Başlamadan önce, kitabın kaldırılması veya hesabın kapatılması gibi bir durumda bana Nevaaix hesabından ulaşabilirsiniz.
Kitap daha önce "Liz" ismiyle yayınlandı ve 2 kez kaldırıldı, bu yüzden adı değiştirildi
🎀
Ellerimi vücudumdan çekip sakinlesmeye çalıştım. Aras'la yine uzun bir sexting yapmış, sonunda boşalmıştım. Aras 6 aydır sevgilimdi ve 2 ay önce, üniversite için yurtdışına taşınması gerekmişti.
Başlarda gayet iyi gidiyorduk ama şuan bu beni zorluyordu. 2 aydır sextingle, oyuncaklarla kendimi tatmin etmeye çalışıyordum. Onun durumu da benden farksız değildi, mutsuz olduğunu düşünüyor ve üzülüyordum.
1 haftadır açık ilişki konusunu düşünüyordum ama bunu ona nasıl açıklayacağımı bilmiyordum. Çok ters tepki vermesinden korkuyordum ve onu kaybetmek istemiyordum. Ben bunları düşünürken telefonum titredi.
Aras: Sevgilim, bu sexting isi beni cok zorlamaya başladı
Liz: nasıl yani?
Aras: Ergenler gibi sexting yapıp elime boşalıyorum.. daha önümüzde aylar var..
Liz: haklısın, bende bir süredir bunu düşünüyorum. Yetmiyor gibi hissediyorum.. ama senden ayrılmak da istemiyorum. Seni seviyorum
Aras: tabiki bende ayrılmak istemiyorum bebeğim.
Bir süre durup düşündüm, acaba ne tepki verir diye, sonunda cesaretimi toplayıp yazdım.
Liz: Askim, beni lütfen yanlış anlama ama hiç açık ilişki fikrini düşündün mü?
Aras: Ne?
Liz: Önümüzde daha aylar var. Bir süredir dusunuyorum, ben hem senin hemde kendi aşkımdan eminim. İçine duygu katmadan sadece ihtiyaçlarımızı karşılayabiliriz..
Aras: ben seni başkasıyla paylaşmak istemiyorum ki
Liz: tabiki bende istemiyorum askim, ama bunun yanında senin mutluluğunu da istiyorum. Henüz 2 ay oldu ama zorlanmaya başladık bile. Devam edersek mutsuz ve gergin olup bunu birbirimize yansıtma ihtimalimiz var, ilişkimiz kotu etkilenebilir..
Liz: Açıkça söylemek gerekirse bir noktada kendime hakim olamayıp seni aldatmaktan, ya da senin bunu yapmandan da çok korkuyorum
Liz: İstemezsen zorlamam tabiki sevgilim
Mesaj görüldü oldu, stresten tırnaklarımla oynamaya başlamıştım. Bi kac dakika sonra Aras yazdı: Hemen mesaja baktım.
Aras: Tamam, deneyelim
Cok sevinmiştim, yüzüme bi gülümse yayıldı. Ve mesaj yazmaya başladım.
Liz: tesekkur ederim sevgilim
Aras: ben teşekkür ederim bebeğim
@Aras: Babe 🤍 @liz
🎀
Selamm!! Size yeni bi kurguyla geldim. Bu çift beni çok heyecanlandırdı.
Şimdiden şunu söylemeliyim ki kitap aşk odaklı değil. Aras ve Liz arasında duygusal konuşmalar, sevgi sözcükleri, aile dramları beklemeyin, olmayacak. Çoğu yazışmaları sexting.
Kitap tamamen cinsellik üstüne diyebilirim. Şuan Liz çekingen olsa da, sonrasında kimin eli kimin götüne tarzı bi hâl alıcak.
Spoiler, diger bölümde sizi uzun bir smut bekliyor..
İyi eğlenceler, oy ve yorum atmayı unutmayın!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poliamori | +18 | ASKIYA ALINDI
Teen FictionUzun zamandır beraber olan Liz ve Aras, uzak mesafe ilişkisi yaşamak zorunda kalır. Bir süre sonra bunu yürütemeyen ikili, açık ilişkiye geçmeye karar verir.. Poliamori: bireylerin birden çok sevgiliye sahip olabildikleri, söz konusu ilişkiye dahil...