Diğer gün okulda yiğitle birbirimize normal davranıyor, diğerlerinin anlamamasını istiyorduk. Bazı dersler kimse bakmıyorken eli bacağımda dolaşıyor, okşuyordu. Ama daha ileri gitmemiştik.
Resim odasının önünden geçerken kapı açıldı ve bir kol beni içeri çekti. Afallayip koluna sahibine baktim, tabiki Yigitti. Beni duvarla arasına alıp öpmeye basladi. Bende karşılık vererek kollarimi boynuna doladim.
Bir kac dakika sonra benden ayrıldı, "bu odada işimiz yarim kaldi diye hatırlıyorum.." ince parmaklarini boynumda dolastirarak konuşuyor, gömleğimin düğmeleri arasından gittikçe goguslerime yaklasiyordu. Yutkunup kulağına doğru fısıldadım "tamamlamayı bende cok isterim.." tırnaklarımı kasiklarinda dolaştırdım. Bu sefer o yutkundu. "Yarın, cumartesi. Bize geliyorsun" Sabırsızca konuştu. Bende kafamla onaylayıp dudağına kucuk bir öpücük bıraktım. Çalan zille beraber atölyeden çıktım..
💨
Okul çıkışı Sudeyle beraber Ardanın evine gelmiştik. Sude Açık ilişki konuşmasını yapmaya hazırlanıyordu, tüm yol bunu düşünmüştü. Aslinda Arda benim de arkadaşımdı, Sude onu sakinlestirmem için beni istemişti sanırım.
Arda başka bir okulun "bad boy" denilebilecek tiplerindendi. 5 kişilik bir erkek arkadaş grubu vardı. Bazı kızlar "ıyy keko" derken bazıları ayılıp bayılıyordu. Sudenin çekindiği kısım da buydu, Ardanın "sacmalama gavat miyim ben" diyip kızma ihtimali çok yüksekti...
Sonunda eve gelmiş, onlar bir koltukta yan yana oturup öpüşürken ben diğer koltukta onları izliyordum. Biraz sonra ayrıldılar ve Sude konuya girdi.
"Arda, Ben seni çok seviyorum ve seninle evlenmek istiyorum."
Arda gülümsedi "Bende oyle bebeğim benim" diyerek Sudenin yanağından öptü. Sude tekrar konuşmaya başladı.
"Aşkım, bak beni yanlış anlama. Ama 3 yıldır beraberiz, evlilikten bahsediyoruz ve henüz 18 yaşındayım." Boğazını temizledi, bana bakip güç aldı ve devam etti. "Aşkım, ben açık ilişkiye geçmek istiyorum. Seni sevmediğimden ya da yetersiz olduğundan değil. Ama denemek istediğim bir sürü şey var ve 15 yaşından ölene kadar aynı adamla sevişerek bunlari deneyemem.."
Arda afallamıştı, hiç bir şey demeden sudeye bakmaya devam etti. "Aşkım, bak istersen sende yanımda olursun, istersen haberin yokmuş gibi yaparsın ben hiç bahsetmem sana. Olmaz mı?"
Arda sonunda "başka birileriyle mi sevişeceksin?" Diye sordu. Sude çekinip evet diyemedi, "Sende yapıcaksın aşkım, istersen beraber de olur, ben her şeye varım" dedi. Heyecanı sesinden belli oluyordu.
Kalkıp yanlarına oturdum. Ben konuşmaya başladım bu sefer. "Bizde Arasla açık ilişkiye geçtik Arda. Ben onun sevgisinden ve kendi sevgimden eminim. Rahatsız olmuyorum bu durumdan."
Arda biraz durdu. Kafasını eğip düşünmeye başladı. Biraz sonra kafasını kaldırıp sudeye bakti, "tamam" dedi.
Sude neşeyle sevgilisine baktı. Sonra atlayıp boynuna sarıldı ve kucağına çıktı. Ardayı öpücüklere bogdu. Arda "Ben başka birileriyle sevişince sen kiskanmayacak misin yani?" Diye sordu.
Sude kafasını iki yana salladı "Hayır" dedi. "İstersen Liz'i sik, kıskanmayacağım." Arda inanmaz gözlerle Sudeye baktı. "Öyle mi?" Diye sordu. Sude meydan okudu "öyle" dedi.
Arda bir anda kafasını bana cevirdi ve dudaklarını dudaklarımın üstüne bastırdı. Ne oldugunu bile anlayamamıştım. Sonra çekildi, Sude'ye döndü. "Kıskanmadın mi?" Diye sordu.
Sude cevap vermedi, bunun yerine bu sefer o yaklaştı bana dudaklarimi öptü yavaşça. Sonra çekildi benden, sevgilisini öptü tekrar. "Sen kıskandın mı?" Diye sordu.
Arda durdu sonra "Hayır" dedi. "Hayır, aslında, şey, bu hoşuma gitti benim." Sude kahkaha attı. "Benimde gitti bebeğim" dedi. Sonra tekrar yaklaştı bana, dudaklarıma kapandı...
@sude: morning☀️
💨
Upss... grup mu..
Oy ve yorum atmayı unutmayınn <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poliamori | +18 | ASKIYA ALINDI
Teen FictionUzun zamandır beraber olan Liz ve Aras, uzak mesafe ilişkisi yaşamak zorunda kalır. Bir süre sonra bunu yürütemeyen ikili, açık ilişkiye geçmeye karar verir.. Poliamori: bireylerin birden çok sevgiliye sahip olabildikleri, söz konusu ilişkiye dahil...