16-sen benimsin

4 1 0
                                    

" oysa çok ağladım. Ben tek damla yaş dökulmeden "

Hic bir insan sevgisiz büyümez amma ben büyüdüm. Hemde en kotusunden
Biliyormusunuz benim belimde bir dövme var. O dövmeni 20 yaşımda yaptım. Asla neyi sembol eder bilmiyorum çünki annem bir mektupda bunu birakmıştı. Ve bu sonsuza kadar bende kalmıştı. Ne olursa olsun bende yaptırdım. Ondan bana her ne kaldısa hem koruyor hemde bakıyodum gözüm gibi bakıyodum. Asla zarar vermedim. Kimsede zarar vermesine izin vermem. Odamda düşünuyodum iyiki karanlıkdı. Baya düşdüm zaten uyamıyorum
Ayaz Kara
Ona sarılmak bana iyi hiss etiyor.benden olsa aylarca öyle kala bilirim onunla saçı ve kendi kokusu bana yetiyor . O odasına gitti zahatsız etmek istemedim bende aşağı indim. "  Ayaz yağız uyumuşmu? " dedi demir " he abı uyudu merak etme " dedim " oh iyi uyumuş " dedi. Biraz öyle oturduk. Bir ara aşağı indim kontrol odasına gittim. Baktım bir gelişme yokdu. Tekrar yukarı çıktım. Bir az sonra telefon her helde alaranın odasına gitmesinden 1 2 saat geçiyodu. Arayan Eceydi. " alo efendim " dedim " merhaba Ayaz nasılsınız alara nasıl? " dedim " iyi odasında en son uyumak için giti " dedim " Ayaz arada odaya bir bak telefonu kapalı o genelde böyle olunca uyumaz zaten uyumaz kolay kolay " dedi " nasıl yanı ece " dedim " ece mi? Onu aradı " dedi Kara " ohh abicim ece diyince heyecen geliyo " dedi demir " sus abı duyucak" dedi Kara " tamam tamam lan " dedi demir " tamam ece bakarım şimdi " dedim " sagol " dedim telefonu kapatım. " noldu " dedi Kara " alara telefonu kapalıymış hemde diyo ki o kolay uyumazmış yukarı çıkıb bakıcam sizde dikkatli olun " dedim " tamam sende " dedi demir yukarı odasına çıktım. Kapını çaldım. İçeriden ses geldi. Gercekden uymamış " gel " dedi. İceri girdim. " müsaitmisin gele bilirmiyim? " diye sordum " gel Ayaz " dedi gectim koltukta oturmuştu. Yanına oturdum. " neden uyumadın " dedim " sen nerden anladın " diye sordu. " ece aramış ulaşamamış beni aradı hemde uyumasın diye dedi bakayım dedim " dedim ona " evet her zamana böyle olunca kolay kolay uymam ümumi zaten uyumam da yinede " dedim şuan içimden deli gibi ona sarılmak istiyodum. Zor duruyorum. Onu öpmek istiyorum zor duruyorum. Gercekden ve lafa başladı " amma ilk defa birinin kokusu beni rahatlatıyo " dedi kim lan o inşallah benimdir. Yoksa o adamı gebertirim. " kim o? " diye sordum amma sesim galiba sert çıktı. Her zaman daha doğru onu tanıdığımdan ona karşı her zaman sesimi alçak kullandım. Hic bir zaman diyerleri gibi ne yukseldim nede bağırdım. Çünki onun neler çektiyini biliyodum. " o "dedi " evet " dedim " o sensin Ayaz " dedi Ben az önce ne duydum o benmiyim dedi yoksa benmi yanlış duydum. Evet evet yanlış diyil sensin dedi. " Ben? " dedim kafasını salladı.
" Ben? " dedim tekrar " Sen ha Ayaz Sen Allah Allah duymuyomusun beni " dedi " yok duyuyorum da ilk defa böyle diyen biri oldu " dedim " gerçekdenmi hayatında hic mi biri olmadı? " diye sordu. " Hayır " dedim " aaa gerçekden " dedi " sende olmuş galiba " dedi " bir nişanlım oldu onu da bilirsin zorla " dedim " biliyorum " dedim . " o zaman bu gece bana sarıl uyu iyi uyursun belki " dedim " olurda uyurum amma Sen " dedi " Sen beni merak etme " dedim Ben zaten dunden hazır. Ayağa kaltım. Onu yatağa getirdim. İkimizde uzandık. Kafasını ğöğsume koymasını söyledim. Her halde öyle bir kac dakika kaldık. Ve sonra haraket etmediyini fark etim. Nefes alış verişide yavaşlamıştı. Uyumuştu. Biraz sonra bende uyudum. Kokusunu  duymakdan adam kendini alı koymuyodum. Nasıl uyumuş uzun süredi böyle uyumadım her halde.
Alara Bektaş
Güneşin parlak ışıkları yuzume vurdu. Uyandım nasıl uyumuşum ki, rahatlamaşım çok rahatım ilk defa böyle guzel uyuyodum. Kendime geldim. Kalktığımda Ayazı gordum. Hala uyuyodu. Yavaşca kalktım aşağı indim. Demir uyanmıştı. Saate baktım saat 9: 10 erkendi aslında " gunaydın demir " dedim " sanada gunaydın " dedi demir " nasılsın alara " dedi demir " iyi Sen " dedi " iyi olmaya çalışıyorum " dedim. " iyi olmaya çalış "dedim telefonu elime aldım. Eceni aradım. " ece nasılsın.? " dedi ece " iyi guzelim Sen " dedim " iyi alara " dedi" ece benim odamda gardoropda takım var onu qarayeva de buraya getirsin" dedim " tamam alara " dedi " ipek nasıl? " dedim " iyi gibi aksam zorla uyudu sensiz uyumuyodu " dedi ece " gelmeye çalışıcam bir kac dakika olsa bile beni görsün " dedim " çalış alara tamamı? " dedi " tamam " dedim telefonu kapatım. Sonra mutfaka geçtim. Kendime kahve yaptım. Bir kac dakika geçti her halde. Fadime abla geldi . " kızım biri geldi Qarayev dedi koruma seni istiyo " dedi "teşekur ederim fadime abla " dedim " Sen sagol kızım" dedim kapıya geçtim. Qarayev gelmişti. "Alara  hanım buyurun " dedi Qarayev dediyim kombini getirmişti. " sagol neler oldu Qarayev " dedi " çok da büyük bir gelişme yok daha efendim olsa sizinle iletişime geçerim" dedi" tamam olsa de " dedim Qarayev gitti. Nede olsa bir şey olması gerek  bilmesi gerek. Yukarı çıktım. Odama geçtim. Uzerimi deyiştim . Tekrar aşağı indiyimde. Ayaz ve Kara kalkmıştı . Ama Uraz yoktu neden mi? Bilmiyorum. Aşağı inerken ayaz bana baktı" gunaydın çocuklar" dedim " sanada gunaydın " dedi Kara " bu nerden? " dedi direk Ayaz " sanada gunaydın Ayaz Qarayeva dedim getirdi " dedi " sanada gunaydın guzel " dedi bana baktı. Gozleriyle aşakdan yukarı süzdü. Bana baktı.

" napmayı düşünuyorsun" dedi demir " onu daha bende bilmiyorum " dedim demire " Sen bulursun" dedi demir " o doğru amma daha diyil " dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" napmayı düşünuyorsun" dedi demir " onu daha bende bilmiyorum " dedim demire " Sen bulursun" dedi demir " o doğru amma daha diyil " dedim . Yukarı çıktım. Tolganı aradım. " efendim alara " dedi " tolga buldunmu? " dedim " evet sonunda aksam bulundu sana aradım ulaşmadı " dedi " ola bilir " dedim" nerde " dedim " atarım sana " dedi " giderken dikkatli ol " dedi tolga "olurum " dedim telefonu kapatım. Tolgadan mesaj geldi. Yeri bana bildirmişti. Aşağı indim tekrar. Her kes koltukta oturmuştu. Önlerine geçtim. " Size bir şey demem gerek " dedim " dinliyoruz " dedi Ayaz " şimdi ben muratı buldum galiba amma oraya gitmem gerek ve siz gelmiyiceksiniz çünki orda başka biri daha var " dedim " onun sizin tanımazı esas da sizin beni tanıdığını bilmek istemiyorum " dedim " ee " dedi Ayaz " şimdi Ben oraya gidicem sizde burda kalıcaksınız " dedim " baska istek " dedi Ayaz " yok Vallah " dedim " alara " dedim " Ayaz sesini bana yukseltme " dedim " tamam sakinim kim gelicek senle " dedi " Ben adamlar ve duman " dedim " kac kişi " dedi ayaz " Qarayev ve 9 kişi " dedim " tamma " dedi Ayaz " o zaman sizi kamerada izliyiceksiniz " dedim " tamam " dedi Ayaz . Biraz sonra kapı çaldı. Fadime abla iceri geldi . "Kızım duman diye genç çoçuk geldi seni istiyo" dedi " gelsin abla bırak " dedi Ayaz " tamam oğlum " dedi bir kac dakika sonra duman içeri girdi. " alara sonunda " dedim " nasılsın " dedi " iyi duman Sen " dedim sarıldık. " ohh iyi olasın guzelim " dedim." Napıcaz " dedim " gidicez " dedim  " onlar " dedi Ayaz ve adamları gosterdi. " onlar burda kalıcak nedeni anladın " dedim " ha doğru tamam " dedi duman Duman aşağıda kaldı. Ben yukarı çıktım. Odama girdim. Bir şey alıcakdım cantamdan. Onda kapı açıldı. Ayaz iceri  girdi. " alara " dedi " efendim " dedim Ayaza " bana bakarmısın? " dedi ona doğru baktım. Brni kendine çekti. "Dikkatli ol sana bir şey olsun istemem " dedi " tamam olurum " dedim  "bak sana bir şey olursa o insanları ve her kesi yakarım " dedi Ayaz sadece ona sarıldım. Kokusu yine buram buram geliyodu  oda elini belime sardı . "Söz sana dikkatli olucam " dedim daha da sıkı sarıldı . Ayaz
Bu gunluk bu kadar bayyyy beybiler

ölümun dansı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin