Bölüm 10

464 15 2
                                    

Seni bulmaktan önce aramak isterim.
Seni sevmekten önce anlamak isterim.
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de,
Sana hep, hep yeniden başlamak isterim

Özdemir Asaf

Hayatı bir şiir gibi düşünün. Yaşadığınız en güzel anları mısralara dökseniz son kelimeniz ne olurdu?

Benim umut olurdu çünkü umut insanı diri tutardı. Umudunu kaybetmiş insan hayattan zevk almaz, ömrümün en güzel yıllarını öylesine yaşamak istemiyordum. Kendimi bir hedefe odaklamış, bütün herşeyden soyutlamıştım.

Hedefime ulaşmıştım lakin içimde bir boşluk vardı, ne yaparsam yapayım hiç dolmayan boşluk hissi bir çift yeşil gözle kapanmıştı.

O an anlamıştım işte, yanımda Sultan olmazsa hedeflerime ne kadar ulaşırsam ulaşayım tat almayacaktım.

Ve şunu unutmayın, bitti dediğiniz anlarda öyle şeylerle karşılaşırsınız ki hayatınız asıl o zaman yeniden başlar.

Ve umudunuzu kaybetmeyin, çiçekli yollar bitti dediğiniz an karşınıza çıkar.

Araba köy yoluna girdiğinde içimde bir sıkıntı vardı. Osman'la Derin iyice kaynaşmıştı, Sultan ise sessizce yolu izliyordu.

İlk önce Sultan'ı evine bırakacaktım, araba Sultan'ların evinin önüne yaklaşırken kalabalık içimdeki sıkıntının nedenini belli edermişcesine toplanmıştı.

"Neler oluyor?" diye telaşla sordu  Derin.

Arabadan indiğimizde Sultan kalabalığa doğru koşmaya başladı. İnsanlar Sultan'a bakarak fısıldaşıyorlardı.

"Ahmet Amca neler oluyor?" diye sordu Osman tanımadığım bir adama.

"Hatice'yi bıçaklamışlar."

Başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü.

"Hatice kim?" diye sessizce sordu Derin.

"Sultan'ın yengesi," diye boğuk bir sesle cevap verdi Osman.

Ben o anlarda taş kesilmiştim sanki. Acı bir çığlık sesi duyduğumda irkilerek kendime gelmeye çalıştım. Sultan'ların evine koştuğumda, sesler üst kattan geliyordu.

Merdivenleri nasıl çıktığımı bilmiyorum, Sultan'ı yerde yatan yengesinin cansız bedenine sarılırken bulmuştum.

"Yenge..." diye acıyla bağırdı Sultan. "Ölme ne olursun..."

Kadınlar Sultan'ı geri çekmeye çalışıyordu, Sultan ise onları iterek yengesinin cansız bedenine kapaklanmıştı.

"Bırakın beni!" diye bağırdı.

Omzumda bir el hissettiğimda kafamı çevirdim.

"Jandarmalar geldi, Sultan'ı buradan uzaklaştırsan iyi olur." dedi Osman

Sultan'a doğru yürüdüğümde hissetmiş gibi geriye döndü.

Titreyen dudaklarıyla bana birşeyler söylemek istiyor, kelimelerini duyuramıyordu.

YARIM ELMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin