" hatıralar acıtır "
Hoca gitti. Bizde salona geçtik. " benim aklı güzelim " dedim " tesekur ederim abla " dedi ipek saçlarından öptüm. Saat 7 olmuşdu " şimdi güzelim biz abinle birazdan bir yere gidicez oraya davetliyiz amma çoçuklar gelemez tamam mı? Sen burda vera abla ve Nazlı ece ablalarla kalıcaksın tamamı? " dedim " tamam abla senin işine karşımam" dedi ipek " yaa güzelim " dedim sarıldı bana bende ona. Bu zaman Vera onu dışarı çıkardı. Bende odama çıkdım. Üzerimi geyinmek için. Saçımı yaptım. Makyajımı yaptım.
Aşağı indim. Saat 8 olmuşdu. Abim hazırlanmışdı beni bekliyodu " sonunda da bu krasavçik eyni yanı bu ne " dedi abim " yaa şımartma abi " dedim " tamam o zaman gidelim " dedi abim. Evden çıktık. Abim arabanın kapısını açtı " spasiba " dedim arabaya bindim. Oda bindi yol bir saatlik yoldu. Bir saat sonra adamın malikanesine geldik. Arabadan indik. İçeri geçtik her kesin gözü bizdeydi
...
" geldiler" dedi etrafda olan insanlar Ayaz ve Berat o tarafa baktım evet gelmişdi güzelleyi yine yakıyodu. Adamla karşı karşıya geldi. Alara selamlaştılar el sıkıştılar " dünyanı yaka bilecek ikili " dedi bir adam " neden? " dedi Ayaz " çünki efendim bu adam ünlü ve tanınan ve çok şeyi araştıran bulan biri bu yüzden Alara hanım da ailesi hakkında çok şey bulmak istiyor bu ikili yakacak " dedi adam " anladım " dedi Ayaz Alara ile adam el sıkıştı " hoş geldiniz" dedi " hoş bulduk " dedi Alara " nasılsınız efendim siz de hoş geldiniz " dedi " hoş bulduk " dedi furkan. " buyurun şöyle geçin " dedi Aleksiy onları ayazların masası ile çapraz bir yere götürdü. Alara ve abisi orda beklerken furkan " Alara bu o deyilmi? " dedi Ayazı işaret etti " kim abi? " dedi Alara onun baktığı yere baktı ve Ayazı gördü " evet o da onun burda ne işi var? " dedim " Allah bilir amma bu adam her seferinde senin karşına çıkıyo " dedi furkan " evet abi bende farkettim " dedi Alara " güzel ne iyi fark etmişsin " dedi furkan " abi sende dur ya " dedim " tamam şimdi susuyorum sonra ağlıyarak yanıma gelme " dedi furkan " tamam abi " dedi Alara ayazın olduğu yere doğru haraket etti. Ayaz onun oraya doğru geldiyini gördüyü için oda öne doğru adım attı. " merhaba " dedi Alara " merhaba " dedi Ayaz " senin burda ne işin var " dedi Alara " adam çağırdı " dedi Ayaz " ha öyle Sen gelmedin yani? " dedi Alara " yok " dedi Ayaz " öyle olsun " dedi Alara " bence de " dedi Ayaz " amma " dedi durdu " ne amma? " dedi Alara " güzeliyin dilimi susturuyo " dedi Ayaz Alara " tesekur ederim " dedi . Bu zaman Aleksiy geldi. " Alara hanım sizi bu adamla tanış etmek istiyorum " dedi " geliyorum " dedi Alara " tabi " dedi " görüşürüz " dedi Alara " burdayım " dedi kollarını açtı " ne zaman istersen " dedi Ayaz Alara adamla birlikde dediyi yere gittiler. " merhaba " dedi adam elini uzatı. " merhaba " dedi Alara elini sıktı. " sizi tanıdığıma memnun oldum " dedi adam " bende " dedi Alara " sizi tanımak güzel bir şeref oldu aslında " dedi adam " tesekur ederim " dedi Alara. " size yardım etmekden mutluluk duyarım ne zaman istersiniz araya bilirsiniz " dedi ve kartını uzattı. " tesekur ederim tabi gerekirse " dedim . Kartı aldım abimin yanına döndüm. " kimdi o adam? " dedi " ne bileyim yardım ede bilecek biriymiş " dedim " anladım " ded adamın bana verdiyi karta baktım . Üzerinde araştırmacı yazıyodu kendi kendime bu adamın bana ne yardımı ola bilir ki? Dedim gerçekden araştırmacı ne yani?. Allah Allah aslında aklıma bir şeyler geldi. EN son annem nota çiçeklere dikkat et yazıyodu. Demek evde yani Parisde olan evde bir şeyler var amma ne oraya gitmem gerek. Abimle konuştum konunu direk aklıma geldiyi anda " abi " dedim ona yaklaşım " efendim güzelim " dedi " abi bence diger not eski evde yani Parisde " dedim " nerden çıktı " dedi " bak şimdi Annem en son ne demişdi çiçeklere dikkat et diye demi onun en sevdiyi çiçekler bahçede olanlardı yani eve gitmemi söyluyor " dedim " ola bilir " dedi " bencede ben bir bakayım " dedim " tamam ne zaman? " dedi " yarın yada diger gün " dedim " tamam " dedi. Biraz sonra dans için erkekler kadınları dansa kaldırıyodu. Bir anda kafamı kaldırdığımda önüme uzanan iki el gördüm abim bu zaman " kardeşim ya benim dansa kaldırmam gerekiyo hem sen onun neyisin kardeşim " dedi " tamam abi sakin " dedim " yok yani haklıyım " dedi " haklı ola bilirsiniz amma ilk ben geldim neden olsa bu hanımefendinin bir kuralı var ilk gelen " dedi ayaz bunu nasıl bildi. Gözlerine baktım. Kahve renkli gözleri mavi gözlerimi buldu. Sadece baktım nasıl biliyo diye baktım. Abim elini çekti çünki biliyodu kural kural diye ayazın uzatığı eli tutum. " tesekur ederim " dedi ve dans pistine geçtik " rica ederim amma nasıl bildin? " dedim ve dansa başladık. Bir elini belime doladı digeri ile elimi Tutu bende bir elimle onun elini digerini ise omzuna koydum. " her kes biliyor bence " dedi " hayır yanlış cevap şansınızı tekrar deneyin " dedim " tamam o zaman bana özel " dedi " yok vip paketler bağılı çalışmıyor " dedim. " öylemi " dedi " evet " dedim. " tamam " dedi dansı bitirdikden sonra " tesekur ederim " dedi " esas Ben ederim " dedim. Masaya döndük biraz sonra davet Bitti. Biz eve döndük. " her şey iyi gidiyor " dedim " İnşallah " dedi abim yukarı odama çıktım . " üzerimi deyiştim. Koltukta oturdum. Kendime gelemeye çalışdım günler her zaman yorucuydu. Hemde çok. Bu gün daha kötüydü . Acaba bula bilicekmiyim. Sonunda gelip çıka bilirmiyim. aklıma abim ve ipek geldi. Ya yolun sonunda öyle bir şeyle karşılaşırım yok olurum. Nasıl olucak. Diye düşünmem gerek. Genelikle babam Beni yalan bir hayat üzerine inşa etti hayatım yalandı. Giyindiyimde taktıklarım yalan olmasada Bazen ağlamam gülmem yalandı. Bu hayata yalan olmayan birine olan aşkım ve kırgınlığımda . En esas kırgınlığım öfkeye döndüyünde Ben Ben olmuyorum. Babam Beni kendine azrail diye büyütü biliyodu onun sonu olucağımı bile bile büyütü amma neden yaptı. Benim için gelecek planı neydi. Biliyodu tahmin ediyodu baya Zeki bir kızdım neden öyle dedi bana her zaman Senden hiç bir şey olmaz diye dedi aklım almıyo planı neydi ki. Beni eskiden hazılırken biliyodu en iyisi olucağamı. Biliyodu. Neden böyle oldu sonu. Aklıma gelince bile kötü oluyorum. Beni eğitimlere gönderdi en iyi şekilde hazırladı. Kendi ismi için en iyi şekilde hazırladı. Garipdi abime bu kadar yaşatmadı. Amma Ben yıllar önce söz verdim. İpek öyle yaşamayacakdı .
Bu bölümlük bu kadar baysss beybiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölümun dansı
RomanceO bir örgüt kuruçusuydu. O örgütün ismini bile annesinin bırakrığı notlar ile koydu. O bu örgütü annesi için kurdu ve amacı o notları acmak amma bilmiyodu ki bu notlardan başka şeyler çıkacak öyrecenek çok şey var