این پارت تاثیری روی استوریلاین اصلی نداره، صرفا برای بیشتر پرداختن به داستان آیرین نوشته شده و ادامهش توی دومین اکسترا آپلود میشه.
.
.سکوتی که از چند روز قبل خونه رو تسخیر کرده بود با صدای بسته شدن در اتاق، برای چند ثانیه به هم خورد. نزدیک بود داد کریس هم به اون صدا اضافه بشه و تلاشش برای خوابیدن سوهو رو کاملا هدر بده!
با دست، قلبی که تپشش کمکم به حالت عادی برمیگشت رو گرفت و فریادش رو قورت داد. دختری که پشتش بود رو به عقب هل داد و بخشی از وزن بدنش رو روی در بسته انداخت.
- اینجا چه غلطی میکنی؟!
- فقط خواستم...
برخلاف زمزمهی کریس، صدای آیرین توی راهرو پیچید، البته تا قبل از قرار گرفتن انگشت اون مرد جلوی لبهاش.
- آرومتر!
انگشتش رو تا زمانی که سر آیرین بالا و پایین شد برنداشت.
- خواستم ببینم حال سوهو چطوره، همین!
نیمنگاهی به در اتاق انداخت و شونههای آیرین رو برگردوند تا کمی از اونجا دورش کنه.
- مراقبش هستم، هرچند تا حالا همچین موردی زیر دستم نبوده.
- شاید چون تا حالا آدمی به سرش نزده نژادش رو از بیخ تغییر بده؟
زیر چشمهای براقش لبخندی از گوش تا گوش شکل گرفت و دستهاش دو بسته خوراکی رو کنار صورتش نگه داشتن.
- براش روحیه آوردم! زود میام!
- چی- هی! صبر کن!
قبل از اینکه آیرین از زیر دستش در بره، موفق شد نگهش داره. به طرفش خم شد، نگاهش کمی بین دو چشم دختر پرید تا تصمیم بگیره به هر دو خیره بشه.
- ببین، سوهو الان به تنهایی بیشتر از هر چیزی نیاز داره، باشه؟
- اما...
- خودم اینا رو بهش میدم، خوبه دیگه؟ چرا نمیری پیش سونگمین؟
- ولی...
نگاه نا امیدش از دو بسته که بین انگشتهای کریس قرار میگرفتن به چهرهی خستهش کشیده شد.
- ...سونگمین با بنگچان رفته شکار...
- خوبه دیگه! برو چندتا از ماسک صورتهای من رو از توی یخچال بردار، تو اتاقت به ریونگ یا چمیدونم هرکی خواستی زنگ بزن، ناخنهاتون رو درست کنید و غیبت من رو باهم بکنید! فقط دو دقیقه مشغول شو!
وقتی شوک رفتار کریس کنار رفت، برگشت و تا چند ثانیه به راهروی خالی پشت سرش چشم دوخت، اون مرد همین حالا هم درحال پایین رفتن از پلهها بود!
KAMU SEDANG MEMBACA
First slayer
Fiksi Penggemarرقص گناه و احساس، زیر نور افسانهها. • کاپل: هیونلیکس، کریسهو، چانمین ژانر: رمنس، فانتزی cover by: @HikarisHands