23- bazı notlar

3 1 0
                                    

" masalın sonu " giden dönmedi " " kalan unutmadı "

Yukarı çıktım üzerimi deyiştim. Sonra aşağı indim. Abim yanıma geldi " naptınız? " dedi " iyi anlaşma yapıldı ve adam bazı notlardan bahsetti ki bunlar zamanla karşıma çıkacak her şeyin aydın olmasına az kaldı ve yarın bana yardım ede bilecek adamları bir araya toplayacak ve bir parti yapacak " dedim " güzel geliriz destek oluruz" dedi " tamam abi " dedim . " ee aşağı inelim " dedi. Aşağı indik. İpek yanıma geldi . " abla özledim seni " dedi " bende seni " dedim " gel bakalım " dedim onu kucağıma aldım. " napalım güzelim " dedim " bilmem abla " dedi " tamam o zaman abi ve Vera abla bilsin napalım " dedim " bir düşünelim" dedi abim " bence hobbi yapalım " dedi Vera " hobbi ne yenge " dedi ipek " şimdi seni mutlu edicek bir şeylerle uraşmak onunla mutluk olmak eylenmek zaman geçirmek " dedi Vera " güzel yaa " dedi ipek. " ee o zaman hobbi seçelim" dedi ipek " bak güzelim hobbi çokdur mesale bazıları resim çizer, bazıları müzik dinler, arabayla ilgilenir ve yada bahçe işleri ile şimdi Sen kendine seni rahatlatan bir şeyler seçmelisin " dedim " tamam o zaman " dedi " Ben kendime hobbi " dedi ipek " evet güzelim? " dedim " şimdi ya karar veremedim " dedi ipek güldük " yaa ipek " dedim gülerken. Bir anda telefon çaldı. Telefonu pantolunun cebinden çıkardım. Arayan Aleksiydi açtım. " merhaba alara hanım " dedi " merhaba " dedim " nasılsınız? " dedi " xaroşo( yaxşı demekdir ) " dedim " krasivayy yarın sizi saat 8 - 9 gibi benim malinakanede bekliyorum bu güzel balo için " dedi " xaroşo " dedim " paka" dedi " paka " dedim kapatım. " ne dedi? " dedi abim " yarın saat 8-9 gibi onun evinde bizi baloya bekliyorumuş " dedim " tamam sıkıntı yok " dedi " tamam " dedim " abla bahçeye çıkalım sıkıldım " dedi " tamam olur " dedim. Biz bahçeye çıktık. Oyun oynamak için çalışan bahçeye ipek için bir kaç atıştırmalık getirdi . Bizde bahçede topla oynadık. Azərbaycan oyunlarından biri ortada kaldı. " abla bu nerenen oynu? " dedi " Azərbaycan " dedim " yaa gezmek isterim " dedi " tabi ne zaman istersen büyü kendin gidersin " dedim " gerçekden mi? " dedi " tabi " dedim. Oyunu oynarken ipek Baya eylendi çok güzel gülüyodu. Ya iyki var " aaa elendim " dedim " bu arada elendiyin ilk oyun " dedi abim " doğru ha " dedim.
Ayaz kara ve adamları
" yani abi sen şimdi diyorsun ki yarın balo var " dedi Uraz " evet " dedim " şimdi bunun nedini alara o ailesi daha doğrusu annesinden kalan notlar bu mu yani? " dedi Kara " Sen onun " dedi durdu demek istemiyor gibiydi " Ben ilkde anladım yenge dedim hiss etim bende güclüdür 6 - cı hiss " dedi Uraz güldüler " Allah seni hiç güleceyim yoktu Uraz " dedi demir " ee ne güzel abi güldün " dedi Uraz " Sus lan " dedi demir gülerek. " vay be anneleriniz o zaman arkadaşmış demek " dedi Kara " öyleymiş" dedim " nasıl be " dedi demir " ne bileyim ben kardeşim " dedim " neyse kapatın konuyu kız bilmiyor kendisi öyrenecek eninde sonunda olucak öyrecenek bunu ne olursa olsun yarın seninde orda olman ona süpris olucak" dedi demir " doğru adam öyle dedi kendisi öyrenmeli Ankara öyle demiş bu arada Ankara biliyomuş " dedi Ayaz " aaa neden demediler? " dedi Kara " çünki o zaman annesi imporitiçe gibi bir şeydi onlara emr etmiş gibi bir şey her kes biliyo annesi bile Ankara o adam ve bazıları amma kadın notlarla emr etmiş yanı öyle düşün " dedim " neyse eninde sonunda bizim yenge işte " dedi Uraz güldüler.
Alara bektaş
" abla Ben yoruldum " dedi ipek " tamam güzelim gel otur dinlen biraz hemde akşam oldu " dedim " olur abla " dedi gün batığı için her kes eve girdi. Her zaman olduğu gibi akşam saat 9 yemek yendi sonra televiziyona bakıldı akşam saat 10 - 11 için alara " ipek ablacım geç oldu Hadi uyku zamanı " dedim " tamam " dedi ablasına asla karşı koymaz sanki abla deyil Anne ve ablası ona asla anneye laf söylenmez derdi bu yüzden ablasının bir lafını iki etmez öyle biri yukarı ipeyin odasına çıkarlar ilk dişler fırçılanır sonra pijamalar sonra direk yatak ipek oyun oynadığı için yorgundu direk uyudu. Bende odadan sesiz şekilde çıktım kendi odama geçtim. Üzerimi deyiştim. Sonra dolapı açtım. Kendime elbise baktım birini beyendim siyah çizgileri olan ona uygun birde ayakkabı sonra yatağa geçtim. Uyumak için gözlerimi kapatım. Ve uykuya daldım bu nadir gecelerdendi rahat uyku uyuyub rahat oluyodum. Nadirdi bu genelde. Sabah baya rahat şekilde uyandım. Yatakta doğruldum kapı çaldı " gel " dedim kapı açıldı ipek içeri geçti. " gel ablacım " dedim " abla Ben erken uyandım " ya güzelim gel buraya " dedim yanıma geldi koşarak yatağa geçti bana sarıldı bende ona saçlarını okşuyarak " moya krasavçika " dedim " abla ne dedin? " dedi " benim güzelim dedim " dedim " abla bende o dilde öyrenmek istiyorum " dedi " ablam bu rusca ve bizim annemiz oralıydı tabi öyreneceksin o ne demek " dedim " abla gerçekden mi? " dedi " tabi de Sen söyle bakalım büyünce ne olucaksın? " dedi " tasarımcı " dedi " tamam " dedim biraz sonra ipekden ses gelmedi uykuya daldı. Galiba bende öyle uyudum bir saat sonra ipek kıpırtadı bende uyandım oda uyandı " Hadi bakalım kalkalım " dedim Tamam anladında kafasını salladı. " Hadi bakalım " dedim ikimizde aşağı indik. " oooo günaydın moya krasavçikalar " dedi abim o Vera güldü " sizede günaydın " dedim kahvaltı yaptıkdan sonra. Evde kaldım binaya gitmedim ipekin hocası geldi bende dersi bölmedim çalışma odama çıktım ve şimdiye kadar olan tüm notları önüme döktüm bakayım ne kaçırdım diye " acaba ne kaçırdım ki Ben adam öyle dedi diger not nerde? " dedim en sonda olan nota baktım. En son notda şöyle yazıyodu. " güzel kızım sona çok az kaldı en sonunda tüm gerçekleri öyreneceksin bana asla kızma en doğrusu buydu seni baban gibi kötü birine vermezdim " diye yazmışdı asla anlamıyordum ne demek istiyor orda diye anlamak istiyorsam bile aklım almıyodu amma bu notu okurken aklıma bir şey geldi. " nerde kaldı bu kız güzelim " dedi babam " merak etme gelir her halde spor uzun çekti " dedi annem " tamam hele bir gelsin " dedi biraz sonra kapı açıldı alara içeri geçti salona hiç girmek istemiyordu direk görünmeden odasana gitmek istiyordu. Amma baba bektaş gördü " alara " diye bağırdı bu zaman arkadan o geliyodu " efendim baba " dedi " gel buraya çabuk " dedi bu zaman arkadan uğur geldi alara salona geçerken. " nerdesin?" diye tam bağıracakdı. Uğuru gördü u donuşu yaptı "o hoş geldin oğlum " dedi " privet " dedi uğur bu zaman uğur devreye girdi . Alara unutuldu aslında mutlu oldu çünki neden geç geldi diyicekdi oda bilmiyorum diyicekdi ve Ceza olarak onun en çok korktuğu dar ve karanlık odaya kapatacakdı. Çünki Alara dar alandan korkar, onun fobisi vardı. Ve bunu tüm aile biliyor en çok da babası çünki işine geliyordu. "
Bir anda kendime geldim. Aşağı indim kendime gelmek için ipeyin hocası gidiyodu. " merhaba " dedi Hoca " merhaba nasılsınız? " dedim " iyi siz? " dedi " sağolun ipek nasıl nasıl gidiyor? " dedim " Baya iyi ipek hemen kavrıyor Baya kolay oluyo " dedi Hoca " güzel tesekur ederiz " dedim hocanı yolçu ettik. Bizde salona geçtik.
Bu günlük bu kadar

ölümun dansı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin