12-aşk

4 3 0
                                    


"En kötü halimle baş edemiyorsan en iyi hakimi kah etmiyorsun demekdir "

Asağı indim. Hepsi oturuyodu. Telefona bakıyodu. Bir tek Uraz televizyona bakıyodu. Uraz ve Kara Beni gördü Kara şakasına " Baya yakışmış " dedi sonra güldu. "Dalga geçme Kara "dedim " ne dedim Allah Allah " dedi gülerek " gel " dedi Uraz koltuga çağırdı. Yanına gittim. Diyer tarafta oturdum. " ee severmisin korku dizisi " dedi " bayılırım " o zaman bakalım " dedi masaya baktım çips. Patlamış mısr filan vardı.
" korkar ya o " dedi Ayaz bana karşı " Ben mi? Asla " dedi Uraz " o zaman başlatıyorum yenge " dedim " Uraz " dedim " tamam sustum " dedi. Dizini başlatı. Evil nun du o kadar da korkunç deyildi." ee kormadı bu "dedi Kara " demiştim " dedim filme devam ettik bir yerden sonra uyku bastırdı. Orda öyle sızmışım sabah gozlerimi açtımda bir anda kendi odamda sandım çünki Baya benziyodu. gozlerimi daha da aralayınca benle göz goze gelen Ayazı gördüm. Bana bakıyodu. " gunyadın iyi uyudun galiba " dedi " ilk defa diyelim " dedim " nasıl? " dedi " ilk defa iyi uyuyorum son zamanlarda uyuymuyodum. " dedim " anladım " dedi " kolunda acı varmı? " diye sordu " hayır " dedim " Ben gideyim artık merak ederler hemde sizin hakkınızda açıklama yapıcam " dedim Ayaz " ilk kahvaltadan sonra git iki dünden sabaha dogru telefon susmadı bende açtım her şeyi biliyorlardı. Birde Ben dedim artık biliyorlar " dedi " iyi işim kolay oldu " dedim güldu ona baktım gülerken baya yakışıklı gornuyodu. Ayağa kalktım. İlk Ayaz indi arkasıyla Ben mutfağa gectik. " gunyadın kızım " dedi geçen ki kadın " size de gunyadın " dedi " geç " dedi masaya geçtim " gunyadın gencler " dedi demir " sanada gunyadın abi " dedi Uraz sonra Kara " ee başlayın hadi" dedi demir kahvaltı bitti sonra Ayaza ve diyerlerine " Ben artık gitsem naya iyi olur merak ederler beni " dedim " dogru seni merak ederler " dedi demir " git Sen " dedi " o zaman görüşüruz sağolun her şey için " dedim " esas Sen Sağol bıraktın bizi" dedi Kara kapıya dogru gittim. Ayaz arkamdan geliyodu. " her şey için tesekur ederim Ayaz " dedim " bir şey deyil " dedim tam kapını açıçaktım Beni kendine çekti sarıldı. Bir anda telefon çaldı. Ondan uzaklaştım ekrana baktım. Arayan abimdi kapatım. Kapını açtım. Qarayev arabanın yanında durmuştu. " buyurun Alara hanım " dedi arabaya bindim. Eve dogru gitmeye basladık.eve geldik. Arabadan indim. Eve dogru gitmeye başladım. Kapını açdım. Abim açtı " gel bakalım Kaçak " dedi abim gec salona geçtim. Sırayla Ece, Nazlı, Tolga, berk ve abim vardı. " oyyy maşallah her kes de burda "dedim " evet" dedi abim " evet abi " dedim " her şeyi biliyoruz zaten amma neden demedin kızım bir şey olsaydı nolucakdı? " dedi abim " biliyosan ne soru yosun " dedim " kız bağırma bana ya sana bir şey olsa " dedi sonra sakince " yaran nasıl " dedi ve bana sarıldı. Kıyamıyosun dimi " dedim " hayır tabi " dedim güldum. Güldu. " şey Ben odama çıksam rahat olsam " dedim " tamam " dedi abim çık. Odaya çıktım. Duş aldım uzerimi deyiştim. Ve Ayazın kıyafetlerinden kurtuldum. Başka bir seyler giydim. Onun kıyafetlerinde yıkadım. Katladım bir kenara koydum. Bende yatağıma yatım ilk yatakda oturdum. Kolumu tekrar sardım. Sonra biraz uzandım karanlık odada zor olmuyomu derseniz olmuyo çünki hayatıma benzer diye zorluk cekmem yerlerini ezbere bilirim her şeyin. Hemde her şeyin gözüm kapalı bulurum. Çünki deyisen yok en esas odaya giren yok kapını kilitledim. Biraz uzandım derken uyumuşum uyandığımda saat 7 gibiydi. Telefona baktım. Ayaz mesaj atmıştı.
Ayaz - merhaba Alara nasılsın? Nasıl oldu yaran " diye yazmış
Alara - iyiyim sen daha iyiyim dinlendim kendime geldim. Dedim bir kaç dakika sonra Ayaz dan cevab geldi.
Ayaz - iyi iyi guzel mutlu oldum
Alara - bende senin yaran nasıl? Diye sordum
Ayaz - iyi olmuş dedi
Alara - iyi guzel
Ayaz - yarın sirkete olucan dimi dedi
Alara - He evet dedim
Ayaz - iyi guzel
Ayaz Kara
O gece kanapete uykuya daldı.kanapede uyumasın diye onu yukarı taşıdım. Kendi odama goturmek kararına geldim. Zaten pek uyumam bu yuzden o rahat uyusun ben koltukta otururum diye düşündüm. Napa bilirdim başka. Yanı neden o yardım etmek icimden geliyo hala tam anlamış diyilim yanı aşığım o kadarnı biliyorum. Amma gerisi mesala neden onu öptum neden kendime çektim. Gitmesini istemedim. Bak bana noluyo? İyi diyilim yoksa aşk boyle bir şeymi bak onu bilmiyorum. Annem ve babam bir birine büyük aşkla bağlıdır. Babam her zaman derdi. Bu hayata her şey gibi aşkda onemlidir. Mecbur dimi napalım. Ben hic bir zaman seve bileceyim bir kadinla karşılaşmadım. Genel olarak kadınla karşılaşmadım olsa bile asla boyle hiss etmedim. Galiba o her şeyin ilki olucak benim çoğu duygumu o tatıcak yada ortaya çıkaracak. Bilemeyiz amma bana ilk defa boyle hiss etiren oldu. Oda o ondan başka hic kimse. Bazen bir insanı sevmek için bazı seyleri kurban veririz buda boyle bir şey. Ben kalbimi ve kendimi kurban verdim. İlk defa asık oldum. Bana ihanet etsede kabul ederim. Çünki aşk bu küçük bir olaydı. Vazgecmek deyil. Sonuna kadar direnmek olmadığında bırakmakdır.odama çıktım. Kapını kapatım. Yatağıma uzandım. Bir Kaç dakika önce burdaydı. İlk defa mavi gozlere aşık oluyodum. Bu çok guzel bir cift mavi goz o Benim olucak bu kadar kimseye vermem zor bile olsa
Ben nasıl bu hala geldim. Kendine gel Ayaz kendine gel.
Aşk guzel duygu amma dogru kişi dogru zaman tatıldığında Baya guzel duygu
Bu kadar bayyy kitabın imaci ilk goz resimi bayyy

ölümun dansı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin