" önceliğiniz, önceliği olduğunuz insanlar olsun. "
Biz bahçede oturduk biraz sonra Ayaz. " alara hep merak ediyorum amma özelin diye sormuyorum ipek kim alara " dedi " ipek onun kim olduğunu şimdi söyleyemem özur dilerim bilmeni isterdim amma yapmam " dedim " anlıyorum seni ola bilir " dedi Ayaz bir anda gözlerim onun gözleri ile buluştu koyu gözleri tamamen bir mukemmelikdi yanı. " neden bana öyle bakıyorsun " dedim " çünki gözlerin çok güzel " dedi " teşekur ederim seninde gözlerin güzel " dedim " bende teşekur ederim " dedi ve güldü. O anda ona telefon geldi. Açtı bir kaç şey dedi amma anlamadım doğrusu bir şifreli konuşma olduğunu anladım " benim bir işim çıktı alara sonra konuşuruz " dedi " ha tamam o zaman güle güle " dedim ayağa kalktı. Dış kapıya gitti. Sonra gitti. Ondan biraz sonra bana telefon geldi . " efendim " dedim arayan dumandı " efendim duman " dedim " alara hemen buraya gel işim var senle " dedi " tamam " dedim kapatım bahçede olduğum için direk arabaya doğru gittim. Anahtarını qarayevden aldım. Arabaya bindim. Çalışdırdım. He Dumanın mekanına gittim. Arabadan indim " hoş geldiniz alara hanim " dediler " hoş bulduk " dedim içeri girdim. Dumanın odasına gittim. kapını çaldım " gel " dedi içeri girdim " ya niye zahmet etin çaldın direk dalsaydın " dedi duman " dalga gaçme lan " dedim " tamam " dedi " ne oldu " dedim " gel geç otur çay, kahve " dedi " kahve " dedim " tamam " dedi adamlara iki kahve dedi. " ne oldu Sen beni boşuna çağırmasın " dedim " yeni biri var ve galiba bazılarını üzerinede salan o " dedi " kimmiş o? " dedim " bu " dedi elinde dosyanı verdi. Dosya kapağında olan resim beni sarstı. " bu kim? " dedim sanki bilmiyordum " bu evet abinin arkadaşı aytaç " dedi " nasıl " dedim * bilmiyorum senin işine en çok bulaşan bu " dedi " tamam ver bilgileri " dedim " tamam al " dedi " gidiyormusun? " dedi " aha nede olsa zaman az iş çok bulmalıyım " dedim " tamam " dedi dışarı çıktım. Arabaya bindim. Telefonu aldım. Aradım aklımda biri vardı. " merhaba" dedim " merhaba alara hanım " dedi " sanada merhaba " dedim " Sen şimdi hala ordamısın " dedim " evet gele bilirsiniz " dedi " tamam " dedim. Telefonu kapatım. Arabanı çalışdırdım. Oraya sürdüm. Geldiyimde indim yukarı çıktım kapını çaldım. " hoş geldiniz " dedi adam " hoş bulduk " dedim " buyurun " dedi elimde olan dosyanı ona uzattım. " buyurun bu adamın yeri bana lazımdır " dedim " tamam hemen " dedi " şimdi bu dosyanın en genişi bu " dedi bana uzatı " evi? " dedim " malesef kaybolmuş bir ev aderisi vardı sonra ise ordan taşınmış ve kaybolmuş " dedi " anladım ben bulmaya çalışırım " dedim " tabi siz bilirsiniz nasıl isterseniz " dedi " teşekür ederim " dedim " esas ben ederim bize geldiniz " dedi " buyurun " dedim dosyanıda aldım eve geri döndüm. Ben geldiyimde Nazlı gelmişdi abimde evdeydi " abi " dedim " geldinmi? " dedi " evet de seninle konuşmam gerek gele bilirmisin? " dedim " evet " dedi " noldu ?" dedi " abi al Sen bak " dedim elimde olan dosyanı verdim. " bu aytaç " dedi " evet " dedim " konu ne? " dedi " galiba bizim yeni düşman aytaç " dedim " nasıl? " dedi " böyle işte abi duman verdi bunu bana " dedim " anladım amma doğru ola bilir Sen bunu araşdır " dedi " merak etme sen sizin düğün çok iyi geçecek " dedim " tamam güzelim " dedi bana sarıldı.
İki gün sonra :
Biz kendi aramızda nişan yaptık. Küçükdü iki gün sonra düğün vardı hazırlıklara başladık. Düyün günü geldi. " abi bu ne yakışıklılık " dedim " Sağol ya " dedi " sende Baya güzel olmuşsun " dedi " teşekür ederim " dedi " şimdi gidib diger güzeli alalım " dedim " tabi nasıl isterseniz " dedi. Veranı almaya gittik. " oo güzelliye bak " dedim " teşekür ederim " dedi " sende güzel olmuşsun " dedi " ya şimdi gel seni abime götüreyim " dedim " tamam " dedim " elinden tutum odadan çıktım. Abimin yanına geldiyimizde Vera elinden tutum ve abimle birleştirdim " mutluluklar" dedim " teşekür ederim " dedi vera. Aşağı indiler. Ve düyün başladı. Ve o gün abim evlendi küçüken olmaz evlenmem diyen adam biraz önce nikah kıyıldı ve evlendi gözüm doldu. Ve kafamı çevirdiyimde onları gördüm Ayazın adamları " hoş geldiniz " dedim " hoş bulduk " dedi " nasılsınız? " dedi " Teşekür ederim " dedim " geldiniz teşekür ederim " dedim" buyurun sıkıntı yok " dedi abim Beni çağırıyodu. Onların yanına döndüm. Sonda dans kısmı geldi. Ayaz yanıma geldi " benimle bu dansa lütf edermisiniz " dedi " tabi " dedim ne de olsa eli geri döndürmek olmaz birlikde dans pistine çıktık dans ettik. " biliyorum birinin peşindesin " dedi " kimiş? " dedim " aytaç " dedi " Sen nerden biliyorsun? " dedim " çünki aynı adamın peşindeyiz " dedi " sana nasıl güveneyim bu konuda " dedim " bu düyün bitsin sana gösteririm " dedi " tamam " dedim şarkı Bitti. Bizde masalara geçtik. Düyün Bitti. Evlere döndük. "Abi ben odadayım " dedi " tamam güzelim " dedi " sizefe mutluluklar " dedi " sağol güzelim " dedi vera ona sarıldım sonra odama döndüm. İçeri girdim kapını kapatım ilk üzerimi deyişdim sonra koltukta oturdum. Ve biraz dinlenmek için gözlerimi kapatım uykuya dalıyodum. Bir anda telefona bildirim geldi açtım baktım. Mesaj atan ayazdı. Bana bir resim göndermişdi resime tıkladım açıldı en ön masada bir adam ve Ayaz vardı . Çok uzakdan çekilmişdi en arkada siyah maskede elinde bir çift eldiven vardı deriden sonra ise siyah giymişdi sadece gözlerini göre biliyordum sonra üsten mesaj geldi. Resimden çıktım. Mesaja baktım.
Ayaz - işte buda kanıt beni öldürmek için takip etmiş amma olmadı sonra araşdırdım ve o olduğunu öyrendim sonra seninde aradığını öyrendim
Alara- kimden ?
Ayaz- duman
Alara - anladım
Ayaz - yardım lazım olursa burdayım
Alara - teşekür ederim
Ayaz - esas ben teşekür ederim
Sonra mesaj gelmedi. Telefonu kapatım kenara bıraktım . Tekrar gözlerimi kapatım. Öyle uykuya dalmışım. Sabah kalktım belim tutulmuştu. " oo belim tutulmuş " dedim sonra kalktım üzüme soğuk bir su vurdum ve ayıldım sonra üzerimi giydim. Aşağı indim." oo bu güzelik ne " dedi abim sonra u dönüşü yaptı " karımdan sonra " dedi " sus ya " dedim " günaydın her kese " dedim " sanada günaydın " dediler. Kahvaltı yapıldı sonra eve öğretmen gelicekdi ipeyi okula hazırlamak için " biriniz evde kalın öğretmen gelicek bu gün " dedim " tamam sıkıntı yok biz evdeyiz " dedi abim " tamam öyle olsun " dedim . Kahvaltı bitti. " ben çıkıyorum işlerim var bu gün biraz geç gele bilirim " dedim " tamam amma dikkatli ol " dedi abim " tamam Abi küçük deyilim artık " dedim arabanın anahtarını aldım. Ve ilk ofise gittim sonra başka planlarım vardı. " efendim bende geleyim " dedi Qarayev " gerek yok siz ayrı araba ile direk ofise gelin bende oraya geçiyorum " dedim " tabi nasıl isterseniz " dedi arabaya bindim. Çalışdırdım sürdüm direk ofise gittim. Korumalar başka araclar geldiler.
Kendi arabası bu
İlk odama çıktım. Sonra dosyalar vardı onlara baktım. Sonda bir kahve istedim yardımçım getirdi " buyurun kahveniz " dedi " teşekür ederim güzellik " dedi sonra " bir de efendim bu mektup size geldi" dedi bana uzatı " Allah Allah kimmiş? " dedim " bilmiyorum amma sizin tanıdığınız biriymiş kapıdan verdiler bırakıb gitmiş " dedi " anladım " dedim aldım. O çıktıkdan sonra açtım okudum. Mektupda : " işe bak Sen beni ararken ben seni buldum sana meslehet benden kaç Alara bektaş çünki bulursam kötü olur senin bana yapmak istediklerini ben sana yaparım anladınmı? Aslında seni yerde ararken ofisde buldum işe bak
Sevgilerle - sevgili eski bir
tanıdığın "
Böyle yazılmışdı bir şey anlamaya çalışıyodum kim ola bilir ki? Anlamadım amma o gün işim olmadı çıkmam gerekiyodu iş çıktım olmadı ofisde kaldım. Akşam çıkarken korumaları önemli bir işe gönderdim kendimde eve dönmek için aşağı indim. Arabayı çalışdırdım . Eve doğru sürdüm. Yolda bir arac önümü kesdi. Üzerimde silah vardı onu aldım. Arabadan indiler. Aracın yanına geldiler. " in " dediler silahı arka tarafda sakladım " indim " dedim ellerimi kaldırdım. " hadi gel " dedi o zaman elimi silaha atım bir adamı vurdum . O zaman adamlardan biri yere yığıldı sonra beni vurdu. Omzumdan vuruldum yere yığıldım. Bir anda gözlerimi açtığımda ellerim bağlı farklı yerde bağlanmışdım.
Bu günlük bu kadar haydi bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölümun dansı
RomanceO bir örgüt kuruçusuydu. O örgütün ismini bile annesinin bırakrığı notlar ile koydu. O bu örgütü annesi için kurdu ve amacı o notları acmak amma bilmiyodu ki bu notlardan başka şeyler çıkacak öyrecenek çok şey var