01

623 35 24
                                    

"ඕහ් මයි සෙක්සි ඩෝල් ඔයා කොහෙද මෙච්චර කල් හිටියෙ ම්ම්ම් ....මීට කලින් කිසිම කෙල්ලෙක්ගෙන් ලැබුන්නැති සැපක් තමා ඔයා මට ඊයෙ රෑ දුන්නෙ "

"සෝ මිස්ටර් පේරේරා ඔයා මට මේන් රෝල් එක දෙනවා එහෙම නේද?"

"ඔෆ් කෝස් බේබි වයි නොට් ...බට් දැන් මට යන්න වෙනවා මගෙ වයිෆ්ගෙ බර්ත් ඩේ එකට ගිෆ්ට් එකක් ගන්න ඕනෙ ..දෙන් සී යු ලෙටර්"

හ්ම් ඌ ගියා එක නූල් පොටක්වත් නැතුව අමුහෙලුවෙන් උන්න මගෙ නලලටත් තොල් තියලා ඌ ගියෙ උගෙ ගෑනිගෙ උපන්දිනෙ සමරන්න ...අමු නිරුවතින් හිටපු මම ඌ ගියාට පස්සෙ හිනා වුනා ජරා බල්ලෝ වටේම ඉන්න උන් එක්ක බුදියගෙන ගෑනිට තෑගි ගන්න යන මේ වගේ මිනිස්සු මට ඕනෙ තරං හම්බෙනවා .ඒත් මොනා කරන්නද ඒ තමයි ජීවිතෙ ප්‍රසිද්ධිය ඕනෙනං ගෑනුද පිරිමිද බලන්නැතුව උන්ට යට වෙන්නම වෙනවා .ඒක තමයි ලංකාවෙ තියරිය ඉතින් මට කියලා වෙනම තියරියක් තියෙන්න විදිහක් නෑනෙ මේ මම "ආශික්‍ය දෙව්‍මිත් වර්ණකුලසූරිය"

එතකොට මේ මගේ ජීවිතෙ. මිනිස්සු පුරුදු වෙලා ඉන්නෙම පිටකවරෙන් බලලා මනින්න ඒත් රගපාන හැම එකාම එච්චර සුද්වන්තයෝද ...මං ඇදෙන් නැගිටලා කාමරේ මුලු අස්සෙ තිබුනු මගෙ ඇදුම් එකින් එක අහුලලා ඇදෙන් තිබ්බා...හ්ම් කමිසෙ සමහර බොත්තන් නෑ ..මම එහෙම්ම ගියෙ නාන කාමරේට හිරිකිතයි මට මං ගැනම ඒත් මිනිස්සුන්ට ජීවත් වෙන්න සල්ලි ඕනෙ මාත් ඒ වගෙ සල්ලි ප්‍රසිද්ධිය වෙනුවෙන් වී කාඩ් කුඩු කරගත්ත අපේ බාශාවෙන් කියනවනං නොම්බර එකෙ වේස බඩුවක් ...මං බලාගෙන උන්නා කන්නාඩියෙන් පේන මගෙ අමු හෙලුව දිහා හිනා වෙන්නද අඩන්නද ෂවර් එක අස්සෙන් වැටෙන වතුර බිංදු ඇගෙ රටා මවද්දී මං ඔහෙ උන්නා .

"සර් මං ඇතුලට එන්නද?"

"සර් මිස්ටර් පේරේරා සර්ට මේ සුප් එක දෙන්න කීවා"

මං උන්නෙ කන්නාඩි මෙසෙ ලග තිබ්බ පර්ෆියුම් වල සුවද බලනගමන් වේද්දී හොටලේ හිටපු වේටර් කෙනෙක්ද මංදා දොර ගාව කෑ ගැහුවෙ මං ගිහින් දොර අරිද්දී ...මට සුප් එකක් එවලා හහ් අර නාකි මිනිහ ඒච්චරටම මං ගැන හොයනවාද මිස්ටර් පේරේරා මිස්ටර් පේරෙරා ඔයා ඉතින් ඔය මං ගැන දන්නැතුව මාව මෙච්චර කෙයාර් කරන්නෙ

ThE  LaSt ChApTeR   <slow update>Where stories live. Discover now