פרק 37💚

203 38 307
                                    

פרק פרק פרקקקקקק❤️
הפרק הזה מוקדש לחברות של בלה שלא מגיבות לי
אמנם אתן לא מגיבות לי אבל אני עדיין אוהבת אתכן

קריאה מהנההההההההה😍❤️

💙💚

נקודת מבט הארי💚

אמיליה ואני התקדמנו אל פינה אחרת ומבודדת יותר בחצר. התיישבתי על אחד הכיסאות, לא לפני שהפניתי ללואי מבט אחד נוסף. הנחתי שהוא היה אחראי לכך שאמיליה הגיעה לכאן, ולא ידעתי אם אהבתי את זה או לא.

"אז.. מה שלומך?" היא הביטה בי במבט ביישני, אך אני לא עניתי לשאלתה. זה היה ברור שלא הייתי בסדר. הייתי מעדיף להיות בכל מקום אחר, עם כל אדם אחר, רק לא כאן איתה.

"מה את עושה כאן?" שאלתי אותה בישירות. היא השפילה את מבטה לכיוון רגליה, משחקת מעט עם אצבעות ידיה בלחץ.

"א-אני.." היא התחילה לגמגם, ולאחר מכן נאנחה בקול. אני הבטתי בה, גבותייה היו מכווצות ועינייה שידרו לחץ וחוסר נוחות. שילבתי את ידיי בכעס, ממתין לשמוע למה החליטה להגיע לבית שלי. מקום שהיא בבירור לא רצויה בו.

"במשך הרבה זמן רציתי לדבר איתך על.. כל מה שקרה." היא אמרה, והביטה בי לשניה אחת נוספת לפני שהחזירה את מבטה מטה.

"על כל מה שקרה?" חזרתי אחריה, מעט בזלזול, והיא הנהנה.

"כן, אתה יודע.." טון קולה עדיין היה לחוץ, ואני גלגלתי את עיניי. היא אפילו לא מוכנה להגיד את זה בקול.

"הארי, כשהייתי חברה שלך ושל ליאם.. זאת הייתה התקופה הטובה ביותר בחיי. כל כך אהבתי להיות איתכם, לשבת איתכם בכל יום, לצאת איתכם בכל ערב.." היא אמרה, הפעם החזירה את מבטה לעיניי והשאירה אותו שם. יכולתי לראות שבירה קטנה בעינייה.

"אז למה עשית לי את זה?" שאלתי אותה, טון קולי נשאר יציב וקשוח.

"הייתי מאוהבת בנייל כל כך.. פחדתי שהוא לא יתאהב בחנונית משעממת כמו שהייתי." היא אמרה, ואני נאנחתי בקול.

"אמיליה, אני סיפרתי לך את זה בגלל שסמכתי עלייך. סמכתי רק עלייך, אפילו עם ליאם לא דיברתי על זה. איך את מצפה שארגיש אחרי שהחלטת לספר את הסוד שלי לכל בית הספר?" שאלתי אותה, מעט עצבני יותר, והיא הנהנה בהבנה.

"א-אני יודעת, הארי.. אני כל כך מצטערת. אני לא מצדיקה את מה שעשיתי. יצאתי מטומטמת." דמעה קטנה ירדה מעינה, והיא מיהרה למחות אותה. "א-אני.. אני כל כך רציתי שנייל והחבורה שלו יאהבו אותי, שפשוט לא חשבתי בהיגיון. ופגעתי בך. אתה לא מבין כמה אני מתחרטת על זה, הארי. אין יום שאני לא חושבת על זה".

.

נקודת מבט כללית - סוף שנת הלימודים הקודמת

"למה לעזאזל אתה עדיין מסתובב איתה?" לואי לחש לנייל, אך אמיליה שמעה את זה. היא התקרבה אליהם עוד טיפה, בניסיון לשמוע את השיחה המלאה.

Behind Closed Doors || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now