Kahvaltı bittikten sonra Yiğitle koltuğa oturduk. Kucağına yan bi sekilde oturdum ve gülümsedim. Çok tatlı birisiydi. Ve fazla yakışıklıydı.
Ellerini bacaklarımda dolaştırdı. Okşadı. Boynuma minik bir öpücük bıraktı. Sonra ard arda öpücüklerini sıralamaya başladı. Gülerek kafamı geriye attım, ona yer açtım.
"Ee napalım bugün" diye sordum. Kafasını kaldırmadan "Sen bilirsin bebeğim, ne yapalım?" Diye sordu.
"Şey Sude ve Arda'yı mi çağırsak? Sude bizim sınıfta, biliyorsun. Arda da onun sevgilisi. Hem tanışmış olursunuz.."
Çekinerek konuştum, umarım kabul ederdi. Kafasını boynumdan çekti, bacağımdaki eli kalçama geldi. Külotumun yandaki lastiğini çekip sertçe bıraktı "Ben bugün yalnız oluruz diye düşünmüştüm ama" dedi.
Yutkundum. Aslında çok cezbedici bi teklifti. Ama vazgeçemezdim. "Yaaa, ben sizin tanışmanızı çok istiyordum" dedim masum bir sesle.
O da beni izleyip halime güldü. "Sen nasıl istersen" dedi gülerek ve belimi okşayıp dudaklarıma kapandı.
Öpücüğümüzün derinlestigini hissettiğimde çekildim. Yigit anlamaz gözlerle bana baktı. Eğer şimdi durmazsak hic duramazdım ve bunu Arda ve Sudeye saklamalıydım. Gülümseyip "sudeye haber vereyim" dedim ve telefonu elime aldım.
Yigit bu duruma biraz sıkılmıştı ama belli etmedi. Haklıydı, ama Sude geldiğinde bu haline pişman olacaktı..
🎠
Sude'den
Sude: Aşkımm
Sude: Liz Yiğit'in evindeymiş. Bizide çağırıyorlar, gidelim miiiiiArda: Aşkım ben ne alaka Yiğit'in evinde? Zaten daha o günün etkisinden çıkamadım.
Sude: Ama ya
Arda: Hayır sevgilim
Sude:
Arda: siktir
Arda: Tamam, bebeğim. Tamam gidelim
Arda: ama halletmem gereken bir sey var suan, sayendeSude:
Sude: yardımcı olur belki :D
Arda:
Yutkunup fotoğrafa tekrar tekrar baktım. Bu cocuk beni çok yükseltiyordu. Ama azgınlığımı yiğitlerin evine saklamaya karar verdim. O eve gitme sebebimiz belliydi. Liz ile daha önceden konusup ayarlamıştık. Arda'nın açık ilişkiye alışması için eş değiştirip grup yapıcaktık...
🎠
Arda'nin fotografi o kadar iyi ki ben bile yükseldim şahsen...
Oy ve yorum atmayi unutmayinn <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poliamori | +18 | ASKIYA ALINDI
Novela JuvenilUzun zamandır beraber olan Liz ve Aras, uzak mesafe ilişkisi yaşamak zorunda kalır. Bir süre sonra bunu yürütemeyen ikili, açık ilişkiye geçmeye karar verir.. Poliamori: bireylerin birden çok sevgiliye sahip olabildikleri, söz konusu ilişkiye dahil...