15- Swinger

22K 85 11
                                    

Yiğitle kahvaltı masasını topladıktan sonra zil çaldı. Koşarak gidip kapıyı açtım. Sude ve Arda gelmişti. Neşeyle ikisine de sarıldım. Arkamdan Yiğit geldi. Onlarda tokalaştıktan sonra içeri geçtik.

Oturup biraz sohbet ettikten sonra film izlemeye karar vermiştik. Film seçmek sude ve bana bırakılmıştı. Elime kumandayı alıp netflixte dolaşırken "Ne izleyelim?" Diye sordum. Sude "romantik!" Dedi hevesle. Arda yüzünü buruşturdu. Bu hallerine gülerken romantik filmleri açtım.

Biraz bakındıktan sonra Sude 'penceremden' filminde beni durdurdu. Bu filmi bende izlemiştim ve amacımıza uygundu. Kimseyi azdıracak kadar ağır değildi ama ortamı o havaya sokardı. Ve Arda'yla Yiğit'in izlemediğine emindik. Bende onaylayıp filmi açtım.

Filmi başlatıp hepimiz televizyonun karşısındaki koltuğa yerleştik. Yigit, yanında ben, diger yanımda sude ve onun yaninda da Arda oturuyordu. Yiğit'in kolunun altına yerleştim ve filmi izlemeye başladık.

Yaklaşık 20 dakika geçmişti ve film boyunca sürekli yiğitle öpüşüyorduk. Seslerden anladığım kadarıyla Arda ve Sude'de öyleydi. Herkes yavaş yavaş yükselmeye başlamıştı ama Arda ve Yigit belli etmemeye çalışıyordu. Dudaklarımızı ayırıp tekrar filme döndüğümüzde elimi Yigit'in bacağına koydum.

Elimi bacağını okşayarak yukarı çıkarttım. Yigit yerinde kıpırdandı. Sonra elimi pantolonunun üstünden erkekliğine sürttüm. Yigit yutkunup hafifçe öksürdü ve kulağıma yaklaştı "Liz, napıyorsun bebeğim?" Arsızca sırıtıp "bunu istediğini sanıyordum" dedim ve elimin altındaki sikini hafifçe sıktım. "Bunun için odama çıkabiliriz" diye fısıldadı, kafamı iki yana salladım "ama arkadaşlarımıza ayıp olurr" dedim cilveli bir sesle. Bir yandan da onu okşamaya devam ediyordum.

Gözlerimi tekrar televizyon ekranına çevirip sanki hiç bir şey yokmuş gibi Yiğit'in eşofmanını ve boxerını çekip penisini dışarı çıkardım. Yigit digerlerine baktı, ikisi de hala öpüşüyordu ve gözleri kapalıydı. Televizyona bakmaya devam ederek penisini sıvazlamaya başladım.

Yigit kafasını geriye atıp koltuğa yasladı ve gözlerini kapattı. Hemen sudeyi kolundan dürtüp işaret verdim ve Yigit'in kasıklarına eğilip sikini ağzıma aldım. Biraz yavaşça ağzımda git gel yaptıktan sonra kafamı kaldırıp Sude'ye baktım. Onun da Arda'ya sakso cektigini gördüm. Arda da Yigit gibi gözleri kapalı şekilde yatıyordu ve muhtemelen birbirilerinden haberleri bile yoktu.

Sude'yle birbirimize bakıp sırıttık ve tekrar erkeklere eğilip bu sefer çok daha hızlı şekilde ağzımıza almaya başladık. Erkekler çıkan seslerle gözlerini açtı, başta noldugunu anlamadılar. Ama biraz sonra ilk adım Yiğit'ten geldi ve beni sikine daha çok bastırıp inledi. Arda'da ona uydu ve sözsüz bir anlaşmayla kendilerini bırakıp anın tadını çıkarmaya karar verdiler.

Koltuktan kalkıp Yiğit'in karşısına geçtim ve şortumu çıkarıp attım. Sonra üstümdeki tişörtü de çıkardım ve sütyen giymediğim için sadece külotumla kaldım. Yigit beni izleyerek kendini sıvazlıyor, Arda'ysa beni izleyerek hala ona sakso çeken Sude'nin kafasını daha çok bastırıyordu.

Yigit'in kucağına oturup kollarımı boynuna doladım. Erkekliği amıma baskı yapıyordu ve kendimi yavaş yavaş ona sürtüyordum. Beyaz külotum tamamen ıslanmıştı. Yigit parmaklarını amıma getirdi ve külotumu kenara çekti. Orta ve işaret parmağını amımda gezdirdi ve elini çekip parmaklarındaki sıvıya baktı. "Suna bak.. Nasıl da ıslanmışsın" dedi azdırıcı bir sesle. Kulağına fısıldadım, "icime gir.. hazırım..."

Yigit ellerini külotumun kenarlarına getirdi ve onu indirdi. Bende ona yardım edip külotumu bacaklarımdan çıkardım. Yigit beni kendine daha çok bastırdığında sert sikini tamamen hissedebiliyordum. Kalçamı kaldırıp sikini amıma hizaladım ve içime aldım. Tamamen içime girince "ohh" diye inledim.

Poliamori | +18 | ASKIYA ALINDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin