Söylediği şeyle yerimde kıpırdandım. Yarım kalmış hissediyordum ve suan ona çok ihtiyacım vardı. Aklıma gelen fikirle gülümsedim ve Emir'e doğru "Bunun için evde olmamıza gerek yok.." dedim. Emir'in kaşları kalkıp bana merakla bakarken "gel benle" dedim heyecanla ve Emir'in elini tutup yerimden kalktım.
Sinema salonunun merdivenlerinden inerken Emir'i de arkamdan çekiştiriyordum. Sude'nin "nereye gidiyorsunuz??" Seslerini duydum ama dönüp onlara bakamadım o an. Olabildigince hızlı olmaya çalışıyordum.
Salondan çıktığımızda sinemanın tuvaletinin önüne geldim. Emir gülerek beni izlerken ona "burda bekle" dedim ve kızlar tuvaletine girdim. İçerisi molada olduğumuz için kalabalıktı. Aynanın karşısına geçip saçlarımla oynamaya başladım.
Molanın bitmesine dakikalar kala tuvalet bosalmaya başlamıştı. Kadınlar tek tek çıkıyordu. En son genç bir kız rujunu tazeledi ve kapıyı açıp dışarı çıktı. O gittikten sonra kapıyı açtım ve tuvaletin önünde bekleyen Emir'e baktım. "İçeri gel" derken Emir hala gülmeye devam ediyordu.
İçeri girdigimizde tuvaletin kapısına yaslandım. Emir ellerini omuzlarımın üstünden kapıya dayadı. Kaşlarımı çatıp "neye gülüyorsun?" Dedim. Emir hafifçe güldü tekrar, "hic.." dedi. Kulağıma yaklaştı ve konuşmaya devam etti. "Sadece.. benimle sevişmek için bu kadar çabalamana şaşırdım."
Ağzım şaşkınlıkla aralanırken Emir'in göğsüne hafifçe vurdum. "Aptal" diyordum ama o gülmeye devam ediyordu ve bende gülümsüyordum.
Tam o sırada arkamdaki kapı zorlandı. Kapının arkasından iki kızın "kanka açılmıyor bu" gibi seslerini duydum. Telaşla Emir'i kapıya en yakın kabine ittim. Sonra arkasından hızlıca bende girdim. Ben kabine girerken kızların kapıyı açıp içeri girdiğini gördüm.
Emir dibimde dururken duvara yaslanmış, kollarını birbirine bağlamış beni izliyordu. Onu süzerken gözlerim ayaklarına takıldı.
Kızlar bir kabinde iki çift ayak olduğunu görmemeliydi ve Emir'in hiç bir şey yapmayacağına emindim. Dünya yansa umrunda değilmiş gibi duruyordu. Hızlıca klozetin üstüne çıktım.
Kalbim ağzımda atarken kızların hemen dışarı çıkmasını istiyordum. Belli ki makyaj yapmaya gelmişlerdi, sohbet ediyorlardı. Konuşmalarını dinlerken başka bir liseden olduklarını anlamıştım. Emirse hala aynı şekilde beni izliyordu.
Bir kac dakika sonra kızlar konuşa konuşa dışarı çıktı ve kapının kapanma sesi duyuldu. Emin olmak için bir kaç saniye beklerken Emir önüme geldi. Klozetin üstüne çıkmışken boylarımız anca esitleniyordu diyebilirim.
Emir karşıma gelip "benim ayaklarını yerden kesmek için daha iyi fikirlerim var aslında..." Dedi. Ona gülümserken beni belimden tutup kucağına aldı. Bacaklarımı beline dolayıp kollarımı ensesine sardım.
Emir beni klozetin üstünden çekip duvara yasladı.Ona gülümserken "bu kesinlikle daha iyi bir fikirmiş" dememle dudaklarına yapışmam bir oldu. Az önceki komik durum gitmiş, ortam yine alev almıştı. Dudaklarım onunkilerin altında ezilirken etegimin üstünden erkekliğini hissedebiliyordum. Alttan baskı yapıyordu.
Bu beni daha çok alevlendirdi ve Emir'in dudaklarından bir kaç saniyeliğine ayrılıp "daha fazla bekleyemem, hadi artık.." dedim. Emir "Hadi ne? Ne istiyorsun?" Diye sordu ve kendini bana daha çok bastırdı. Bir eliyle eteğimi kaldırdı ve diğerini hızlıca amıma bastırdı. Parmaklarını ıslak külotumun üstünden hissederken klitorisimi sertçe eziyordu.
"Ahh.. İçime.. içime gir.." Emir külotumu kenara çekip orta parmağını bir anda içime itti. "Böyle mi?" Diye sordu. Arsızca sırıtıyor, bilerek yapıyordu. "Hayır.. hayır daha fazlasını istiyorum" ellerinin altında kıvranırken onu içime almak için yanıp tutusuyordum. Yalvaracak hale gelmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poliamori | +18 | ASKIYA ALINDI
Teen FictionUzun zamandır beraber olan Liz ve Aras, uzak mesafe ilişkisi yaşamak zorunda kalır. Bir süre sonra bunu yürütemeyen ikili, açık ilişkiye geçmeye karar verir.. Poliamori: bireylerin birden çok sevgiliye sahip olabildikleri, söz konusu ilişkiye dahil...