◍16◍

126 14 3
                                    

Pov: Nicola Zalewski

- Nie wiem, jakie ty masz jeszcze do mnie pretensje, ale daj mi spokój. Chcę iść na trening.

- Ooo nie! Nigdzie nie idziesz, do momentu kiedy, nie przyznasz się do tego, co mu zrobiłeś.

- Jesteś jakiś psychiczny!

Leandro mnie odepchnął. Straciłem równowagę i przyjebałem łbem o chodnik. Zrobiło mi się ciemno przed oczami.

Pov: Leandro Paredes

- Ej! Nicola! Wszystko okej? Ej weź wstań! Kurwa! - Paredes.

- Coś ty zrobił? - Huijsen.

- Pomóż mi, a nie tak stoisz! - Paredes.

- Co mam niby zrobić? - Huijsen.

- Nie wiem! Dzwoń po karetkę. - Paredes.

- Już. - Huijsen.

Stracił przytomność. Kurwa nie. Boże. Ja nie chciałem, by tak się to skończyło... Odwróciłem się za siebie, a tam szedł De Rossi. Kurwa. Jego tylko tu brakowało...

- Leandro? Dean? Co się tu dzieje? Matko Boska! Co się stało Nicoli? - De Rossi.

- Eee, bo ten... - Paredes.

- Leandro p... - Huijsen.

Sztab medyczny, próbował mu pomóc, ale chuja się znają, na czym kolwiek, więc przyjechała karetka i go zabrała z obiektu wyszedł Paulo.

- Co się stało!? - Dybala.

- Nicola rozbił głowę... - De Rossi.

- Jak do tego doszło!? - Dybala. 

- Właśnie nie wiem. Wasza dwójka ma zostać dłużej, po treningu, a teraz wracamy. - De Rossi.

***

Nie wiem, kiedy ostatnio byłem tak zestresowany. Kurwa... Wszyscy poszli, a ja z Dean'em miałem się udać do biura DDR. Jednak wszystko wskazywało na to, że Huijsen spierdolił. Ale chuj z niego. Wszedłem do biura.

- A gdzie Dean?

- Obejrzałem nagranie z monitoringu. Zdajesz sobie sprawę z tego co tam się nagrało?

- Ech tak... Ale to było nie chcący! Zdenerwował mnie...

- Czym?

- Zranił serce mega miłego, słodkiego i niewinnego chłopaka.

- I to ma być twoje usprawnienie? Ty siebie słyszysz?

- Yhm.

- To mogło się skończyć o wiele gorzej! Z tego co wiem, Nicola dochodzi już do siebie, ale ciebie kara nie ominie. Dostajesz zawieszenie na jeden mecz + to ty będziesz przez dwa tygodnie, po naszych treningach zbierać piłki. I chyba dodawać nie muszę, że masz przeprosić Nicolę.

◍Dybala x Zalewski◍Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz