim yukarıda dedi. " tesekur ederim " dedim yukarı çıktım .Uzerimde

Böyle bir elbise vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle bir elbise vardı. Odasının onune geldim. Kapını çaldım. Geldi kapını açtı. Beni gorunce ilk şaşırdı. Sonra mutlu oldu sonra bana baktı ve öyle de kaldı sadece baka baka. " merhaba " dedim " sanada " diye bildi sonunda " baya guzel olmuşsun " dedi " tesekur ederim " dedim " Ayaz Ece ve Kara nerde " dedim " aşağıda bahçede " dedi " çok guzel tesekur ederim " dedim " hemen bulayım isim var " dedim " tamam " dedi sadece arkamdan baktı. Bende bahceye indim. Ve hamakda ikisini gördüm. Onlara yaklaştım ecenin arkasında durdum. Elini omzuna koydum. Nasıl vurduysam kızın bir tarafı çöktu. " ece " dedim " alara " dedi korkulu sesle " napıyon arkadaşım " dedim " Ben seni arıyom ya " dedim " şey ya alara " dedi çokda üzerine gitmedim." hadi 5 dakikan var arabada olan için" dedim " sanada merhaba Kara " dedi Kara hala şokdaydı " sanada " dedi " hemen geliyorum alara " dedi Ece . Arabaya bindim. Belkemeye başladım.
Biraz sonra Ece geldi. Bindiyi anda arabanı çalıştırdım. Yolda ağzını açmadı. Abimle konuştum nerde olduklarını öyrendim. Oraya geçtik. Nişan için elbise seçmeye gelmişti.bende gezindim. Bir kac elbise buldum. Bir kaçınıda demedim amma olmadı. Beyenmedim. Sonra gelinlik seçmeye geldik. Abimle, heva işlerini hall etti. Bizde seçtik. Sonra eve geldik. Baya yorulmuştuk. Yemekler yendi. Abim hevanı evine bıraktı. Bizde odalarımıza geçtik. Tabi uyumadım amma olsun. Odada oturdu. Koltukta duran elbiseye baktım. Elbise uzundu amma kolları yoktu . Bir anı aklıma geldi.
" alara Sen neden her zaman uzun kollu bir giysi giyiniyosun" dedi uğur " bir nedini yok istiyorum " dedim  " babanmı izin vermiyo" dedi " Hayır alakası yok " dedim " peki? " dedi uğur kollumu sıyırdım ona gösterdim şimdi o kadarda olmazsada amma yinede biraz vardı . "Bu ne alara ne oldu koluna" dedi her halde Şu anda sizde merak ediyirsonuz koluma noldu ne yara bu. Yıllar önce ben daha 18 19 yaşımdayken bir kez babam beni eğitim sırasında vurmuştu kurşunla ve bu kez kurşun sıyırmamış. Koluma deymişti . Amma risk yoktu. O kurşundan biraz sonra büyük bir neden dolayı kolumun kurşun izi kalan yere sıcak bıçak basmıştı.babam yanımda diye asla bağıramadım. Ve o zamandan çığlıklar içimde kaldı. Şimdiye kadar asla o çığlıkları dışarı bırakmadım. Asla o sesli olmadı içimde kaldı. Asla dışarı akmadı. Bende olan sesiz çığlıkdı. Sesiz bende her şey sesizdi. Kollumda yara kalmıştı. Bir kaç amliyyat ile geçti. Tamam yok olucak insallah biraz ara vermiştim. Amma düyün için devam edicem çok az kalmıştı. Bu yuzden yarın tekrar gidicem tek bir seyans kalmıştı. Sonra kurtulucakdım. Ne olursa olsun kendime söz verdim. O adamdan bana kalan her bir yaranı yok etmeye çalışıyodum. Buda biri. Nedensi akşam bu odaya karanlığa girer girmez. Düşünmek huyum başlıyo ne olursa olsun. Ne olursa bilmiyorum her halde karanlık beni o zamanlara çekiyo.Odada biraz kaldıkdan sonra uyku basdırdı. Ve uykuya yenik düşüdüm. Uyudum öyle koltukda uykuya kalmıştım . Sabah kalktım aya kalktım kendi kendime " Allah belim kurmuş " dedim sonra aşağı indim. İpek hala uyanmamışdı. Abim koltukta oturuyodu. " Günaydın abi " dedim " sanada Günaydın " dedi abim " guzelim nikah ve düyün gününe karar verildi . Ben zaten sosyal mediyada paylaşdım yinede sende paylaş 9 nisan nişan 13 nisan düyün " dedi abim " tamam abi oldu " dedim Ben Yukarı çıktım. Diyerleri kalkana kadar bende uzerimi deyiştim. İlk defa boyle beyaz ve kırmızı giyindim. Aşağı inmeden ipekin sesi her yeri sarmıştı.

" gunaydın alaş"dedi ipek " sanada Günaydın guzelim " dedim ona sarıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" gunaydın alaş"dedi ipek " sanada Günaydın guzelim " dedim ona sarıldım. " Hadi kahvaltıya geç kalıcam işe" dedim kahvaltıya başladık. Biraz sonra abime" abi ben ayazlara diyicem nede olsa oda örgut lideri " dedim. " Sen bilirsin abim " dedi abim. Kahvaltı bitti. İpekle evden çıktık. Arabaya bindik. Binaya geldik. Yukarı çıktık. Her kes giderken " hoş geldiniz alara hanim" dediler " hoş bulduk arkadaşlar" diyodum. Odaya geldik. Ece ve nazlı gelmişti. " oo guzellik hoş geldin " dedi nazlı " hoş geldin Alaş " dedi nazlı " hoş bulduk güzeller" dedim sonra masaya geçtim.bir Kaç dosya vardı onları hall etim. Sonra çıktım. Tahmini saat 2 gibiydi. Arabaya bindim. Yolda demire mesaj atım.
Alara -demir Ben sizin binaya geliyorum amma Ayaza söyle gelme
Demir- gel merak etme burda boş zaten 
Dedi bana zaten bir saate orda olurdum. Çünki o kadarda uzak diyildi. Şirkete rekabet asla yoktu. Ben onun şirketine gitmes hurmet. O buraya gelse yine hurmet. Bu kadar oraya gittim. Kapıda beni gorduler. " hoş geldiniz alara hanim buyurun " dediler " hoş bulduk " dedim " tesekur ederim " dedim Yukarı doğru ireledim. Ayazın odası en son kata olan tek oda . İkici kata her kes selam verdi. Tabi asansorde. Direk sona giden bir tek ben kaldım.
...
" bu topuklu sesi " dedi Kara " evet o " dedi Uraz " Allah Allah yenge neden geldi " dedi Uraz " biz ne bilek lan " dedi Kara Ayaz sanki şokdaymış gibi bir az sonra kapı çaldı. Alara içeri girdi. " gele bilirmiyim beyler " dedi " tabi " dedi Ayaz " hoş geldin " dedi Ayaz " hoş bulduk " dedi Alara " evet hoş geldin yenge, hoş geldin alara " dedi Uraz ve Kara dedi " hoş bulduk " dedim. " ee hangi ruzgar atı seni buraya " dedi Kara " He doğru " dedim  " abimin 9 nisan nişan 13 nisan düyünü var sizde gele bilirsiniz isterseniz" dedi alara " ohh muq olur ha " dedi Uraz " olur alara " dedi Ayaz " iyi o zaman gideyim " dedim " işler var " dedi " gule gule " dedi" Sağol alara " dedi Ayaz " gule gule " dedi Kara " gule gule " dedi Uraz.
Bu kadar bayyyy bu bölüm insallaj beyenirsiniz

ölümun dansı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin