" Beni benden öyren her kese aynı değilim "
Sabah kalktım üzerimi giydim.
Aşağı indim. İpek Beni görünce " abla " diye koştu bana sarıldı. " ablam " dedim ona kucağıma aldım sarıldım. " güzelim kahvaltı yapalım bakalım haydi " dedim " tamam abla " dedi birlikde kahvaltı yaptık. Ben dışarı çıktım. Bu gün yanlız gitmek istiyordum " alara hanım " dedi Qarayev " siz ayrı aracla geçin Ben yanlız gitmek istiyorum " dedim " tabi nasıl isterseniz " dedi arabaya bindim. Çalıştırdım yolda öyle şarkı açtım ve en sevdiyim şarkı " zeynep Alasya - öyle garipdir ki hayat " baya güzel hayatı. Binaya geldim. Yukarı çıktım odama girmeden önce asistanı baktım. Yerinde yoktu. Neyse dedim kapını açtım içeri girdim amma karşımda oturan kişi. Ilgaz sezerdi dünyada çoxu şeye karşı dik duran biriydi. " zdravstvuyte!* " dedi " sanada merhaba " dedim " galiba rus diline tövbe ettin " dedi " yok etmedim " dedim " neden peki " dedi " bilmem belki eski hayat " dedim " haklı ola bilirsin " dedi " eee Sen neden burdasın? " dedim " bazı konular var seni çala bilirmiyim ? " dedi " Beni? " dedim " evet " dedi " tamam o zaman " dedim çantamı masaya bırakmadan çıktık. Biz çıktıka asistanım ordaydı " Ben birazdan gelirim " dedim " tabi " dedi çıktık. Benim arabamla sahile gittik. Burası baya güzel bir yerdi kayalık, sahil , temiz hava, baya güzel bir yer burası cenneti bana göre bazen sıkıştığımda buraya geliyordum. Arabadan indik yolda sıcak kahve almışdık. İndik arabaya yaslandık konuşmaya ilk o başdadı " pembe baya yakışmış hatta rengini açmış bir daha siyah giyinme " dedi ılgaz " tesekur ederim pembeni bana yakıştıran nadir insanlardansın " dedim " güzel bir bakış acısı " dedi güldüm oda güldü. " aklıma eski günler geldi " dedi " benimde " dedim " senin güzel bir sözün vardı neydi " dedi " ha hatırladım yüksekde açan çiçek yanlız, her kesden ayrı hayat sürer demişdin haklısın bak doğru bende fark ettim öyle " dedim " demek doğru " dedim " bazen haklıyım " dedim " evet haklısın " dedi ılgaz " duyduğuma göre bazı notlara ulaşmışsın " dedi " evet öyle oldu amma daha son deyil " dedim " zaten son olsa senin de sonun olurdu " dedi ve bu fikir aklımda yankı yaptı demek doğru düşünmüşüm bazı notların sonu benimde sonum ola bilir. Yada sadece öyle düşünüyorlar ne alaka amma yani .
‧͙⁺˚*・༓☾ ölümün dansı ☽༓・*˚⁺‧͙
" yani " dedi demir " şimdi biz ne fikiri ireli sürüyoruz " dedi demir " şimdi abi ipek kim? " dedim " güzel soru " dedi kara " bence zorla olan evlilikden olan çoçuğu " dedi Uraz " gerizekalı " dedi Kara bir tane vurdu kafasına " acıtı " dedi Uraz " ne dedim şimdi Ben ? " dedi " ne diyiceksin olmaz onun çoçuğu olamaz " dedim " o zaman ne? " dedi Kara " Allah bilir " dedi demir " Şu Konun sonu ne oldu ne zaman öyrenecek kaderinde olan adam sensin " dedi demir " dur sende abi daha yeni notlar almadı alıcak amma öyrenecek kısa zamanda " dedim " inşallah " dedi Kara " Vallah öyrense rahatlardık " dedi Kara " hemde yeni yenge gelirdi " dedi Uraz bu kez Ben bir tane patlatım kafasına her kes güldü. " neyse ya bu gerizekalı iyki var ha " dedi Kara " Vallah arada yüzümüz gülüyor " dedim " amma yani abilerim gerizekalı olmadı amma demir abi " dedi demire baktı " bakma Vallah öyle " dedi demir. Çünki genel olarak onu kurtaran oydu amma şimdi oda çekildi. " neyse sizle konuşulmaz kendim bulurum " dedim " Allah Allah bak ya bul bakalım " dedi demir " aman be " dedim. " aman ne? " dedi demir " neyse Ben odandayım bir şey lazım olursa " dedim " tamam " dedi Kara. Odama çıktım Baya düşündüm.
‧͙⁺˚*・༓☾ ölümün dansı ☽༓・*˚⁺‧͙
" aman be duygulandık " dedi ılgaz " gerçekden ya " dedim " şimdi Senle eski Sen aynı deyil belkide eski sende şimdi ki seni görse ellerimi öper o kız güclü bir kıza dönüşdü hemde kısa sürede " dedi " Sağol ya bu kadar iltifat ilk yani " dedim " o zaman ilkim diye mutlu olmam gerek " dedi ılgaz " yani hala çapkınsın " dedim. " o zaman geri dönelim " dedi ılgaz " olur " dedim arabaya bindik. Direk şirkete.
‧͙⁺˚*・༓☾ ölümün dansı ☽༓・*˚⁺‧͙
" merhaba " dedim " merhaba " dedi ayağa kalktı " buyurun Ayaz bey " dedi " zahmet etme açelya hanım odasındamı? " dedim " Hayır ılgaz beyle çıktılar geri dönermi bilemem" dedim " ılgaz kim? " dedim " furkan bey gibi abisi amma kan kardeşi deyiler birlikde büyüdüler sadece " dedi " anladım tesekur ederim " dedim. " beklemek isterseniz odasına geçe bilirsiniz " dedi " tamam " dedim arkamı döndüm odasına gittim. Beklemeye başladım. Stresten ayağım durmuyodu. Bir az sonra kapı açıldı bir çift gözler beni görünce şaşırdı. " Ayaz " dedi " merhaba " dedim. " merhaba " dedi arkamdan ılgaz denen adam. Açelya öne ireledi masasına geçti. Çantasını bıraktı oturdu. O adam bana yaklaştı bende ayağa kalktım çünki çoçukluğumda bana bunu öyretmişdi annem centilmen erkek ol ayağa kalk. Elini uzatı " ılgaz sezer " dedi bende uzatığı elini sıktım " Ayaz Kara " dedim " memnun oldum " dedi " bende " dedim oturdum. Gözüm açelyaya kaydı hemen bana bakıyordu. Ilgaz oturmadı. Odada dolaşırken. Açelyaya " kanka burda bu kadar bitki çiçek var neden bir tanede olsun açelya çiçeği yok " dedi ılgaz ilk defa duyuyordum açelya çiçeği vardı. Garip hiç duymamışdım bende sevirdim bitki çiçek amma duymadım. " evde var kendi odamda " dedi kafası aşağıda dosya bakarken cevab verdi. Bende ona bakıyordum " senin odanda " dedi ılgaz güldü. Açelyanın masanın yanına geldi. " evet neden güldün? " dedi " ya senin odanda ışık varmı bildiğim kadar orda daha icat olunmadı " dedi ılgaz " o çiçek yaşıyorsa büyük bir şey " dedi " bende hala yaşıyorum karanlık hayata " dedi açelya kafasını kaldırdı gözlerini ılgaza dikti. Oda ona baktı . Ilgaz hemen gözlerini ondan ayırdı. Ordan uzaklaştı koltuğa geçti oturdu. Benim yanımda. " ee açelya eve giderken bende gelecem neden olsa furkanı Baya özledim " dedi " tamam " dedi açelya kafasını asla kaldırmıyodu. " kızım arada kafını kaldır " dedi oda kaldırdı " He bak kaldırdım n oldu? " dedi elini çenesine dayadı. Baktı ilk ılgaza sonra bana baktı sonra tekrar kafasını aşağı saldı. Bir anlık kendimi eskisi gibi boş hiss ettim. Ayağa kalktım. Hemen odadan çıktım. Arkamdan açelya da çıktı. Bende giderken beni yakaladı. Kolundan tutu. " noldu? " dedi " hiç önemli işim vardı görüşürüz güzellik " dedim arkamı döndüm tam giderken döndüm " pembe yakışmış " dedim tam anında asansör geldi. Bende bindim ordan hemen arabama ve eve geçtim geldim yukarı odama geçtim çalışma masama. Aklıma açelya çiçeği geldi hemen baktım bilgisayarda " Baya güzel bir çiçek " dedim kendi kendime ve bir anda aklıma " bu çiçeğin dövmesi var açelyanın kolunda " dedim evet vardı . Hatırladım. Tam sol kolundan bileğine doğru olan kısımdaydı. Aklıma geldiyinde kendimden geçiyordum tüm günü aklımın bir kısmını sarıyodu . Eskiden yanlızlık için olan bir şey şimdi gerçek oluyodu. Gerçekden kaderin olucak dedikleri kadın galiba gerçekden kaderim oluyodu. Ben asla inanmazdım eskiden annem ve yakın arkadaşı aile dostumuz olan Eva teyzeyle birlikde çıkardıkları fal torot zımpırtısı orda diyordu kaderinde olan kadın ismi yok amma baş harfi " A " öyle mi derdim amma asla inanmızdım oldu.
Bu bölümlük bu kadar sizce annesinin açelyaya bıraktığı notlarda ne diyo bu konumu acabaBirde açelya çiçeği konusu : bir anda oldu ismin anlamına bakarken öyle goglede çıktı karşıma sonra baktım araşdırdım resimlerini buldum güzel çiçek harbiden.
Bu arada ismin anlamıda tam ona uygun : zarefet, tutku demekmiş
Buda dövme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölümun dansı
RomanceO bir örgüt kuruçusuydu. O örgütün ismini bile annesinin bırakrığı notlar ile koydu. O bu örgütü annesi için kurdu ve amacı o notları acmak amma bilmiyodu ki bu notlardan başka şeyler çıkacak öyrecenek çok şey var