פרק פרק פרקקקקקק❤️🖤
סתם בשביל להשוויץ אני הולכת להופעה של טיילור סוויפט
האמת שאני לא כל כך שומעת שירים שלה אבל הבסטי שלי מכורה אליה אז יאללה למה לא
כולה 2000 שקל לכרטיס וי איי פי, לא ביג דיל
🥲קריאה מהנה ותאחלו לי שאהנה מחר בהופעה ❤️🖤💕💖
💚💙
נקודת מבט הארי💚
"הארי!" שמעתי קול מתוק קורא אליי. פקחתי את עיניי באיטיות, ומולי ראיתי את פיבי ודייזי, עומדות בדלת הכניסה, מביטות בי עם חיוכים גדולים. זה היה בוקר יום שבת, וכרגיל משפחת טומלינסון מתארחת בביתנו.
כשהבנות ראו שהתעוררתי הן רצו לכיווני ונשענו מעט על מיטתי.
"ב-בוקר טוב בנות." אמרתי להן בחיוך ישנוני.
"וואו, החדר שלך כל כך גדול!" פיבי אמרה בזמן שהביטה סביבה בהתרגשות.
דייזי עזבה את מיטתי והתקדמה לכיוון החלון. "אפשר לראות את החדר של לולו מכאן!" דייזי אמרה, ואני גיחכתי מעט מהכינוי.
לולו הוא בהחלט כינוי שמתאים לו, בעיקר כי הוא פשוט קטן.
החדר של לואי, כרגיל, היה מוסתר על ידי הווילון. היו לי הרבה תיאוריות לכך. הנחתי לעצמי שלואי באמת רגיש לאור כמו שחשבתי, ואולי הוא שוכח לפתוח את הווילון כשהוא מתעורר בבוקר. גם יכול להיות שהוא מסתיר הרבה בלגן שלא רצה שאראה, או שהוא פשוט מאוד קנאי לפרטיות שלו.
למרות שהוא ישן במיטה שלי כבר פעמיים, אז אולי הפרטיות שלו היא לא הבעיה.
ויכול להיות שהוא פשוט לא רצה שאראה את החדר שלו, למרות שכן היו פעמים בודדות שהווילון בחדרו היה פתוח. בכל מקרה אני השארתי את הווילון פתוח כל הזמן, למקרה שלואי יזדקק לעזרה כלשהי.
"אולי תחכו לי למטה, בנות? אני כבר יורד." אמרתי להן והעברתי את ידי בשיערן, והן הנהנו בהבנה ודילגו החוצה.
קמתי באיטיות ממיטתי, מחליף לבגדים נוחים אך יפים יותר שידעתי שאימי תאהב לראות. כרגיל היא לא הייתה מרוצה אם הייתי מתלבש "זרוק מידי" ליד אורחים.
הרמתי את הטלפון שלי מהשידה, רואה שלא קיבלתי הודעות חדשות מוויל במהלך הלילה. אתמול דיברנו לאורך כל היום, וזה עשה אותי מאושר. התגעגעתי אליו כל כך.
עדיין היה לי די קשה להבין אם יכול להיות ביני לבינו עתיד. הרגשתי מצד אחד שאין דבר שארצה יותר מלנסות את זה איתו, אך מצד שני, פחדתי מאיך שיגיב כשיגלה שאני.. אני.
אבל ללא ספק, הרגשתי שה'אימונים' שלי עם לואי יכולים לעזור לי. כשלואי ואני היינו לבד, הצלחתי לדבר איתו ממש כמו שאני מדבר עם ליאם או עם המשפחה שלי. לא ידעתי אם לואי ירצה להמשיך להגיע אליי, כי מאז הלילה האחרון הוא לא דיבר איתי. אבל במידה וכן, תהיתי לעצמי אם זה יעזור לי לצבור את הביטחון שהרגשתי שאני צריך עם וויל.
YOU ARE READING
Behind Closed Doors || Larry Stylinson
Fanfiction**גמור** הם היו הפכים גמורים. הארי מופנם, לואי רועש. הארי שנוא, לואי אהוב. הארי הומו, ולואי.. זה עדיין בסימן שאלה. אז מה קורה כשלואי מחליט להפנות את השאלה לאינטרנט, ושם הוא מכיר את הבחור שעומד לשנות את הכל? פאנפיק על לארי סטיילינסון :) אזהרות- * מכי...