Selamm
Nasılsınız?
İnstagram:kitaplaraskt1rr
Yeni karakterler geldi "karakterler bölümünden bakabilirsiniz""Ne o çok mu utandın?"
Bu adamın sesi neden bu kadar etkileyici?
"H-hayır neden utanayım?"
Bu adam bu kadar yakınımızdayken biz konuşmayı unutuyoruz.
"Yanakların."
Ne olmuş yanaklarıma? Yoksa pancar gibi kızradım mı?!
Ellerimi göğsüne koyup ittirdim.
"Bir daha bu kadar yakınıma girme!"
Dudakları kıvrıldı. "Heyecanlanıyor musun yoksa?"
Ayağımı yere vurdum. "Ne alaka?!" Tekrardan konuştum. "Eğer 'yanakların pancar gibi kızarmış' dersen hiç çekinmeden üstüne atlarım."
Eliyle ağzına fermuar çekip. "Sustum." Dedi.
Susmasaydı görürdü o.
Sinirle Murat ve Eylül'e döndüm. "Sizde gidin başka yerde öpüşün." Arkamı dönüp hızlıca eğitim alanından çıktım. Tabii "Edepsizler." Diye bağırmayı unutmadım.
❀❀❀
Aradan bir hafta geçmişti ve ben iyice iyileşmiştim. Eğitimlerde çok şey öğrenmiştik. Özellikle ben. Ve o gün gelmişti ilk göreve çıkacağımız gün geldi ve çattı. Şuanda toplantı alanındaydık.Göktuğ konuya girdi. "İlk önce bir şeyden bahsedeceğim. Deniz ve Bartu'nun eğitmenleri değişti." Bartu dehşete düşmüş gibi Göktuğ'a bakıyordu.
Yazık bu çocuğun da aşktan yana hiç şansı olmadı.
"Neden?" Diye soran Bartu'nun sesi hüzünlü çıkıyordu.
"Sizi daha iyi eğitecek eğitmenler getirdik. Ama Aslı ve Merve başka öğrencilere eğitim verecek." Suyundan bir yudum alan adam tekrar konuşmaya başladı. "Yarın görev için siyah gezegene gideceğiz. Diğer iki eğitmen gelsin yapacağımız şeylerden bahsedeceğim."
"Hani onların evrenine girmeniz yasaktı?"
Sorduğum soruya Murat cevap verdi.
"Onlar o kuralı çiğnedi. Ve şunu asla unutma Asel kurallar çiğnenmek için vardır." Haklıydı ne diyebilirdim ki?
İçeriye giren iki kişiyi görünce bunların yeni eğitmenler olduğunu anladım. Önden giren kadına baktım çok tatlı bir yüzü vardı sarı saçlarını ikili örmüştü. Arkasından giren adama kaydı gözlerim.
Nefesim kesildi ulan bu ne yakışıklılık.
Gömleğinin iki düğmesini açtığı için dövmeleri gözüküyordu. Alnını kapatan saçları nefes kesiciydi. Taktığı gözlük onu daha yakışıklı gösteriyordu. Acaba sevgilisi var mıydı?
Bakışlarımızla adamı yedik.
Gözlerinden ateş saçan Göktuğ'a baktım çatık kaşlarını daha çok çatıyordu.
Korkmalı mıyız?
"O aklındaki düşünceleri çıkarmazsan onu buradan gönderirim."
Ben de kaşlarımı çattım. "Sanane benim düşüncelerimden?"
"Asel!" Diye hırladığında çenemi kapattım.
Yakışıklığıyla göz alan adam konuşmaya başladı. "Merhaba arkadaşlar." Herkes hoşgeldin dileklerini sununca konuşmaya devam etti. "Ben Aras Özer." Ay bu adamın ismide bir harikaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlike içinde aşk
RomantizmArkadan ağzımı kapatan bir elle donakaldım. Çöp konteynırının yanındaki duvara sırtımı yasladı. Yüzündeki maskeden dolayı hiçbir şey göremiyordum. Halime teyze haklıydı galiba bu saatte dışarıya çıkmamalıydım veya bu ara sokağa hiç girmemeliydim. K...