4- komşuculuk

20K 84 1
                                    

Aras'tan

Liz'le yazıştıktan sonra aşırı azmıştım. Aklıma hemen alt komşum Jessica geldi. Jess fizigi mükemmel, kızıl, cekici bir kadındı. Buraya taşındığımdan beri bana defalarca kur yapmış, gecelikleriyle evime gelip bir şeyler istediği olmuştu. Hiç birinde karşılık vermemiştim ve Liz de bu durumdan haberdardı. Başlarda benden hoşlandığını düşündüm ama sonrasinda bu kadının aşkla hiç bir isi olmadığını, her gün başka biriyle yattığını anlamistim. Evinden inleme sesleri eksik olmazdı. Benden de tek istediği yatmamızdı.

Son mesajı attıktan sonra aynada kendime hızlıca bir göz atıp evden çıktım. Alt kata indim ve Jessica'nın zilini çaldım. Jess kapıyı açıp bana şaşırarak baktı, bir yandan da gülümsüyordu. Uzun saçları ıslaktı, muhtelemen yeni duştan çıkmıştı. Üstünde tam kalçasının altında biten mavi bir tişört vardı. Sütyen giymemişti, meme uçları belli oluyordu. Ve açıkçası bu şekilde inanılmaz seksi gözüküyordu.

Ona baştan aşağı defalarca bakıp yutkundum. En sonunda dayanamayıp elimi Jess'in beline attım ve dudaklarına kapandım. Jess önce şaşırıp afalladi, ama sonra bana karşılık vermeye başladı ve beni içeri çekip kapıyı kapattı. Onu kapıya yasladım ve ellerimle bacaklarını oksamaya basladim. Tişörtünün altindan iceri soktum ve kalcasının altindan tutup bacaklarını kaldırdım. O da iki bacağını da belime sardı. Altındaki ince tanga elimin altındaydı, kalcalarini sıkıyordum.

Öpüşmemiz çok uzun sürdü, dillerimiz birbirine karıştı ve sonra dudaklarından ayrılıp boynuna indim. Tişörtünün açıkta bıraktığı kısımları öptüm, yaladım ve ısırdım. Sonra tekrar kafamı kaldırdım ve Jess'i yatak odasına taşımaya başladım. O da rahat durmuyor, kemerimi, tişörtümü çıkarıyordu.

Sonunda odaya geldiğimizde yatağa yatip üstüne çıktım. Ellerimi Tişörtünün eteklerine atıp bir çırpıda ustunden çıkardım. Beyaz, pembe uçları olan, dik memeleri tamamen karşımdaydı. Onu izledim, altımda kıvranıyor, beyaz teni bir şaheser gibi gözüküyordu.

Kafamı göğüslerine gömüp sol memesini ağzıma aldım, ucuna dilimle daireler çizdim, zaten yeterince uyarılmışlardi ama daha da dikleştiler. Sağ memesini elimle sıkarken solu emmeye devam ettim. Sonra sağa geçtim, aynısını ona yaptım.

Sonunda goguslerinden ayrıldığımda dil darbeleriyle belinden aşağı bir yol çizdim. Siyah dantelli tangasina, bacak arasına gelmiştim. İç çamaşırının üstünden ona sakin bir öpücük kondurdum. Sonra sertçe iç çamaşırını çekip çıkardım.

Jessin beli inip kalkıyor, kıvranıyordu. Ne istediği belliydi. Vajinasina baktım. Çok güzel görünüyordu. Çoktan ıslanmış, zevk sıvıları bacaklarına akıyordu.

Dilimle en alttan başlayıp bütün vajinasini yaladim, dilimdeki sıvıları yuttum. Sonra klitorisine geldim, hızlı dil darbeleriyle küçük tepesini titreştirmeye, sıkıştırmaya başladım. Jess inlemeye başlamıştı. Dilimi küçük deliğine sokup çıkardım, git gel yapmaya başladım. Bütün vajinasini emdim ve bir kaç dakika sonra ordan ayrıldım.

Jess'in bacak arasından üstüne eğildim ve önce göğüslerine, sonra boynuna, sonra da dudaklarına öpücüklerimi bıraktım. Sonra dizlerimin üstüne kalkıp pantolonumu ve boxerimi aynı anda çıkardım.

Elimi çoktan sertleşmiş penisime atıp oynamaya başladım. Karşımda yatan bu güzelliği izleyerek kendimi çekiyordum. Jess ise sehvetle beni izliyor, dudağını ısırıyordu.

Yattığı yerden kalktı, dizlerinin üstüne oturdu ve beni aynı yere itip yatmamı sağladı.

Bu sefer o boynumdan başlayarak tüm vücudumu yaladı, öptü. Karın kaslarımda oyalandi, diliyle kendine bir yol çizdi ve hepsini emdi. Moraracagina emindim. Sonunda kasıklarıma ulaştığında penisimi eline aldı, basina dilini dokundurdu hafifçe.

Gözlerimi kapattım, kafami geriye attım ve sesli bi nefes verdim. Jess diliyle kökünden başlayıp ucuna kadar bütün penisimi yaladı, toplarımı emdi ve sonra penisimin tamamını ağzına alıp gir çık yapmaya başladı.

Siktir, bu kiz gercekten bu işte çok iyiydi. Tırnaklarını tenime sürtüyor, elinden geldiğince beni delirtiyordu.

En sonunda dayanamayıp yataktan kalktım, Jess'i penisimden ayırdım, belinden tutup kaldırdım ve Kucağıma oturmasını sağladım.

Jess dudağına ısırdı, arsız bir gülümse sundu yine. Kalçasını kaldirdi ve eliyle penisimi tutup deliğine hizalandırdı. Sonra bir anda üstüne oturdu ve hepsini içine aldı. İkimizden de büyük bir inleme koptu.

Bir kac saniye öyle kaldıktan sonra sertçe alttan penisimi İtmeye, pompalamaya başladım. Jess kucağımda zıplarken tırnaklarını sırtımı batırıyor, çizikler atıyordu.

Şekilli memeleri sallanırken göğsüme çarpıyor, inliyordu. Dakikalarca kucağımdaki kıza girip çıkmaya devam ettim. Sonra içinden çıktım, Jess'i yatağın köşesine yatırıp ben yataktan kalktım. Tam önüne geçtim ve bacaklarını omzuma aldım.

Kollarimla bacaklarını sarmalayıp tekrar sertçe içine girdim. Inlemelerimiz birbirine karışırken hızlı git gellere devam ettim. Jess kendinden geçiyor, elleriyle memelerini, çarşafı sıkıyordu. Çoktan orgazm olmuştu.

Bir süre daha devam ettikten sonra gelmeye yakındım. Jess bunu anladı ve "korunuyorum" dedi. Daha cok hızlandım, sonuna kadar içine girdim ve sıcaklığımı içine akıtmaya başladım.

Jess de hissettiği yoğunlukla kasılmaya, titreyerek bosalmaya başladı. Sivilarimiz birbirine karışırken durmadan inliyorduk. Biraz sonra kendimi Jess'in üstüne bıraktım...

 Biraz sonra kendimi Jess'in üstüne bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Jessica: hi guysss💦

🍒

Oy ve yorum atmayı unutmayınn <33

Poliamori | +18 | ASKIYA ALINDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin