28 - kaçırılma

2 1 0
                                    

"Güvenmek zordur her insanla olmaz "

Bir kaç gündür abimler yoktu bir kez Ayaz mesaj attı kötü yazdım diye bir daha ne aradı nede yazdı . Abimler orda uzun süre kalacaklardı bende ipeyi kendimle işe getiriyordum. İşte iken Baya bir kaç resim çizmişdim. Neler yaptım. Neler yaptım. Bir 20 tane resim hazırdı ve nazlını odama çağırdım. " efendim " dedi " bu eskizleri al ve Ayaz beylere götür bu artık son resimlerdi ve bitti 24 tane resim oldu " dedim " anladım hemen " dedi çıktı odamdan. İpek koşarak yanıma geldi  "abla bak " dedi bana " aaay resime bak ya " dedim beni öptü " bir tane daha çizicem senin gibi olucam " dedi ve hemen koşarak gitti. Resime başladı " bir tek resim huyun benzesin " dedim kısık sesle.
        ‧͙⁺˚*・༓☾ ölümün dansı ☽༓・*˚⁺‧͙
Nazlı hemen binaya gitti. Yukarı çıktı kapını çaldı Ayaz " gel " dedi oda geçti " merhaba" dedi Ayaz "  merhaba buyurun " dedi Nazlı yaklaştı dosyanı ona verdi " bu ne? " dedi Ayaz " bu kalan resimler ve bununla 24 resim olmuş ve bu son dedi işim bitti benim dedi " dedi Nazlı " anladım tesekur ederim " dedi Ayaz " Ben gideyim " dedi Nazlı " tamam " dedi Ayaz Nazlı hemen çıktı. Aşağı indi arabaya bindi " Allah kahr etsin" dedi Ayaz ayağa kalktı yumruğu ile masa vurdu. " bilerek yapıyor " dedi tekar " noldu kardeşim " dedi Kara " hiç takma Sen beni " dedi Ayaz " Sen bilirsin amma burdayım " dedi Kara " tesekur ederim kardeşim " dedi Ayaz bir an olsa bile güldü " Ben gideyim işler var " dedi Kara " tamam "dedi Ayaz Kara odadan çıktı . Ayaz bu dönemler ona verilen 24 resime isim buldu. Ayın zaten sonuydu ay bitti işde bitti. Şubat ve mart aylarıydı tam olarak napabilirdim. Ayaz Ankara adamları toplamışdı.
        ‧͙⁺˚*・༓☾ ölümün dansı☽༓・*˚⁺‧͙
Şubat 29 - sabah saatleri W


" ne konusu o? " dedim " Ankara adamları topladı mecbursun " dedi Ece " anladım merak etme bende " dedim " zaten Sen bilirsin diyecem " dedi ece güldüm "saat kaçta? " dedim " öylene " dedi " tamam bende " dedim öylen saatı geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" ne konusu o? " dedim " Ankara adamları topladı mecbursun " dedi Ece " anladım merak etme bende " dedim " zaten Sen bilirsin diyecem " dedi ece güldüm "saat kaçta? " dedim " öylene " dedi " tamam bende " dedim öylen saatı geldi. Hemen binaya gittim. Üst kata çıktım . kapını çaldım . İçeri geçtim bana ait olan masaya geçtim " hoş geldin " dedi en büyükleri " hoş bulduk " dedim " güzel bir iş çıkarmısın her zaman ki kimi " dedi " Tesekur ederim " dedim " şimdi ise bu görev tamam şimdi ki görev bizden önemli birini yok etmen gerek açelya bu adam senin için önemli Ayazda sana yardım edecek " dedi " gerek yok şimdi ye kadar yanlız oldum kendim yaparım " dedim " şimdi haklısın amma aklında olsun " dedi bana dosyanı uzatı aldım. İsim resim bir kez daha şok oldum. " bu adam " dedim " evet sana ne söylenecek söylendi bazıları gerçek çoxu yalan amma o yanlış yaptı sende her şeyi öyrendin şimdi ölecek " dedi sadece elimde olan dosyaya sonra ise adama baktım " anladım " dedim " amma Zor olucak çünki kaçtı ve bazı işlere bulaştı "dedi " anladım Ben gide bilermiyim " dedim " Sen bilirisin " dedi son kez masada olanlara ve ona baktım ayağa kalktım. Odadan çıktım Ayaz da arkadan geldi . " açelya bana kırgın amma sinirli ola bilirsin amma Ben senden daha vazkeçmedim sana bir şey olsun istemem yardım lazımsa gelirim seve seve " dedi " benim için kendini tehlikeye atma " dedim arkamı dömdüm giderken kolumdan tutu " Ben istiyorum " dedi " lazım olursa derim " dedim ve kolumu çektim. Ve ireledim. Aşağı indim ilk sahile sonra eve akşama kadar ipekle oldum o uyudu. Hemen kalktım üzerimi deyiştim sim siyah giyindim. Çıktım. Hemen o mekana gittim. Onun odasına gittim. İçeri girdim " vay vay ne Rüzgar attı seni buraya Vallah o rüzgarı tebrik edicem " dedi duman " amma Ben sende " dedim sarıldım " ne oldu? " dedi " işlerin sonu " dedim her şeyi anlatım " yani adam her şeyi dedi sonra deli olmuş gibi iki adam öldürmüş hemde Ankara adamı şimdi aranıyo biliyor bulunucak amma nerde adamda akıl "  dedim " yardım ederim " dedim " bu adamı bul sana her kesi bulur " dedi not uzatı " buda adres " dedi " tamam tesekur ederim " dedim " Haber et " dedi " tamam merak etme " dedim sarıldık. Ve hemen BMW  siyah olan arabama hemen bindim. Bana verilen aderse gittim. Bir örgüt lideri olduğum için her yer bana açıkdı amma bazen karanlık gecelerde örgüt lideri olmazdı. Hemen kapını açtım. " oo bu kim? " dedi arkasını döndüyü anda küçük dilini yutu çünki beni gördü " hoş geldiniz buyurun " dedi hemen aslan kediye döndü " memnun oldum? " dedim " aaa özür dilerim Sedat " dedi " memnun oldum " dedim  " bende " dedi " buyurun " dedi " adam " dedim dosyanı verdim " anladım bulunur " dedi " güzel nasıl " dedim " kolay Ben size Haber ederim " dedi " anladım  Sedat bekliyorum " dedim " amma çok beklemeyi sevmem Sedat " dedim " anladım efendim " dedi. " güzel " dedim " şimdiden tesekur " dedim " buyurun " dedi hemen çıktım eve döndüm güzel bir düş aldım. Balkona geçtim güzel bir hava vardı. Kendime geldim biraz . Aklıma gelmiyodu neden yapıyor ki Ayaz. Sabah kalktım hemen üzerimi giyindim kahvaltı yaptıkdan sonra ipekle binaya geçtik. Ben odama geçtim dosyaları filan hall ettim telefona dünden Beri bakmıyodum baktım . Sedat akşam eve döndüm amma yoktu " ipek " dedim " ipek " dedim amma yoktu kendimi boşlukda hiss ettim " ipekkk " diye bağırdım . Yoktu hemen telefon çaldı açtım " evet bingo beni ve kardeşini bulmak istiyorsan kendini feda ediceksin konumu atıyorum ve küçük kız konuş açelya abla açelya abla " diye ağlıyodu ipek " tamam " dedim kapatı mesaj geldi. Karanlık evde sadece bildirim sesi ve telefon işığı belirdi. Ben duvarın kenarına çökmüş dağılmışdım yoktum sanki neden yani o yok her kesi alsınlar o neden ya neden? Onun için kendimi deyil tüm dünyanı feda ederdim. Her halde bir saat öyle durdum. Baktım baktım sadece bakıyordum bir anda ceton indi. Hemen kalktım arabaya bindim. Ve konumun olduğu yere gittim. İçeri girdim. Hemen odaları koşarak geçtim son odada kapı açıldı.  ve ipek bana koştu. " bak " dedi SES arkamı döndüm ve korumlarda burdaydı " her kes  karşılığında Sen " dedi " tamam " dedim hemen adamları bıraktılar " merak etme tamam mı abla gelicek Sen şimdi git " dedim " abla " dedi " ipek git " dedim  hemen koşarak gitti . Ve sadece son hatırladığım arkadan vurulduğum gözümü ellerim bağlı aynı odada buldum " ne istiyorsun lan " dedim ve bir anda ışık yandı " Hello " dedi karşımda olan adam aradığım adamdı " sen " dedim " evet Ben seni buldum " dedi " Ben ölmeyecem asla Sen ve senin gibiler ölücek " dedi " Ben komiksin biliyosun Ben ölümsüzüm " dedim " oo Hayır sende bir zaman ölüceksin " dedi " Hayır " dedim bir anda aklıma geldi " Sen her şeyde yalandı demi? " dedim " aaa yok onlar yalan deyildi gerçekdi " dedi " artık sana inanmıyıcam " dedim "sen bilirsin" dedi güldü " komik mi İt " dedim " Sus lan " dedi " yok ya " dedim " susturun şunu " dedi odadan çıktı bir kaç kişi geldi beni dövmeuye başladı. O ise gitti. Ben ellerim bağlı diye karşılık ver emiyodum dövenler Baya sert dövüyordular. Halim kalmamışdı belkide konuşmak istesem bile konuşamazdım gözüm kapandı ve enerji  toplamam gerekiyordu bende uyudum.
        ‧͙ ⁺˚*・༓☾ ölümün dansı ☽༓・*˚⁺‧͙
Ayaza bir mesaj geldi. Hemen anda girdim baktım birini dövünüyordular. Baktım adamlar çekildi " açelya " dedi gözlerk büyüdü hemen indim " hazırlanın almamız gereken biri " dedim " kim? " dedi  demir " abi hazırlan ya " dedim " tamam " dedi hemen hazırlandık silahları aldık çıktık. Hemen uraz bize videonu görendin kişinin nerde olduğunu buldu. Bizde silahlarla oraya baskına gittik. İçeri girdimizde bir silah sesi geldi. " açelya " diye bağırdım.
Bir Kaç dakika önce
Ben biraz önce uyandım ve gerizekalı adamlardan birinin cebinden bıcak almayı başardım hemen uyandığım anda onunla ayağımı kestim. İçeri birisi girdi. Bende hemen dövüş pozisyonuna geçtim. Hepsini hal ettim. Sonra Alseykiy geldi hemen vurdum elinden silah vardı duşdu yine almayamı başadırdl elini büktüm sonra ise silah ikimizin arasında kalmışdı direndi direndi ona doğru çevirdiyim anda silah açıldı.
Bu günlük bu kadar

ölümun dansı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin