"Unutma aşk tek kişilik bir iş diyil tek kişilik yaşanmaz " :)
Sana aşkdan bahs eden insanı seversin. İlk defa aşık olursun. O zaman o insanla hayat guzel olur. Sahiplenir aşık olur sana hayatı öyretir. Sabah kalktım. Aşağı indim Kaç zamandır ipeyi gormuyodum. Odasına indim uyanmıştı amma hala yatağındaydı. " guzelim gunaydın " dedim " Alaş yehu sonunda geldin " dedi bana sarıldı. " evet geldim nasıl geçti abine alıştınmı " diye sordum. " evet alıştım " dedi " Baya sevdim iyiki geldi " dedi ipek " o zaman hemen kalkalım hazırlanıb inelim Sen giyin bende giyineyim" dedim odama geçtim. Uzerimi deyiştim. İpeyin odasına gittim. Oda giyinmişti. " Hadi bakalım inelim " dedim elinden tutum.
Asagi indik. Evde abim ve Ece vardı. Ece benle şirkete gelicek. Abimde gelecek karısını karşılamaya gidicek kız gelsin artık evlensinler de ipeyin işi hall olsun artık gerçekden sıkılıyorum. " gunaydın abi " dedi ipek koştu sarıldı. " gunaydın guzeller " dedi " sanada gunaydın abi ve ece " dedim " gunaydın Alara " dedi ece kahvaltı yapıldı. Biz çıktık. Abimde sevgilisi veranı almaya gitti. Şirkete geldik. Ece ipeyi aldı. Biraz şirkete gezdirmek için gitti. Bende isler için odama geçtim. 10 15 dakika sonra kapı çalındı. Kafamı hic dosyadan kaldırmadan. " gelin" dedim kapı açıldı. Çok tanıdık o koku iceri doldu. " merhaba " dedi kafamı kaldırdım. Onu gördüyüm an kafam da olan her şey uctu. "Gunaydın" dedim " dun sormuştum gelicem deye " dedi " iyi etin gel gec " dedim geçti onumde oturdu. Biraz sonra kapı çaldı. " Alara " dedi kapıda olan ses bu zaman Ayaz da bana dosyalarda yardım ediyodu. Kapıya dogru baktım koyu kahve rengi gözleri sarı saclı guzel bana bakıyodu. Kendisi abimin sevgilisi veraydı. Guzeliyi Beni bile gececek dereceydi. Baya guzel kızdı benle aynı yaştı. " Vera guzelim hoş geldin " dedim " hoş bulduk " dedi sarıldık. " ne iyi etin geldin sonunda " dedim " evet sonunda amma bundan sonra sonuna kadar burdayım "dedi " sevgilimin yanında " dedi abime baktı. Abimde ona baktı guldu. Oh sonunda geldi. " bu kim? " dedi arkamda olan Ayazı gosterirek " yoksa " dedi " yok yok deyil sadece iş arkadaşım " dedim " ha öylemi " dedi " bak kızım ima etme " dedim " tamma tamam " dedi " ee napıyosunuz " dedim " düyün hazırlığı " dedi " guzel o zaman zaman kayb etmeden başlayın bende yardım edici eksiksiz olsun " dedim " evet haklsın dogru " dedi Vera " o zaman biz gidelim " dedi " tamam benle konuşursunuz detayları gün içinde " dedim " tamam " dedi Vera odadan çıktılar. Yerime tekrar döndüm.masaya oturdum.ayaz benden biraz aralı kalmıştı. Sandelyeni yanıma doğru çekti.kafamı kaldırdım ona baktım. " noldu dosya bitimi? " dedi ayaz " aha biti diyerini vere bilir misin" dedim " tabi " dedi ayağa kalktı.dosya olan yere gitti. Dosyanı aldı. Yanıma geldi. Oturdu. Bir dosyada o aldı. " kalem" dedi " orda var " dedim masanı gosterdim. Oraya doğru ireledi kalem aldı. Geri döndü. Tekrar geri oturdu. İkimizde dosyaları incelemeye başladık.
Ayaz Kara
Odasına girdiyimde. Karşısında bir yığın dosya vardı. Odaya girdim dosya ardında mavi gözler gorundu." merhaba geliceyimi demiştim" dedim" ha evet doğru gec " dedi sonra ona yardım etim dosyları yokladık. Baya işi vardı. Bende bir dosya aldım. Ve yanına oturdum. Arada bir kafamı kaldırıb onun mavi gozlerine bakıyodum. Guzel iyi Baya guzel hemde bak bak doyamasın. Ona baktığımı fark etiyinde oda bana baktı. Bir anda afalladım.napıcamı bilmedim. Kafamı aşağı saldım. Dosya ile ilgilendim. Bir anda kapı çaldı. Adamları ola bilir diye bir az uzaklaştım. " alara hanım istediyiniz dosyalar" dedi iceri giren kız " sagol bera" dedi " buyurun " dedi kapını açtı çıktı dışarı. " yuh yani Sen kendinde eziyyet ediyosun" dedi Ayaz" napa bilirim başka adamlar hakkında bilgim olması gerek " dedim " yanı oda doğru amma yinede " dedi Ayaz " ee napıcam " dedim " mecbur " dedim tekrar. Dosyalarla biraz ilgilendim. Sonra telefona baktım Kara mesaj yazmıştı. Üsten okudum.
" Ayaz abı Sen nerdesin" diye mesaj atmıştı. " yoksun ortalarda"dedi bende cevab olarak. " alaranın yanındayım " diye mesaj atım.
Kara-İyi abi arada sırada burayada gel orgut lideri olduğunu bilsin tamamı
Ayaz - bak oğlum benle dalga gecme birazdan gelirim
Kara-abi benle senle dalga geçmiyom gerceyi soyluyorum.
Ayaz- öyle olsun ne diyorum
Sonra telefonu kapatım. Kafamı kaldırdığımda alara da telefonla uraşıyodu biriyle konuşuyodu. Bende cok takılmadım.
Alara Bektaş
Aslında gelmesi Baya iyi oldu. Yardım etti cabuk biti. Sonra biraz telefona bakayım dedim. Baktım Demir mesaj atmış. Ondan bir kaç şey sormuştum. Oda cevab vermiş. Yeni gördüm.
Demir -Alara dosyanı buldum. Gelirsen veririm birde Murat yaşıyo bizim evde istersen gel seni gizlice depoya goture bilirim
Alara -guzel iyise nerde olduğunu öyrendim gele bilirsem kendim gelirim
Demir -nasıl istersen benim için sıkıntı yok
Alara - guzel gorusuruz o zaman
Demir - tamam gorusuruz birde Alara Ayaz seninlemi
Alara - He evet benimle
Demir -arada o guzeliyinden biraz azalta bazıları biraz ordan ayrılsın ki, burda birileri olduğunu hatırlasın
Alara - tabi nasıl istersen
Dedim sonra konuşmanı bitirdim.
Kafamı kaldırdığımda Ayaz bana bakıyodu. Bende ona baktım. Baya yorulmuştum. O anda kapı çaldı. " gel " dedim kapı açıldı. İpek koşarak bana doğru geldi. " alaş tahmin et biraz önce kimi gördüm " dedi " kimi guzelim" dedi " Vera ablanı " dedi " iyi guzel " dedim " AA sendemi burdasın " dedi ipek " garip adı olan " diye ekledi. " evet oyum" dedi Ayaz " ne guzel " dedi " senin ismin neydi" dedi Ayaz " gel bakalım buraya " dedi " benim adım ipek " dedi ipek. Gulduk eline çoçuk baya yakışıyoydu. Ona baktım.
Bu gunluk bu kadar Bayy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölümun dansı
RomanceO bir örgüt kuruçusuydu. O örgütün ismini bile annesinin bırakrığı notlar ile koydu. O bu örgütü annesi için kurdu ve amacı o notları acmak amma bilmiyodu ki bu notlardan başka şeyler çıkacak öyrecenek çok şey var